برای این تفریحات ماجراجویانه تا دبی نروید

جاذبه‌های گردشگری کیش
برای این تفریحات ماجراجویانه تا دبی نروید

حتما وقتی درباره تور دبی تحقیق می‌کنید و یا تبلیغات گردش‌های جذاب و انواع ورزش‌های هیجان انگیز را می‌بینید فکر می‌کنید باید هزینه‌های بسیار گزافی متحمل شوید تا بتوانید آن‌ها را تجربه کنید. اما خبر خوب این که در حاشیه خلیج فارس و در مرزهای ایران عزیزمان، می‌توانید با صرفه جویی بسیاری به تور کیش بپیوندید و همان تفریحات هیجان انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید. شاید در کیش زرق و برق دبی را نبینید اما به همان اندازه و شاید بیشتر به شما خوش بگذرد.

 

شترسواری در کیش

شاید کم‌تر کسی درباره شترسواری در کیش بداند اما در این جزیره گرمسیری در کنار تمام تفریحاتی که پیش‌تر درباره آن‌ها شنیده‌اید می‌توانید شترسواری را هم تجربه کنید. اگرچه شترها حیوانات آرامی هستند و به آرامی حرکت می‌کنند اما شتر سواری یکی از تفریحات محبوب و امنی است که بیشتر مردم آن را تجربه نکرده‌اند. اغلب مردم تمایل دارند اسب سواری کنند در حالی که نشستن پشت شترها به مراتب کمیاب‌تر و خاطره انگیزتر خواهد بود. در کیش شما می‌توانید با هزینه بسیار مناسب‌تر از مقصد دیگری این تجربه جذاب را کسب نمایید. شما می‌توانید این تجربه را در سافاری کیش و یا در قسمت‌های بیابانی به صورت محلی انجام دهید.

فلای برد

فلای برد سواری تجربه‌ای خاص و مدرن است که از ترکیب جت اسکی و تخته اسکی درست شده است. در این ورزش منحصر به فرد شما تخته اسکی را که به یک شلنگ محکم آب متصل است می‌پوشید و می‌توانید تا ارتغاع چند متری به آسمان بروید و حرکات مارپیچی انجام دهید. البته نگران نباشید اگر قبلا هرگز این کار را انجام نداده‌اید زیرا آن‌ها به مدت یک ربع به شما آموزشات اولیه را می‌دهند. شما می‌توانید در سطح مبتدی و با فلای برد ابتدایی تمرین کنید و فشار آب و کنترل گاز را در دست بگیرید و بعد به صورت مستقل تفریح کنید. اگرچه فلای برد در کیش ارزان‌تر از دیگر کشورهای آسیایی است اما همچنان در رده فعالیت‌های گران قرار دارد.

 

بازدید از ۴ نخلستان زیبای کیش

ترامپولین

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است ه از طریق بستن دو کش محکم و بلند بر روی یک تشک ژیمناستیکی می‌پرند و به آسمان می‌روند. این ورزش در سطوح مختلف از افراد بالای ۲ سال تا بزرگسالان رو پوشش می‌دهد که خوشبختانه حالا در کیش در دسترس عموم قرار گرفته است. شما می‌توانید این فعالیت هیجان انگیز و پرآدرنالین را در مجموعه سافاری کیش تجربه نمایید.

زورب بال

حتما در کلیپ‌های اینستاگرامی دیده اید که عده‌ای در توپ‌های پلاستیکی شفاف و بزرگ می‌روند و در پته‌ها می‌دوند و یا روی آب قرار می‌گیرند، زورب بال تفریحی صرفا برای سرگرمی است و باعث ترشح مقدار زیادی هورمون شادی در شما می‌شود. اگرچه برای چندین سال زورب بال برای ما تنها در اینستاگرام در دسترس بود اما حالا برای بار اول در ایران می‌توانید این وسیله تفریحی بسیار جذاب و شادی آور را در کیش و در مجموعه تفریحی سافاری کیش امتحان کنید. هزینه استفاده از این توپ‌های بادی حدود ۱۳۰ هزار تومان است و برای خانم‌ها و آقایان در دسترس است.

 

هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

اسکوتر غواصی

اسکوتر غواصی نوعی از اسکوتر است که زیر آب حرکت می‌کند و تنها برای حمل یک نفر جا دارد. این وسیله شگفت انگیز ماجراجوایانه با داشتن یک کپسول اکسیژن به شما امکان حرکت طولانی در زیر آب را می‌دهد. این تجربه لوکس قبلا تنها در کشورهای گرمسیری و توریستی در دسترس بود اما حالا مدتی است که در کیش در رده تفریحات لوکس و درجه یک در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. تمامی افراد بالای ۱۲ سال و ۱۵۰ سانتی متر قد می‌توانند سوار این وسیله تفریحی شوند و از زیبایی‌های کف اقیانوس دیدن کنید. این وسیله به هزینه ۲۰۰ هزار تومان برای مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه لذت ببرید.

غواصی

ایران کشوری کوهستانی و نیمه بیابانی است که تنها شمال و جنوب آن به دریا دسترسی دارد و نواحی غواصی در آن بسیار معدود هستند. بی‌شک کیش یکی از بهترین جاها برای تجربه غواصی در ایران است. شما می‌توانید با غواصی به دنیای زیرآب سفر کنید و ماهی‌های رنگارنگ و زیبایی که همیشه فقط به صورت مجازی دیده‌اید را از نزدیک تماشا کنید. اگر هیچ تجربه‌ای ندارید نگران نباشید زیرا آن‌ها یک آموزش ۴۰ دقیقه‌ای برای شما ترتیب می‌بینند و اجازه می‌دهند تا ۲۰ دقیقه زیر آب باشید. هزینه غواصی در کیش آن حدودا برای شما ۲۰۰ تومان تمام می‌شود.

کایت بردینگ

این وسیله وزشی جذاب که احتمالا فقط در فیلم‌ها دیده‌اید در کیش در دسترس هستند. این وسیله آبی از ترکیب پاراگلایدر و اسکی روی آب است و حتما نیاز به آمادگی جسمانی بالا و بازوهای قوی دارد. زیرا کشش بادبان آن با توجه به نیروی باد زیاد است. این ورزش ماجراجویانه به مدت ۲۰ دقیقه در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

 

معرفی جاذبه‌های طبیعی جزیره کیش

۲۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران