برترین کافه های لنکاوری را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی

خیابان‌های لنکاوی مملو از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف است که هر کدام به روشی متفاوت، سعی در جلب مشتری دارند. در چنین شهری، انتخاب یک کافه‌ی مناسب کار سختی است و با توجه به زمان محدودی که در این شهر دارید، حتما دوست دارید که به بهترین‌ها مراجعه کنید. لیست برترین‌هایی که ما همیشه برای مسافران تور مالزی آماده می‌کنیم، به همین جهت هستند و امروز نیز به سراغ برترین کافه‌های لنکاوری رفته‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

 

The Cliff

کافه "صخره" را باید معروف‌ترین و البته از برترین کافه‌های لنکاوی به شمار آورد. این کافه بر روی اسکله‌ای سنگی و در ساحل زیبای کانانگ واقع شده و جدا از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای که برای مهمانانش سرو می‌کند، یکی از بهترین جاهای جزیره برای تماشای غروب آفتاب در لنکاوی نیز محسوب می‌شود. کافه‌ای مدرن و امروزی که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن‌جا به فروش می‌رسد و همچنین می‌توانید از منو آن، غذاهای دریایی برای خود سفارش دهید.

 

معرفی ۶ رستوران عالی در لنکاوی

آدرس: Lot 63 & 40, Cenang, Mukim Kedawang, Lebuh Pantai

 

Arts Cafe

کافه‌های هنری همیشه جذابیت خاص خود را دارند و Arts Cafe در لنکاوی که کار خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرده، معروف‌ترین کافه‌ی هنری در این بخش از تایلند بوده که از هر نظر جمله بهترین کافه‌های لنکاوی نیز محسوب می‌شود. بر دیوارهای این کافه انواع و اقسام آثار هنری کار گذاشته شده و فضای آن نیز یک حال و هوای گرم و عالی دارد. Arts Cafe یکی از بهترین قهوه‌های شهر را سرو می‌کند و برای دیگر نوشیدنی‌ها نیز همه چیز به صورت اورگانیک بوده و خیلی از مواد اولیه در باغ مخصوص Arts Cafe کشت می‌شود.

آدرس:‌ 54 Jalan Pandak Mayah 5, Kuah

 

La Chocolatine

La Chocolatine یک کافه نسبتا کوچک با استایل فرانسوی است که در آن کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی و خوشمزه‌‌ای به فروش می‌رسد.البته این شیرینی‌ها، بخشی از جذابیت La Chocolatine هستند و از نظر کیفیت قهوه، آبمیوه‌ها و باقی نوشیدنی‌ها نیز، این کافه کیفیت بالای خود را نشان داده و از همین رو جزو برترین کافه‌های لنکاوی به حساب می‌آید.

 

۸ رستوران عالی لنکاوی و برگرهای آن

آدرس: No. 3 Jalan Teluk Baru, Pantai Tengah

 

Yellow Beach Café

ظاهر طرد دیوار و میزهای Yellow Beach Cafe باعث می‌شود این مکان را خیلی راحت در ساحل کانانگ پیدا کنید. کافه‌ای عالی و آرامش بخش که در آن‌جا می‌توانید، یک نوشیدنی خوشمزه سفارش داده، بر روی تخت‌های گرم و نرمش لم دهید و نمای زیبایی از دریا را تماشا کنید. البته اگر گشنه باشید، این کافه منو جمع و جور اما خیلی خوبی از غذاهای مختلف نیز دارد که می‌توانید چیزی از آن برای خود سفارش دهید.

آدرس: Pantai Cenang

 

My French Factory

همانطور که از اسم این محل پیداست، My French Factory یکی دیگر از کافه‌های کوچک فرانسوی در لنکاوی است که تعدادشان اصلا کم نیست، اما این مورد از جمله بهترین‌هایشان به شما می‌رود. جایی که خیلی از توریست‌ها با آن آشنایی داشته و به همین دلیل، همیشه برای چشیدن شیرینی‌ها و سفارش قهوه، باید مدتی را صبر کنید تا میزی برایتان خالی شود. یک کافه‌ی واقعا راحت و جذاب که ایکاش جای بیشتری برای پذیرایی از مشتریانش داشت.

 

برترین رستوران‌های دریایی لنکاوی

آدرس: Jalan Pantai Cenang, Ground floor of the Langgura BARON Resort

 

Smiling Buffalo

 اما از کافه‌های بسیار خوب دیگری که در لنکاوی می‌توانید به شما معرفی کنیم، می‌توان از  Smiling Buffalo نام برد که در یک فضای بسیار گرم و دوست داشتنی شکل گرفته و خیلی از مشتریان دوست دارند در فضای باز بیرنش بنشینند  از نوشیدنی‌ خود لذت ببرند زیرا باغ زیبای این کافه با گل‌ها و گیاهان خود، واقعا جایی زیبا برای دقایقی استراحت به حساب می‌آید. Smiling Buffalo نیز یک منو غذا دارد که هم غذاهای بین‌امللی و هم غذاهای محلی در آن پیدا می‌شود.

آدرس: 965 Kuala Cenang

 

Nest Rooftop Café

اما اگر به دنبال یک کافه روفتاپ زیبا و در عین حال خوب می‌چرخید، حتما باید Nest Rooftop Cafe را در لنکاوی امتحان کنید. یک کافه عالی که منظره‌ی زیبای دریای آندمان را پیش رو داشته و کیفیت نوشیدنی‌ها و شیرینی‌هایش نیز فوق‌العاده عالی است. اما همانقدر که این محل در طول روز جذاب است، همانقدر نیز در طول شب جذابیت دارد. مخصوصا این که بعضی شب‌ها در آن‌جا فیلم پخش می‌شود، بسیاری شب‌ها برنامه‌ موسیقی به راه است و خلاصه هر شب، Nest Rooftop Cafe چیزی برای مهمانانش تدارک دیده است.

 

بهترین غذاهای مالایی که در لنکاوی

آدرس: Nest Creations Sdn Bhd, 5th Floor Royal Agate Hotel, 1659 Jalan Pantai Cenang, Pantai Cenang

۱۷ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران