بهترین ریزورت‌های خانوادگی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین ریزورت‌های خانوادگی گرجستان

تور گرجستان، یک مقصد محبوب و پرطرفدار برای گذراندن تعطیلات تابستانی است. از دره‌های سرسبز پر از تاکستان‌های باشکوه گرفته تا کلیساهای قدیمی و برج های تاریخی با چشم انداز کوهستانی زیبا را می‌توان در این خطه بی‌‌نظیر یافت. بعلاوه این کشور دارای تاریخ و فرهنگ غنی و مردم گرم و مهمان نواز است. در کنار انواع جاذبه‌ها، می‌توانید در رستوران‌های درجه یک غذا بخورید و یا سبک زندگی رو به رشد این کشور را تجربه کنید.

بعلاوه انواع اقامتگاهها با هر سطحی از بودجه از جمله استراحت گاه‌های مجلل در این کشور به استقبالتان می‌آیند و اگر قصد سفر با خانواده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور گرجستان، لذت اقامت در بهترین ریزورت‌های خانوادگی گرجستان را از دست ندهید.

 

Marco Polo

ریزورت مارکوپولو، یک تفرجگاه عالی برای خانواده‌ها به شمار می‌آید. این اقامتگاه که در پیست اسکی گوداری واقع شده، اتاق‌های بزرگی دارد که با مبلمان راحت، مینی بار، میز کار و حمام خصوصی به خوبی آراسته شده‌اند. این ریزورت همچنین دارای مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر سرپوشیده، سونا و وان آب گرم، کافه بار دنج و رستوران است.

از ویژگی‌های کودک پسند این مکان زیبا می‌توان به فضای بازی سرپوشیده و زمین بازی کودکان در فضای باز اشاره کرد. بعلاوه این هتل با ارائه خدمات نگهداری از کودکان، واقعا یکی از بهترین مکان‌های اقامت والدین در گرجستان محسوب می‌شود.

Mini Hotel on Guranishvili 22

این ریزورت، در فاصله چند دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی باتومی واقع شده است. اینجا یک اقامتگاه تفریحی زیبا و عجیب در کوبولتی بوده و مهمان نوازی استثنایی اروپایی را ارائه می‌دهد. می‌توانید ساعتها در اتاق‌های بزرگ و خصوصی راحت و لوکس را به استراحت و دورهمی با خانواده بگذرانید و در کنار آن از وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، مبلمان فضای باز، منطقه پیک نیک و امکانات باربیکیو لذت ببرید. جالب است بدانید که این هتل، حتی پذیرای حیوانات خانگی است.

 

بهترین هتل‌های منطقه آجارا، گرجستان

Hotel Carpe Diem Gudauri

این ریزورت نیز که از یک پیست اسکی فوق العاده و مناسب خانواده برخوردار است، در قلب گوداری واقع شده و همچنین دارای امکانات چشمگیری نظیر استخر، رستوران و بار، امکانات اسکی، میز و صندلی در فضای باز، تراس، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان است. مطمئنا تجربه فوق العاده‌ای را در اتاق‌های مجلل و مبله زیبا و مجهز به مینی بار، حمام خصوصی و تخت های نرم خواهید داشت. وجود یک اتاق تلویزیون، این مکان را برای اوقات فراغت و راحتی خانواده‌ها ایده آل کرده است.

Lopota Lake Resort

اگر با تور گرجستان سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم در این ریزورت اقامت کنید و از چشم اندازهای زیبای دریاچه Lopota و رشته کوه بزرگ قفقاز نهایت لذت را ببرید. این هتل دارای اتاق‌های جادار است که به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و طیف گسترده‌ای از تفریحات و امکانات فعالیت‌های فضای باز در نزدیکی آن وجود دارند.

این استراحتگاه دارای چهار استخر بزرگ، منطقه‌ای برای استراحت و یک رستوران سنتی است که در آن می‌توانید از صبحانه، ناهار و شام بوفه ارگانیک برخوردار شوید. یک مرکز ماجراجویی نیز وجود دارد که در آن مهمانان می‌توانند به فعالیت‌هایی مانند اسب سواری، تورهای دوچرخه سواری، ماهیگیری و مینی گلف بپردازند.

 

معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس

Crystal Hill

این ریزورت نیز، اقامتی راحت را برای خانواده‌تان رقم می‌زند. این اقامتگاه زیبا، در فاصله کمی از ایستگاه قطار باکوریانی واقع شده و امکانات شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به باغ دوست داشتنی و فضای باز باشکوه، سونا، منطقه پیک نیک، سالن مشترک و وای فای رایگان اشاره کرد.

 این اقامتگاه، آشپزخانه و تلویزیون کابلی کاملا مجهز در واحدهای خود دارد، اما در عین حال می‌توانید از غذاهای باکیفیت و لذیذ رستورانش نیز لذت ببرید. اما نقطه عطف این ریزروت، بالکن خصوصی اتاق‌هاست که چشم اندازی خاطره انگیز به منظره کوهستان دارند.

Tskaltubo Health Resort

مرکز اسپا و درمان‌های متنوع معدنی، کافه، بار، تراس و باغ از مهمترین امکانات این ریزورت فراموش نشدنی به شمار می‌آیند. این تفرجگاه برای مناسب خانواده‌هاست، زیرا تمرکز خود را روی ایجاد راحتی برای مهمانان گذاشته و با اتاق‌های خانوادگی بزرگ و زیبا همراه با گزینه‌های سرگرمی نظیر وسایل بازی و پازل به استقبال آنها می‌آید.

همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، وای فای رایگان و حمام خصوصی هستند. این مکان، بسیار نزدیک به پارک مرکزی است و فرزندان دلبندتان می‌توانند ساعت‌ها در آن به دویدن و بازی مشغول شوند.

Kobuleti Georgia Palace

این تفرجگاه دوست داشتنی، دارای امکانات خانواده پسندی نظیر استخر روباز بزرگ، رستوران روباز همراه با منوی مخصوص کودکان و اتاق‌هایی با بالکن بزرگ است. این اقامتگاه مدرن و شیک، از اتاق‌های بزرگ با تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و وای فای رایگان برخوردار است. یک رستوران نیز در ریزورت وجود دارد که غذاهای لذیذی برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند.

همچنین یک مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، سونا و تراس پشت بام با چشم اندازهای شگفت انگیز از مناظر اطراف در انتظار مسافران هستند. و در نهایت اینکه استخر کودکان و زمین بازی در فضای باز، امکانات این مکان زیبا را کامل می‌کنند.

Bioli Wellness

اینجا یک تفریحگاه فوق العاده است که در پایتخت گرجستان، یعنی تفلیس واقع شده است. این تفرجگاه استثنایی، درست در وسط پوشش گیاهی سرسبز طبیعی قرار دارد و چشم اندازهای خیره کننده‌ای از کوهستان را ارائه می‌دهد. گفتنی است این ریزورت، در ارتفاعات بالا در حدود ۱.۲ کیلومتری از سطح دریا واقع شده و یک رستوران، صندلی‌های آفتاب گیر و یک منطقه استراحت مشترک را در خود جای داده است.

بعلاوه شما و خانواده‌تان می توانید در اتاق‌هایی با مبلمان زیبا استراحت کرده و از امکانات لوکس از جمله فضای بازی در داخل، پازل و غیره لذت ببرید. گفتنی است وای فای رایگان، در سراسر ملک موجود است. اگر با تور تفلیس سفر می‌کنید و به فضاهای لوکس علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت را نیز مطالعه کنید و با سایر امکانات اقامتی دیگر این شهر نیز آشنا شوید.

Livada

از چشم انداز چشمگیر دریای سیاه و کوه‌های قفقاز، درست از بالکن اتاقتان لذت ببرید. این اقامتگاه آرامش بخش و جذاب دارای امکانات باربیکیو، سرویس وای فای رایگان، سالن مشترک، مبلمان فضای باز با شومینه، منطقه پیک نیک و باغی زیباست. در عین حال با وجود اتاق‌هایی با مبلمان و دکوراسیونی زیبا با رنگ‌هایی خنثی، مجهز به یخچال، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی، اقامتی مناسب را خانواده ها به ارمغان می‌آورد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس

Smith’s House Surami

و در انتها سری می‌زنیم به این اقامتگاه باشکوه در سورامی گرجستان که یک مکان درجه یک برای تعطیلات خانوادگی به شمار می‌آید. این ریزورت دارای یک سالن مشترک، باغ، رستوران، بار و زمین بازی کودکان است. اینجا اتاق‌های خانوادگی مجهز به فضای نشیمن، میز کار و تلویزیون کابلی صفحه تخت را در خود جای داده است.

بعلاوه هر صبح نیز، مسافران را به یک صبحانه خوشمزه قاره‌ای مهمان می‌کند. گفتنی است این مکان همچنین دارای امکانات باربیکیو، مبلمان و شومینه در فضای باز، منطقه پیک نیک، دربهای ایمنی کودک و منوی مخصوص کودکان است.

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران