مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

شهر توریستی آنتالیا در فصل‌های مختلف سال شاهد سیل عظیم گردشگران از سرتاسر دنیا است. چرا که این شهر ساحلی ترکیه دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و شرایط آب و هوایی بسیار دلپذیری است. اغلب گردشگران تور آنتالیا آن را با سواحل زیبا و تفریحات آبی که دارد می‌شناسند. اما در این میان مراکز تفریحی و هیجان‌انگیز مختلفی نیز وجود دارد که رفتن به هر یک از آن‌ها می‌تواند برای مسافران ایده‌ای جالب باشد. یکی از این مکان‌ها مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا است. اگر شما نیز به فکر سفر با تور آنتالیا هستید و در این میان دوست دارید روزی متفاوت و هیجان‌انگیز را سپری کنید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

آشنایی با مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا (Hip-Notics Cable Park)

برای علاقه‌مندان به اسکی در شهر آنتالیا مکانی بسیار دوست داشتنی و استاندارد تعبیه شده است. مرکز اسکی هیپ ناتیک یکی از مجهزترین مراکز تفریحات آبی و اسکی آنتالیا است. این مکان در سمت ساحل جنوبی آنتالیا و در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. آنچه این مکان را در بین اغلب بومیان و توریست‌ها محبوب کرده امکان تفریح در آن در تمامی فصل‌های سال است. مهم نیست که تجهیزات لازم برای اسکی را دارید یا نه؛ چرا که در این مکان هر آنچه که برای شما لازم است از جمله بند، تخته، کلاه، عینک آفتابی، لباس ورزشی، لوسیون و ... عرضه می‌شود. در کنار تمامی این موارد گفته شده شما می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی را که توسط عکاسان حرفه‌ای در حین اسکی کردن از شما گرفته می‌شوند را دریافت کرده و خاطرات خود را در دنیای مجازی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

 

امکانات مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

مرکز اسکی هیپ ناتیک در منطقه‌ای به نام ماناوگات در شهر آنتالیا قرار دارد. این منطقه به دلیل وجود اقامتگاه‌هایی زیبا و دنج به یکی از مکان‌های توریستی در اسن شهر تبدیل شده است. بنابراین مسافرانی که به صورت خانوادگی و دسته جمعی سفر می‌کنند، می‌توانند خانه‌هایی ویلایی واقع در این منطقه را رزرو و سفری راحت و به یادماندنی را برای خود رقم بزنند. تمامی این خانه‌های ویلایی از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. از جمله امکاناتی که در این مکان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد عبارتند از: سه وعده غذایی، اینترنت وایرلس، سونا، حمام، وسایل بهداشتی مثل حوله، دمپایی و ...

علاوه بر تمامی این موارد در این منطقه پارک‌های تفریحی متعددی مخصوص  بازی‌های والیبال ساحلی، بسکتبال، ترامبولینگ و غیره وجود دارند که اگر اهل ورزش و تفریح هستید با رفتن به این مکان از لحظه به لحظه زمان خود در این سفر می‌توانید استفاده کنید. همه چیز محدود به این موارد نبوده و بالش‌های بزرگ مخصوصی در اطراف دریاچه‌ها قرار داده شده است. در نتیجه گردشگران هر لحظه که دوست  داشته باشند بر روی آن‌ها نشسته و خستگی خود را در خواهند کرد.

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین امکانات مرکز اسکی هیپ ناتیک مجهز بودن آن به یک سیستم صوتی حرفه‌ای و دی جی در کل محوطه است. در نتیجه در حین اسکی می‌توانید از موسیقی‌ و فضای شاد این منطقه نیز لذت ببرید.

 

اقامت و بازدید از ساحل لارا، آنتالیا

 

هزینه و زمان تفریح در مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا

برای اینکه بتوانید وارد مرکز اسکی هیپ ناتیک شده و از تفریحات و امکانات آن بهره ببرید باید بین ساعات ۹ صبح تا ۷ عصر در آنجا حضور داشته باشید. نکته مهم دیگر هزینه اسکی در این مرکز تفریحی است. علاقه‌مندان باید به ازای هر یک نفر مبلغ ۳۰ یورو را به صورت روزانه پرداخت کنند تا اجازه ورود به این مکان را داشته باشند. این هزینه برای رزرو کل ایام هفته ۲۰۰ یورو است. همچنین اگر تجهیزات اسکی به همراه ندارید باید مبلغ ۱۰ یورو برای کرایه تخته اسکی برای یک روز خود پرداخت کنید.

دسترسی به مرکز اسکی هیپ ناتیک چندان دشوار نبوده و شما می‌توانید با کرایه یک تاکسی خود را به این مکان برسانید. در زیر آدرس دقیق را به منظور دسترسی آسان‌تر آورده‌ایم:

 

انواع تفریحات آبی در kemer آنتالیا

  • Çakış, Serik Cd., 07550 Manavgat/Antalya, Turkey

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه در حوالی این مرکز اسکی رستوران‌های باکیفیت و متنوع بسیاری قرار گرفته‌اند که گردشگران می‌توانند برای سیرکردن شکم خود با غذاهای خوشمزه ترکی یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. از جمله بهترین این رستوران‌ها می‌توان رستوران آدانا دوروم، رستوران جان و رستوران پارلاک را نام برد.

۰۲ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران