بهترین اسپا ریزورت‌های گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین اسپا ریزورت‌های گرجستان

اسپا ریزورت‌ها در یک دهه اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند و عده‌ی زیادی از مسافران اقامت در چنین هتل‌هایی را می‌پسندند. زمان سفر به گرجستان نیز انتخاب‌های زیادی در این زمینه دارید و می‌توانید در چند مورد از بهترین اسپا ریزورت‌های منطقه اقامت داشته باشید. پس اگر دوست دارید سفری فرح‌بخش با تور گرجستان داشته باشید، به بدنتان استراحت بدهید و روزهایی آرام را پشت سر بگذارید، حتما لیست بهترین‌هایی که برایتان در نظر گرفته‌ایم را مطالعه کنید.

 

Sam Raan Spa & Wellness Centre، تفلیس

سفر به تفلیس، بخش قابل توجهی از سفرها به گرجستان را به خود اختصاص می‌دهد، پس قبل از هر جای دیگری بهتر است ابتدا به یکی از لوکس‌ترین مراکز اسپای پایتخت بپردازیم. Sam Raan Spa & Wellness Centre  یکی از اقامتگاه‌هایی است که بودن در آن را فراموش نخواهید کرد. در این مرکز از امکانات و درمان‌های متفاوتی استفاده شده و تکنیک‌های ماساژ آن از سراسر جهان گردآوری شده است. امکانات این اقامتگاه به شما امکان تجربه‌ کردن موارد مختلفی از جمله حمام‌های شرقی، ماساژ‌های سنتی تایلندی، اسپای ماهی، حمام آسیایی با گیاهان دارویی و ... را برایتان امکان پذیر می‌کند. همچنین این مکان دارای یک استخر سرپوشیده و یک باشگاه ورزشی مجهز نیز هست.

 

بازدید از آکواریوم باتومی، جاذبه بی نظیر گرجستان

 

آدرس: 300 Aragvelis 24, 24 Tbilisi

 

Georgia Palace Hotel & Spa، کبولتی

کبولتی اگر چه شاید خیلی در لیست مقاصد مورد توجه ایرانیان نباشد، اما این شهر ساحلیِ زیبا نزدیک به باتومی قرار دارد و یکی از بهترین اسپا ریزورت‌های گرجستان را میزبانی می‌کند. "قصر گرجستان"  یکی دیگر از مراکز اسپای بسیار لوکس است که تجربه درمان‌های کرالا آیورودیک را برایتان مهیا کرده است که شامل ماساژ تمام بدن و صورت می‌شود. استخر معمولی و استخر آب گرم در محیط سرپوشیده به همراه سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی نیز برای مهمانان این هتل مهیا شده است. اگر اهل یوگا باشید نیز، این هتل جایی بسیار عالی برای شما خواهد بود، همچنین انواع درمان‌ها و ماساژ‌های مختلف نیز ارائه می‌شود که شما می‌توانید در صورت دلخواه آن‌ها را سفارش دهید.

 

 

آدرس: 6200, Agmashenebeli Avenue 275, Kobuleti

 

Radisson Blu Iveria Hotel، تفلیس

تنها یک مرکز دیگر از تفلیس معرفی کنیم و از دیگر مراکز بسیار خوب این شهر بگذریم تا نوبت به شهرهای دیگر گرجستان نیز برسد. Radisson Blu Iveria  از جمله معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین هتل‌های لوکس تفلیس و کل گرجستان است. البته جدا از تمام امکانات فوق‌العاده‌ی هتل، اسپای این مجموعه که در بالاترین طبقه قرار گرفته هزینه‌ای مجزا برای مسافران دارد و جدا از امکانات کامل در بهترین شرایط، خدمه‌ای مجرب و عالی دارد که درمان‌ها و ماساژ‌ها متنوعی ارائه می کنند.

 

۵ اسپای معروف در سفر به تفلیس

 

آدرس: 1 Rose Revolution Square, Tbilisi 0108

 

Rixos Borjomi، برجومی

برجومی یکی دیگر از آن شهرهایی است که در آن می‌توانید مراکز اسپای بسیار خوبی پیدا کنید. یکی از اولین انتخاب‌های شما بدون شک باید هتل ریکسون باشد. یک مرکز اسپای بسیار عالی با فضایی آرامش بخش، لاکچری، بسیار مجهز که در نهایت با خدمه‌ای عالی باعث می‌شود سفر شما همراه شود با یک ریکاوری عالی برای بدنتان. این مکان دارای سوناهای فندلاندی و روسی است، در آن می‌توانی حمام ترکی پیدا کنید و انواع ماساژ‌ها از کشورهای مختلف را سفارش دهید.

 

 

آدرس: 16 Meskheti St, Borjomi 1200

 

Crowne Plaza Borjomi، بورجومی

دیگر انتخاب شما در شهر زیبای بورجومی یک مرکز اسپای خیلی خوب است که معروفیتش را بابت چشمه‌ی آب گرمی به دست آورده که به داخل اسپا می‌ریزد و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از مواد معدنی آن بدن خود را دگرگون کنید. مرکز اسپا در این هتل در دو طبقه واقع شده که یک طبقه آن تنها اختصاص به بخش‌های مربوط به چشمه‌ی آب گرم دارد. استخر، سونا، باشگاه ورزشی و بسیاری امکانات دیگر در Crowne Plaza تهیه دیده شده که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

۱۰ غذای خوشمزه گرجستان که طرفداران جهانی دارد

 

آدرس: 9 Baratashvili Street Borjomi

 

 Kvareli Lake Resort، قوارلی

این هتل جواهری پنهان در دل کوهستان است که کنار برکه‌ی قوارلی واقع شده و مکانی رویایی برای اقامت به حساب می‌آید. اما جدا از تمام جذابیت‌هایی که مکان هتل دارد، Kvareli Lake Resort دارای امکانات اسپای بسیار خوب، دو سنای بزرگ، استخر سرپوشیده‌ی کوچک و استخر روباز بزرگ و امکانات بسیار خوبی است. همه چیز در Kvareli Lake Resort مهیا است تا شما اقامتی بی‌نظیر را در سفر به گرجستان داشته باشید.

 

 

آدرس: Kvareli Lake Rd, Kvareli 4800

۲۲ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران