اقامتی بیادماندنی در آلانیای ترکیه

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
اقامتی بیادماندنی در آلانیای ترکیه

آلانیا از شهرهای زیبای استان آنتالیا در ترکیه است که در امتداد سواحل مدیترانه واقع شده و با سواحل سفید و آب‌های فیروزه‌ای زیبا گردشگران تور ترکیه را به سمت خود می‌کشاند. البته که قدمت پیدایش آلانیا دقیق معلوم و مشخص نیست اما گفته می‌شود تا قرن ۴ میلادی در تصرف مردم پارسی بوده است. اگرچه آلانیا تاریخی پر فراز و نشیب با حکومت‌های مختلف را به خود دیده است اما اوج شهرت و رشد آن در دوره سلجوقی اتفاق افتاد. آب و هوای مدیترانه‌ای و طبیعت منحصر به فرد این شهرستان از دیرباز مردم را به سمت خود کشانده است. برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز در تور آلانیا در بهترین هتل‌های آن اقامت کنید.

 

May Flower Apart Hotel

هتل May Flower Apart از بهترین هتل‌های آلانیا است که دارای امکانات کاملی مثل رستوران، استخر روباز فصلی، مرکز تناسب اندام و بار بوده و با داشتن باغ، به چندین جاذبه مشهور در آلانیا نزدیک است. این هتل در فاصله حدودا یک کیلومتری ساحل عمومی آلانیا، ۹ دقیقه پیاده روی تا پارک آبی آلانیا و ۹۰۰ یاردی موزه باستان شناسی آلانیا واقع شده و میز پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات اتاق و تبادل ارز برای مهمانان فراهم آورده است. در اینجا همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهار خوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان ارائه شده‌اند. شما می‌توانید صبح را با بوفه صبحانه آغاز کنید و برای سرگرمی بچه‌ها را به زمین بازی بفرستید.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

آدرس: Kadipasa Mah. Sugozu Cad. No. 2 Antalya, 07400 Alanya, Turkey

 

Antique Roman Palace - Ultra All Inclusive

این هتل ۵ ستاره و ساحلی تنها ۲ کیلومتر از مرکز آلانیا فاصله دارد و دارای تراس با چشم انداز دریا و اتاق‌هایی با بالکن خصوصی است. اتاق‌های کاخ رومی دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمام خصوصی بوده و می‌توانید از تماشای منظره خیره کننده دریا استفاده کنید. هتل دارای ۲ استخر روباز فصلی لوکس با صندلی‌های آفتابی رایگان است و اینترنت بی‌سیم در همه جا در دسترس قرار دارد. به علاوه شما می‌توانید از سالن بدنسازی و تنیس روی میز به صورت رایگان استفاده کنید ولی حمام ترکی، سونا و ماساژ با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. در حالی که در رستوران هتل شما می‌توانید از غذاهای ترکی و بین‌المللی که با مواد تازه و فصلی تهیه می‌شود لذت ببرید، برای انواع نوشیدنی‌ها به تراس یا بار استخر بروید.

آدرس: Oba Göl Mevkii, 07400 Alanya, Turkey

 

Banana Beach Hotel

بانانا بیچ هتلی لوکس و ۴ ستاره در آلانیا است که امکانات جذابی مثل استخر روباز و منطقه ساحلی خصوصی، دسترسی وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، گاوصندوق و مینی بار هستند. همچنین یک قسمت نشیمن و یک بالکن وجود دارد. درکنار این‌ها حمام خصوصی شامل دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز ارائه شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در اینجا منوی لاکارته در رستوران ارائه شده و اگر به دنبال نوشیدنی و میان وعده بودید به بار و اسنک بار سر بزنید. در سونا استراحت کنید و در ساحل مزه تعطیلات ساحلی را بچشید. به علاوه شما می‌توانید برای امنیت و راحتی بیشتر بچه‌ها را به زمین بازی ببرید.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

آدرس: Cumhuriyet Mah. Sanat Okulu Cad. Alanya, 07400 Alanya, Turkey

 

En Vie Beach Boutique Hotel - Adults Only

این بوتیک هتل زیبا و راحت که در سواحل مدیترانه‌ای ترکیه و در آلانیا واقع شده یکی از هتل‌های عالی برای اقامت گردشگران تور آلانیا است که فقط بزرگسالان را پذیرش می‌کند پس پیشاپیش می‌دانید که برای خانواده‌های دارای فرزند مناسب نیست. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری میدان آتاتورک آلانیا واقع شده و تراس آفتابی و چشم انداز دریا ارائه می‌دهد. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. تراس یا بالکن در اتاق‌های خاصی وجود دارد و برای راحتی بیشتر، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز در حمام‌های اختصاصی قرار داده شده است. در کنار رستوران اصلی این هتل دارای رستوران الاکارته سالن ساحل و بار ساحلی هم است.

آدرس: Güller Pınarı Mah.Ahmet Tokuş Bulv.22, 07400 Alanya, Turkey

 

Blue Sky Hotel - All Inclusive

بلو اسکای هتلی ۴ ستاره و همه جانبه است که دارای یک ساحل خصوصی شنی در امتداد دریای مدیترانه و یک رستوران روی پشت بام مشرف به ساحل آلانیا است. همه اتاق‌های بزرگ هتل بلو اسکای در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده‌اند و همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و دارای بالکن خصوصی، وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و بسیاری از اتاق‌ها چشم انداز خیره کننده‌ای از دریا ارائه می‌دهند. رستوران سبک بوفه هتل ترکیبی از غذاهای اروپایی و ترکی را سرو می‌کند و چشم اندازی پانوراما ارائه می‌دهد همچنین میان وعده‌های رایگان و نوشیدنی‌های غیرالکلی نیز منطقه ساحلی خصوصی سرو می‌شود. شما می‌توانید از سونا و حمام ترکی استفاده کنید یا از ماساژ سنتی فوم لذت ببرید. سرگرمی برای کودکان از جمله بازی‌های ویدیویی رایگان نیز از ژوئن تا سپتامبر در دسترس است.

 

راهنمای سفر به شهر زیبای آلانیا

آدرس: Azakoglu Sahil Sitesi Cumhuriyet Mahallesi Ananas Sokak no:2, 07400 Alanya, Turkey

۰۸ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران