اقامت در بهترین هتل‌های کیانمن در پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
اقامت در بهترین هتل‌های کیانمن در پکن

کیانمن یکی از مهم‌ترین خیابان‌های گشت و گذار در پکن است که به عنوان جایی برای خرید و خوردن غذاهای مختلف شناخته شده است. در اینجا نه تنها بوی خوش انواع غذا و بوتیک‌های مختلف توجه شما را به خود جلب می‌کند بلکه ساختمن‌های جذاب قدیمی که همچنان حذف شده‌اند نیز توجه بازدیدکنندگان تور پکن را به خود معطوف می‌کنند. اگرچه در این خیابان مراکز خرید مدرن به آن معنی وجود ندارد اما تا دلتان بخواهد پر از جاذبه‌های نوستالژیک و فرهنگی است. با اقامت در بهترین هتل‌های خیابان کیانمن پکن به هر چیزی که بخواهید نیز دسترسی خواهید داشت.

 

New World Beijing Hotel

در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از معبد بهشت هتل ۵ ستاره New World Beijing واقع شده که با امکانات لوکس و کاملی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال اقامتی همه چیز تمام با امکان دسترسی به استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم، مرکز تناسب اندام هستید این هتل همه آن‌ها را به شما ارائه می‌دهد. به علاوه در سراسر هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان بی‌سیم وجود داشته و حتی مرکز تجاری با امکانات جلسات و ضیافت هم ارائه شده است. همه اتاق‌ها با چشم‌انداز شهر، دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، ایستگاه اتصال iPod، گاوصندوق داخل اتاق، وسایل اتوکشی، میز کار و نشیمن با مبل و همچنین حمام اختصاصی دارای وان، حوله‌های نرم و دوش هستند.

 

بهترین مهمانسراهای پکن برای اقامتی ارزان

آدرس: No.8 Qinian Street, Dongcheng, 100062 Beijing, China

 

Layering Courtyard Hotel Qianmen

یکی دیگر از گزینه‌های ۵ ستاره محبوب دیگر در خیابان کیانمن Layering Courtyard است که تنها ۱۲ دقیقه پای پیاده از میدان تیانآنمن فاصله دارد. اتاق‌ها به شدت مدرن و شیک با پنجره‌های نورگیر هستند و امکانات رایجی مثل تخت، حمام و سرویس بهداشتی مدرن همراه با حوله و وان و لوازم بهداشتی، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و کمد لباس هستند. در سراسر هتل شما به اینترنت رایگان دسترسی دارید با این همه خبری از پارکینگ اختصاصی نیست. و با این که امکاناتی مثل استخر و اسپا و باشگاه بدنسازی وجود ندارد اما با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از خدمات نشست و جلسه استفاده کنید.

آدرس: No.159, Qianmen West Heyan Street, Xicheng, Beijing, China

 

Qianmen Courtyard Hotel

این هتل در ساختمانی ۲۰۰ ساله با دکوری شرقی و معماری چینی، روبروی خیابان کیانمن، ۱۰ دقیقه پیاده روی کوتاه از میدان تیانآنمن و شهر ممنوعه واقع شده است. اتاق‌ها دارای کاغذ دیواری به سبک چینی و لامپ‌های کلاسیک هستند و امکاناتی مثل تلویزیون، کتری برقی و خدمات بیداری نیز ارائه می‌دهند به علاوه حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان نیز ارائه می‌شود. موقعیت این هتل ۳ ستاره به نحوی است که می‌توانید با پای پیاده و در مدت چنددقیقه‌ای به جاهای زیادی دسترسی داشته باشید و یا از اتصال خطوط مترو برای نقاط دورتر استفاده کنید. اتاق‌ها نیز دکوراسیونی کاملا سنتی دارند به طوری که حس می‌کنید به دل یکی از سریال‌های شرقی سفر کرده‌اید. آن‌ها امکانات زیادی ارائه نمی‌دهند اما به خاطر موقعیت قرارگیری مورد توجه قرار دارد.

 

معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

آدرس: No.4, Shijia Hutong, Meishi Street, Qianmen Street, Xicheng, 100051 Beijing, China

 

Dong Fang Hotel Beijing

این هتل ۴ ستاره و زیبا که در فاصله ۲۵ دقیقه رانندگی با میدان تیانآنمن و شهر ممنوعه قرار گرفته دارای طراحی و دکوراسیون ترکیبی از عناصر چینی و غربی است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، میز کار، امکانات تهیه چای/قهوه و تلویزیون با کانال‌های کابلی هستند و حمام اختصاصی با حمام و سشوار ارائه می‌دهند. در هتل دو رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد که طیفی از غذاهای بین‌المللی و چینی را ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید در هر کدام که تمایل داشتید خوراکی و غذاهای دلخواهتان را سفارش دهید. در سراسر هتل شما دسترسی به اینترنت رایگان خواهید داشت و می‌توانید در باغ به سبک اروپایی استراحت کنید یا از خدمات خشکشویی و اتوبخار استفاده کنید. به علاوه میز تور آن‌ها می‌تواند به شما در هماهنگی سفر کمک کند. آن‌ها خدمات تجاری مثل برگزاری جلسات و نشست ارائه می‌دهند و امکان استفاده از دستگاه‌هایی مثل فکس و فتوکپی را هم فراهم آورده‌اند.

آدرس: No.11 Wanming Road, Xicheng, 100050 Beijing, China

 

Beijing GOTO Modern Hotel

هتل پکن GOTO Modern (Qianmen) واقع در منطقه چونگون، اتاق‌هایی با دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت رایگان با تهویه مطبوع تلویزیون کابلی و تلفن هستند و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار ارائه می‌دهند. به علاوه خدمات فکس و فتوکپی در مرکز تجاری موجود است و میز تور و کرایه ماشین نیز ارائه می‌دهد. در رستوران هتل از خوردن غذاهای چینی لذت ببرید و برای غذاهای سبک به لابی بروید.

 

خوش منظرترین نقاط پکن

آدرس: No.1 Zhushikou Xibanbi Street, Dongcheng, 100050 Beijing, China

۰۱ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران