گشت و گذار در تانگلور بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
گشت و گذار در تانگلور بانکوک

تانگلور سابقا محله‌ای تجاری بوده که حالا توانسته بعد از سال‌ها به عنوان یکی از مناطق لوکس و قابل توجه تور بانکوک توجهات مردم و توریست‌ها را به خود معطوف کند. اگرچه این محله سابقا هم به خاطر نمایشگاه‌های ماشین و موسسات تشریفات عروسی شناخته شده بود اما این روزها در سطح دیگر از توجه و شهرت قرار گرفته است. حالا سیل توجه هنرمندان کار بلد و استاد بوهمی به این محله باعث شده تا بازدیدکنندگان اهل هنر و مشتاق خودشان را به تانگلور برسانند. در ادامه مطلب ما به شما می‌گوییم که چگونه گشت و گذاری بهینه و سرگرم کننده در اینجا داشته باشید.

 

Paintbar Bangkok

پینت‌بار یکی از موسسات آموزش نقاشی در سطح بین‌المللی است در شهرهای بزرگ و شناخته شده دنیا شعبات فعال دارد. این موسسه حالا به تانگلور رفته و به علاقه‌مندان خوش ذوق نقاشی آموزش‌های حرفه‌ای می‌دهد. نکته جالبی که در مورد این برند جهانی وجود دارد این است که حتما لازم نیست از عاشقان نقاشی باشید و یا برای آموزش بروید، در اصل پنت‌بار دارای دو بخش کافه و کلاس است که می‌توانید از بخش کافه آن استفاده نمایید. در منوی اینجا طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌های خنک و گوارا و میان وعده‌های جذاب آورده شده است.

 

معرفی ۴ پارک ملی نزدیک به بانکوک

آدرس: 13.73204,100.57631, Soi Sukhumvit 49, Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

Urban Playground Climbing

زمین بازی شهری (Urban Playground) مرکزی ورزشی است که به عنوان پیشرفته‌ترین مرکز کوهنوردی کل بانکوک شناخته می‌شود در اینجا بیش از۷ هزار متر مربع فضای ورزشی برای افراد مختلف از مبتدی تا حرفه‌ای وجود دارد. اگر از کوهنوردی چیزی نمی‌دانید اما همیشه به آن علاقه داشتید نگران نباشید، کسانی که برای اولین بار صعود می‌کنند می‌توانند تحت آموزش حرفه‌ای در زمینه آماده سازی، بولدرینگ یا دوره کامل آشنایی با کوهنوردی قرار بگیرند. اما اگر کوهنوردی هرگز نمی‌تواند ورزش مناسب شما باشد هم اشکالی ندارد زیرا این زمین صعود بخشی از کلاب راکت (Racquet Club) است که خود کلاس‌های شنا، تنیس، بدمینتون، اسکواش و راکت بال، اسنوکر و تمرینات گروهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 6, 8 Sukhumvit 49/9 Alley, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110, Thailand

 

مرکز خرید The COMMONS

این مرکز خرید و سرگرمی با معماری کاملا مدرن و زیبا و با استفاده از شیشه‌های نورگیر فراوان محیطی اجتماعی و جذاب برای فرار از شلوغی تانگلور فراهم آورده که نباید در گشت و گذار از تانگلور بازدید آن را از دست بدهید. محوطه این مرکز خرید از انواع کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بوتیک بین درختان سبز و زیبا در زیر یک سقف گرد هم آمده‌اند. همچنین شما می‌توانید از کیوسک‌های فود کورت غذاهای فست فودی بسیار خوشمزه‌ای را نیز انتخاب و سفارش دهید. به علاوه در اینجا کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که با بررسی برنامه‌هایشان می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

 

تفریح خانوادگی در پارک‌های بانکوک

آدرس: 335 Akkhara Phatsadu Alley, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

لژ گیم اور

برای عاشقان بازی‌های ویدئویی اینجا بهشت دوران کودکی است. یک رستوران فوق‌العاده که هم شما را از گرمای بانکوک دور می‌کند و هم به شما امکان بازی و تفریح می‌دهد. روی میزها انواع  بازهای سرگرم کننده قرار داده شده که می‌توانید در حین خوردن غذا به بازی هم بپردازید. به علاوه Game Over Lounge دارای یک منطقه خصوصی با نیمکت عظیم هشت نفره و بازی هایی برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان وWii U  است. وقتی منتظر همبرگر معروف غول پیکر هستید از بازی Monopoly لذت ببرید. ولی اگر به دنبال بازی‌های جدی‌تری هستید در قسمت خصوصی به بازی‌های ویدئویی بپردازید. منو شامل کافه و بار، و غذاهای آمریکایی می‌شود.

آدرس: Liberty Plaza 1000/39 ถนน สุขุมวิท ถถ Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

پارک بنجاکیتی

در حالی که پارک لومپینی همیشه میزبان توریست‌ها و مردم محلی است و در ساعات اولیه صبح مردم برای ورزش به آن می‌روند پارک بنجاکیتی سوت و کور بوده و شاید یکی دو دونده را حوالی خود ببینید یا گروهی از بازنشستگان که تای چی تمرین می‌کنند. این پارک برای قدم زدن و استراحت کردن جایی عالی است. مسیر سایه‌دار اطراف دریاچه راچادا را دنبال کنید تا به جایی برسید که قایق‌های پدالی قو برای گشت زنی در دریاچه کرایه داده می‌شود. برای تجربه بهتر سوار یکی از این قایق‌ها شوید و دوری در آن حوالی بزنید. در هنگام گرگ و میش، نماهایی قابل مشاهده و اینستاگرامی از چشم انداز شهر در آب به وجود می‌آید که بسیار تماشایی و فتوگرافیک است.

 

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

آدرس: Ratchadaphisek Rd, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

۰۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران