هتل‌های ارزان قشم با امکانات مناسب

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های ارزان قشم با امکانات مناسب

جزیره قشم در جنوب ایران، در استان هرمزگان واقع شده و بزرگ‌ترین جزیره در خلیج فارس به شمار می‌آید و دارای سواحل متنوع بسیاری دارد. گفتنی است این جزیره سرشار از جاذبه‌های گردشگری است و در کنار این‌ها، اقامتگاه‌های تفریحی جزیره نیز کاملا برای خانواده‌های دارای فرزند و همچنین ماجراجویان جوان و زوج‌های عاشق، طراحی شده‌اند.

اگر به هتل‌های لوکس یا استانداردهای هتل‌های ۵ ستاره عادت کرده‌اید، مقاله معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد. اما در عین حال هتل‌ها و آپارتمان‌هایی در این جزیره وجود دارند که به نسبت امکانات و خدماتشان، قیمت‌هایی بسیار مناسب را ارائه می‌دهند و مناسب کسانی هستند که هم به کیفیت می‌اندیشند و هم هزینه‌های سفر با تور قشم برایشان مهم است. در ادامه به برخی از معروف‌ترین این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

 

هتل ارم

این هتل ۴ ستاره، دارای ۵ طبقه بوده و حدود ۱۰۰ اتاق با کلاس‌های مختلف را در خود جای داده است. سالن بیلیارد، دسترسی آسان به همه جاذبه‌های مهم گردشگری در شهر مانند مراکز خرید و ساحل خلیج فارس، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنلی خوش برخورد، فضای تمیز و سالن کنفرانس، از مهمترین ویژگی‌های هتل ارم قشم به شمار می‌آیند.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی اداره شیلات

 

فولتون

این هتل ۲ ستاره در بلوار خلیج فارس واقع شده و تحت ممالکیت شرکت فولتون است. گفتنی است شرکت فولتون، اولین تولید کننده قایق و کشتی خصوصی در ایران محسوب می‌شود. در ابتدا این هتل، تنها به منظور پشتیبانی و اقامت مهمانان بین المللی و کارکنان عالی رتبه این شرکت ساخته شد. با این حال پس از مدتی، مدیر شرکت تصمیم گرفت تا فضا را توسعه دهد و در نهایت امکاناتی نظیر سوئیت و ویلا با ظرفیت‌های متفاوت به آن افزوده شدند.

این هتل از سه ساختمان تشکیل شده است: یکی دارای سوئیت و اتاق، دیگری دارای آپارتمان و سومی یک ساختمان ویلایی است که کاملا از دو ساختمان دیگر جداست. امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل عبارتند از موقعیت عالی و مجاورت آن با ساحل، پارکینگ اختصاصی، استخر، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی و کافی شاپ. جالب است بدانید که اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است!

 

معرفی هتل ۴ ستاره آوینا قشم

آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

 

خلیج فارس

هتل ۳ ستاره خلیج فارس، یک اقامتگاه متوسط و رایگان برای تمام کودکان زیر ۶ سال است! این هتل، ۱۰ دقیقه رانندگی با مرکز شهر فاصله داشته و بدین ترتیب دسترسی بی نظیری به جاذبه‌های پرطرفدار و اصلی جزیره دارد. علاوه بر این، پرسنل مهمان نواز این هتل و مدیران دلسوز به خاطر تلاش خود برای ساده ماندن و ایجاد فضایی خاطره انگیز شهرت دارند. اگر به دنبال بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم هستید اینجا یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

 

سینگو

این هتل ۳ ستاره با ۶۵ اتاق، در قلب "مرکز خرید درگهان" واقع شده و  همچنین در نزدیکی "مرکز خرید دریا" قرار دارد که شامل بیش از ۱۵۰۰ مغازه خرده فروشی است. فاصله این هتل از فرودگاه ،۴۰ دقیقه رانندگی است و از دریا نیز ۹۰ متر فاصله دارد.

این هتل به یادماندنی و زیبا دارای رستوران، وای فای رایگان، ترانسفر  فرودگاهی، فضای بازی و فعالیت کودکان بوده و نزدیکی آن به ساحل، لحظاتی بی نظیری را برای مسافران رقم می‌زند. در ضمن صبحانه‌ای لذیذ هر روز صبح، در انتظار مهمانان هتل است.  

آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

 

آرتا

این هتل ۴ ستاره جدید و لوکس، در سال ۱۳۹۶ در جزیره قشم افتتاح شد. گفتنی است این اقامتگاه در مجموع دارای ۷ طبقه و ۴۸ اتاق (۴۴ اتاق دو نفره، VIP، سوئیت‌های ماه عسل ، ۴ اتاق یک نفره) با ۱۳۰ تخت است. بعلاوه سایر خدمات معمول نظیر رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس مهمانان هستند.

اگر مشتاقانه منتظر یک جلسه کاری در قشم هستید یا فقط می‌خواهید فضایی آرام برای انجام برخی امور شغلی داشته باشید، هتل آرتا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. از مهمترین امکانات آن در این رابطه می‌توان به اتاق کنفرانس ( با هزینه جداگانه)، فکس، دستگاه فتوکپی، پرینتر و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

اقامت در هتل ۴ ستاره آتامان قشم

آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

 

ایرمان

این اقامتگاه نیز یک هتل تازه تاسیس است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. اینجا اولین بوتیک هتل در جزیره قشم است و از طراحی زیبا و منحصر به فرد و معماری مسحور کننده که ترکیبی از سنت و مدرنیته را یادآور می‌شود برخوردار است. گفتنی است این اقامتگاه دارای ۵ طبقه بوده و هر طبقه نوع معماری و طراحی خاص خود را داراست و در مجموع ۳۸ اتاق و سوئیت با امکانات کامل را در خود جای داده است که هر اتاق با رنگ خاص خود رنگ آمیزی و طراحی شده است.

دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس، دسترسی به مراکز خرید عمده در جزیره، پرسنل آموزش دیده و با تجربه و وای فای رایگان از مهمترین امکانات هتل هستند. توجه داشته باشید که این مکان، یک هتل برای افراد غیر سیگاری است!

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

 

پرشیا

این هتل تازه تاسیس که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، دارای ۵ طبقه و ۲۴ اتاق است و یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره قشم به شمار می‌آید. جالب است بدانید که از این هتل، در عرض ۳ دقیقه رانندگی خلیج فارس قابل دسترسی است و همچنین می‌توانید از پیاده روی ۷ دقیقه‌ای تا مراکز خرید معروف جزیره و قلعه پرتغالی نیز لذت ببرید. قیمت‌ها در این هتل بسیار عالی هستند و گفتنی است که اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

 

۶ هتل باکیفیت نزدیک به بازار قشم

آدرس: قشم، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب مبلمان جالووت

 

سورینت صدف

و درنهایت به این اقامتگاه می‌رسیم که یکی از هتل‌های گروه هتل‌های سورینت بوده و با آخرین استانداردهای بین المللی طراحی شده است. در واقع طراحی و دکوراسیون داخلی و ایرانی آن بسیار زیبا و قابل توجه است. خدمات اتاق، بوفه صبحانه (سرد و گرم)، بوفه ناهار (ایرانی، گزینه های گیاهخواری و سالاد)، میوه، امکانات تهیه چای و قهوه،  صندوق امانات، وای فای رایگان در سراسر ملک و ترانسفر فرودگاهی از مهمترین ویژگی های این هتل به شمار می آِند.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر 

۱۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران