تفریح و بازی در محله شیشلی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تفریح و بازی در محله شیشلی استانبول

منطقه شیشلی که در قسمت اروپایی استانبول واقع شده با مناطق معروف و دیدنی مختلفی همچون بی‌اغلو در جنوب و و یا بشیکتاش محاصره شده است. به علاوه این منطقه که حدودا ۳۰ کیلومتر وسعت دارد یکی از قدیمی‌ترین مناطق استانبول است که بناهایی از قرن ۱۹ میلادی را در خود جای داده است یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز بیمارستان کودکان سال ۱۸۹۸ میلادی است. به همین دلیل هم هست که بیشتر جاذبه‌های این منطقه را بناهای تاریخی همچون خانه آتاتورک، باسیلیکا سنت پیتر، کلیسای لوتران استانبول و یا مراکز خرید مدرنی همچون مرکز خرید آستوریا و آدرس استانبول است. اما در سفر با تور استانبول برای روزی پر از هیجان با خانواده و دوستان باید چه کرد؟

 

Escapist

اسکیپیست (Escapist)، بزرگ‌ترین مرکز بازی فرار در ترکیه است که با مفهوم بازی فرار از زندگی واقعی، حس جدیدی از سرگرمی را ارائه می دهد اسکیپیست با ۶ اتاق مختلف و مفهوم بازی، ماجراجیان را دعوت می‌کند تا برای اولین بار در ترکیه به ماجراجویی و هیجان ۳ بازی سریالی با داستان‌های مرتبط بپیوندند. شرکت کنندگان باید سرنخ‌ها را بیابند و معماها را در مدت ۶۰ دقیقه حل کنند تا از اتاق خارج شوند. برای به پایان رساندن بازی‌ها با ۲ تا ۶ بازیکن، باید کار تیمی را انجام دهید و علائم را به درستی دنبال کنید. بازی‌های فرار را می‌توان به دو زبان ترکی و انگلیسی انجام داد و مهارت‌های ایفای نقش، حل مسئله، مشاهده، ارتباطات و تیم سازی را تقویت کرد. بازی‌های فرار برای گردشگران، دانش آموزان، خانواده‌ها و تیم‌های بزرگ یک سرگرمی بزرگ هیجان انگیز محسوب می‌شود. این مرکز بازی و سرگرمی در مرکز خرید ترامپ قرار دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب باز است. شما می‌توانید به راحتی از طریق مترو و متروبوس، تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه‌های مسیدیکه‌کوی به اسکیپیست دسترسی داشته باشید.

 

تجربه‌ بازی‌های واقعیت مجازی در استانبول

آدرس: Mecidiyekoy Yolu Cad No:12 Trump Shopping Mall, Istanbul 34400 Turkey

 

Poligon Club

اگر به تیراندازی و نشانه گیری علاقه دارید یا همیشه دوست داشتید این کار را حتی برای یک بار هم که شده امتحان کنید می‌توانید به پلیگون بروید که بزرگ‌ترین زمین تیراندازی ترکیه محسوب می‌شود که در مسیدیه‌کوی واقع شده است. شما در اینجا می‌توانید اسلحه‌های مختلف را با کمک معلمان مجرب مجموعه امتحان کنید و سطح دقت و توانایی‌تان را بسنجید اگر هم هیچ تجربه‌ای ندارید نگران نباشید آن‌ها همه چیز را از پایه به شما یاد می‌دهند. همچنین شما می‌توانید به راحتی و با وسایل نقلیه مختلف مثل متروبوس و مترو خودتان را به این سالن مجهز و بزرگ برسانید. مدت زمانی که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید نیز یک تا دو ساعت است.

آدرس: Mecidiyeköy, Mecidiye Kuyu Sk. 42/A, 34387 Şişli/İstanbul, Turkey

 

KidzMondo Istanbul

کیدزموندو یک پارک موضوعی سرپوشیده است که برای کودکان بین ۴ تا ۱۴ سال طراحی شده که دارای شهری مستقل برای بچه ها بوده و توسط آن‌ها اداره می‌شود. کیدزموندو دارای اقتصاد خاص خود بوده و واحد پول آن کیدلار است. خدمات عمومی و بیش از ۴۰ حرفه مختلف مانند ستاره شماسی، باشگاه رقص و موسیقی، تحقیقات صحنه جنایت، سوپر مارکت، ایستگاه پلیس، هتل داری، سالن زیبایی، پیست مسابقه و بسیاری دیگر در این پارک گنجانده شده که در آن بچه‌ها نقشی که که دوست دارند را بازی می‌کنند لذت می برند و توسط یک تیم آموزش دهنده با مهارت بالا هدایت می‌شوند. اگر به دنبال مکانی هستید که فرزندانتان بتوانند اوقات شگفت انگیزی را در آن بگذرانند، KidzMondo مکان مناسبی برای شما است!

 

بهترین کلوپ‌های بازی‌های رومیزی در استانبول

آدرس: Kustepe Mahallesi, Mecidiyekoy Yolu Cd. No: 12 Trump Alisveris Merkezi, Sisli, Istanbul 34381 Turkey

 

FunLab Eglence Dunyasi

فان‌لب که در مرکز خرید مدرن و بزرگ Cevahir در استانبول واقع شده است در واقع بزرگ‌ترین مرکز بازی و سرگرمی قرار گرفته در یک مرکز خرید در کل اروپا محسوب می‌شود که در 4 طبقه به مساحت 1600 متر مربع گسترده شده است. شما در این مجموعه می‌توانید انواع زیادی از بازی‌ها و سواری‌ها را انجام دهید و از طیف گسترده ای از واحدهای سرگرمی لذت ببرید. شما به راحتی برای ۲ تا ۳ ساعت بلکه بیشتر می‌توانید در اینجا وقت بگذرانید و در کنار عزیزان‌تان از اوقات جذابی لذت ببرید.

آدرس: Buyukdere Cad. No: 22 Sisli, Cevahir AVM, Istanbul 34400 Turkey

 

The Game For Big Kids

کلوپ جذاب "بازی برای بچه‌های بزرگ" یک باشگاه سرگرمی و دیجیتالی است که در  طبقه ۱۵۰۰ متری از هتل پوینت بارباروس، هتل تجاری پنج ستاره معروف در استانبول تاسیس شده است. در The Game تقریبا همه کنسول‌های بازی‌های ویدئویی مانند PlayStation 3 ، PlayStation 4 ، Nintendo Wii ، Xbox One ، PC و انواع بازی‌های آن‌ها را می‌توانید پیدا کنید.

آدرس: Yildiz Posta Caddesi No: 29 Esentepe Point Hotel Barbaros, Istanbul 34394 Turkey

 

Cinemaximum Cevahir

اگر طرفدار فیلم‌های باکیفیت و روز هستید در این مجموعه که در مرکز خرید جواهر واقع شده می‌توانید در یکی از ۱۲ سالن اکران فیلم آن از تماشای فیلم با کیفیت بالای صدا و تصویر لذت ببرید. فقط از قبل بپرسید که کدام فیلم‌ها به زبان انگلیسی هستند بعد بلیط تهیه کنید.

 

معرفی شهربازی‌‌های جذاب استانبول

آدرس: Büyükdere Cad.Cevahir Avm, D:no:22,Kat 2, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

۱۲ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران