اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا: بخش اول

آنتالیا یکی از نقاط تفریحی مدیترانه‌ای ترکیه می‌باشد که محبوبیت روزافزونی یافته است. بسیاری از گردشگران سراسر دنیا در طول سال خصوصا در تابستان، به این شهر ساحلی سرازیر می‌شوند تا در خط ساحلی حاشیه‌ای از شن و ماسه و پشت قله‌های کوه‌های توروس بیاسایند.

یکی از مزایای گذراندن تعطیلات در اینجا، ا‌ین است که بازدیدکنندگان تور آنتالیا هم ساحل و دریا را دارند و هم جاذبه‌های گردشگری متنوع و باستانی و زندگی فرهنگی پرشور این شهر بزرگ را تجربه می‌کنند. گفتنی است برخی از مشهورترین محوطه‌های باستانی ترکیه، از جمله تئاتر بزرگ آسپندوس در این شهر بی‌بدیل جا خوش کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های باستانی این منطقه می‌توانید مقاله جاذبه‌های دیدنی کهن در سفر به آنتالیا را مطالعه کنید. و اما اگر تصمیم گرفتید با خانواده به این شهر رویایی سفر کنید شاید خالی از لطف نباشد که پیش از هر چیز با بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا آشنا شوید.

 

Maxx Royal Belek

این ریزورت ۵ ستاره ساحلی، یکی از منحصر به فردترین استراحتگاه‌های ترکیه بوده و طی سالیان متمادی، رتبه‌هایی بالا را در این رابطه کسب کرده است. طرح ساختمان اصلی، نیم دایره‌ای است که استخری را در برگرفته و خودش با مناظر سبز طبیعی احاطه شده است.

 

با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید

این تفرجگاه، دارای اتاق‌هایی مجلل و راحت با دکوراسیونی مدرن و چشم‌اندازی به مناظر بی‌بدیل اطراف، یک مرکز اسپا و سلامتی مجلل، یک پارک آبی با ۱۰ سرسره آبی و زمین گلف ۱۸ حفره‌ای است. ازطرفی این اقامتگاه با وجود یک مینی کلوپ، زمین بازی و منطقه سایه‌دار ساحلی بسیار محبوب کودکان است. گفتنی است هفت رستوران در این ریزورت وجود دارند که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین المللی و ژاپنی سرو می‌کنند.

Seven Seas Hotel Life

این اقامتگاه، در گوینوک واقع شده و تنها ۷ کیلومتر از کمر و ۵۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این مجتمع زیبا با مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع، بین کوه‌های برج ثور و ساحل پرچم آبی گسترش یافته و دارای منطقه سلامتی، دو سرسره آبی، استخر، منطقه ساحلی و فضای بازی است.

 

بازدید از دریاچه سالدا در نزدیکی آنتالیا

به نظر می‌رسد که در سفرهای خانوادگی با تور ترکیه، بیشتر از همه کودکان از اقامت در این هتل زیبا سود می‌برند. برنامه ویژه‌ای مخصوص کودکان در نظر گرفته شده که شامل سرگرمی‌های متنوع، برنامه‌های آموزشی و وسایل بازی است. در عین حال باید گفت غذاهای ترکی و بین المللی در ۳ رستوران این اقامتگاه سرو می‌شوند و یکی از آنها در ارائه غذاهای دریایی تخصص بالایی دارد.

Barut Acanthus & Cennet

این ریزورت فوق العاده ۵ ستاره در نزدیکی دریا، دارای یک ساحل اختصاصی با ماسه‌ای باکیفیت و نرم است. این اقامتگاه با مبلمان شیک، ترکیبی هوشمندانه از مدرنیته و آرامش در بالاترین سطح را ارائه می‌دهد. در عین حال با وجود مرکز اسپا، خدمات ماساژ و امکانات ورزشی خلاقانه، رتبه بالایی را در میان همتایانش بدست آورده است.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

 ۳ رستوران در این مکان زیبا، غذاهای ترکی و بین‌المللی و همچنین ماهی و غذاهای دریایی سرو می‌کنند، در حالی که رستوران Masion Plage غذاهای مدیترانه‌ای را به علاقمندان ارائه می‌دهد. همچنین باید گفت غذاهای گیاهی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن در دسترس هستند. در نهایت جالب است بدانید برنامه مینی کلاب این اقامتگاه شامل انواع امکانات بازی و سرگرمی و برنامه‌های مختلف آموزشی برای کودکان است.

Xanadu

باغ‌های خوش نقشه و ساحل اختصاصی که بیش از ۴۰۰ متر طول دارد و اسکله بزرگی  که به دریا منتهی می‌شود، تصویری رویایی از بهشتی پنهان را به تصویر می‌کشند. این ریزورت ساحلی زیبا که دارای استخر آنتیک، سرسره‌های آبی، باشگاه فانتزی کودکان با سرگرمی‌هایی از جمله چرخ و فلک، مینی قطار، ترامپولین و غیره است، لحظاتی بسیار مفرح را در سفر با تور آنتالیا برای گردشگران خصوصا خانواده‌هایی که دارای فرزند خردسال هستند رقم می‌زند.

 

دلایل ترغیب کننده برای سفر به آنتالیا

بعلاوه این اقامتگاه، دارای مرکز تناسب اندام و سونا است که بهترین امکان برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های سفر از روح و جسم به شمار می‌آیند. جالب است بدانید که این ریزورت، هفت رستوران را در خود جای داده که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، فرانسوی، مکزیکی، چینی، برزیلی و ایتالیایی سرو می‌کنند.

Land of Legends Kingdom

با ورود به این تفرجگاه ۵ ستاره درجه یک، مهمانان به دنیای افسانه‌ها منتقل می‌شوند. اتاقهای مدرن و راحت با اکسسوری‌ها و طراحی فانتزی، فضایی کاملا رویایی را برای کودکان خلق می‌کنند. این تم، در سراسر اقامتگاه با الهام گرفتن از قصه‌ها و شخصیت‌های آنها به چشم می‌خورد. جالب است بدانید مهمانان هتل، بلیط رایگان یک پارک تفریحی را دریافت می‌کنند که هتل در محوطه آن واقع شده است. این پارک آبی بزرگ، دارای ۵۵ سرسره آبی و استخر موج و سایر امکانات تفریحی است.

 

گشتی خاطره‌انگیز در آکواریوم آنتالیا

ازطرفی چندین رستوران در این اقامتگاه در نظر گرفته شده‌اند که غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را سرو می‌کنند. گفتنی است فرودگاه آنتالیا، تنها ۲۵ کیلومتر با شما فاصله دارد.

۲۹ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران