اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا: بخش دوم

آنتالیا، این شهر بی‌نظیر در حوالی دریای مدیترانه که اغلب با عنوان "مروارید مدیترانه" از آن یاد می‌شود دارای مناظر خیره کننده، سواحل زیبا و تاریخی غنی است. در واقع این شهر در ساحل فیروزه‌ای ترکیه، به دلیل ترکیبی از ویرانه‌های قدیمی لیکیایی و سرگرمی‌های مدرن ترکی محبوبیت فزاینده‌ای دارد.

با اینحال اگر با خانواده و با تور آنتالیا به این منطقه بی‌بدیل سفر می‌کنید، ممکن است دغدغه یافتن یک اقامتگاه مناسب را داشته باشید. جای نگرانی نیست، زیرا ما در ادامه مقاله قبل شما را با برخی دیگر از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا آشنا خواهیم کرد تا در برنامه ریزی سفر در کنارتان باشیم. بنابراین با توجه به سبک اقامتگاه موردعلاقه، محله و بودجه‌تان، حق انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت.

 

Alibey Sorgun

در ۱۲ کیلومتری ماناوگات، می‌توانید این اقامتگاه ۵ ستاره را بیابید که در ساحلی شنی و دقیقا کنار دریا واقع شده است. دکوراسیون این مکان خاطره انگیز با الهام از سبک عثمانی، فضایی خاص و منحر به فرد را ایجاد می‌کند. از طرفی پارک آبی ۲۵۰۰۰ متر مربعی با ۱۹ سرسره و پارک ماجراجویی در این تفرجگاه در انتظار خانواده ها و کودکان است. این اقامتگاه همچنین دارای ۶۲ زمین تنیس شنی است.

دیسکوی کودکان و برنامه‌های مهیج برای جوانان نیز، امکانات سرگرمی و تفریح را فراهم کرده و در کنار این‌ها ۵ رستوران اقامتگاه شما را به صرف غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی دعوت می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های کناکلی، آنتالیا

Barut Arum

این ریزورت مدرن و شیک ۵ ستاره، در ۲ کیلومتری منطقه ساید واقع شده و دارای ۲ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا است. ویلاها و استودیوهای مستقل نیز، در این اقامتگاه قابل رزرو هستند. این مجموعه بسیار صمیمی، برای کودکان امکانات تفریحی بی‌شمار فراهم کرده و البته برنامه‌های متنوعی را نیز برای مهمانان جوان درنظر می‌گیرد.

گفتنی است این اقامتگاه درجه یک در مجموع ۶ رستوران دارد که غذاهای اصیل از غذاهای آسیایی، ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کنند. غذاهای گیاهی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز در دسترس هستند و این اقامتگاه گزینه بسیار محبوبی برای افراد گیاهخوار نیز به شمار می‌آید.

Güral Premier Belek

اقامتگاه ۵ ستاره که تنها یک کیلومتر از بلک فاصله دارد، در جنگل کاج در کنار ساحل واقع شده است. این مجموعه به سبک عثمانی ساخته شده ، بیش از ۱۳۰،۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و ویلاها و اتاق‌های لوکس آن توسط جنگل‌های نخل کوچک احاطه شده‌اند. برنامه‌های ورزشی متنوع ، ۸ زمین تنیس، پارک آبی با ۱۶ سرسره و همچنین امکانات مراقبت از کودکان به صورت چند زبانه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ از ویژگی‌های برجسته این ریزورت به شمار می‌آیند.

در ضمن باید گفت ۶ رستوران در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، آسیایی، ایتالیایی و بین المللی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند و البته بوفه مخصوص کودکان نیز در رستوران اصلی وجود دارد. این گزینه کمک بزرگی به خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا

Selectum Family

این تفرجگاه شیک مدرن و ۵ ستاره نیز در وسط جنگل کاج و حوالی رودخانه Acısu، در امتداد دریای مدیترانه در فضایی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع و در نزدیکی منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این اقامتگاه دارای ساحل شنی ۵۰۰ متری، مرکز سلامتی، زمین تنیس، پارک آبی با بیش از ۱۰ سرسره آبی و استخرهای سرپوشیده و روباز است. بچه ها از وقت گذرانی در فضای کودکان و برنامه‌های سرگرمی متنوع آن بسیار لذت می‌برند. اتاق‌ها و خانه‌های ییلاقی با تهویه مطبوع، هر کدام دارای بالکن اختصاصی، مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای هستند.

مرکز سلامتی این اقامتگاه نیز حمام ترکی، اتاق بخار و خدمات ماساژ را در خود جای داده است. جالب است بدانید که در این محوطه، کلاس‌های یوگا نیز برگزار می‌شوند. همچنین زمین گلف عالی، وای فای رایگان در سراسر ملک و  چندین رستوران که غذاهای ترکی، آسیایی، ایتالیایی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند نیز اوقاتی خوش و به یادماندنی برای مهمانان رقم می‌زنند.

 

معرفی هتل سلکتیوم آنتالیا

Delphin Imperial

و در انتهای این گشت و گذار، به این اقامتگاه ۵ ستاره درجه یک به سبک وگاس می رسیم که بسیار مناسب خانواده‌هاست و در حوالی سواحل لارا واقع شده است. این مجموعه مساحتی بالغ بر ۱۳ هکتار داشته و از باغ‌های زیبا و بی‌نظیر برخوردار است. جالب است بدانید ساختمان اصلی ۹ طبقه به شکل دلفین بوده و بر کل مجموعه احاطه دارد. و از طرفی اسکله‌ای بلند با عرشه آفتابی، از ساحل شنی اختصاصی هتل مستقیما به دریا منتهی می‌شود.

 این اقامتگاه دارای مرکز اسپا، سونا و حمام ترکی، برنامه‌های ورزشی متنوع، زمین تنیس، سالن بولینگ، پارک آبی با ۶ سرسره  و استخر کودکان و بزرگسالان، باشگاه کودکان، سینمای کودکان و موسیقی زنده و امکانات مراقبت از کودکان به صورت چند زبانه به زبانهای آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی برای کودکان ۴ تا ۱۲ ساله است. در ۱۰ رستوران این هتل نیز می‌توانید غذاهای لذیذ و باکیفیت ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، اسپانیایی، یونانی، آسیایی، ژاپنی و مکزیکی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی را تجربه کنید.

 

معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

۰۹ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران