گشت وگذار در باغ وحش دوزیت بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
گشت وگذار در باغ وحش دوزیت بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است و به همین دلیل بهترین امکانات این کشور برای گشت و گذار و تفریح را در خود دارد. شهری که در تمامی فصل‌های سال میزبان بی‌شمار گردشگر است. شهری که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. شهری که شب و روز نمی‌شناسد و همواره بیدار است. روز زیر نور خورشید و شب زیر نور لامپ‌های نئونی. شهری که می‌توانید در هتل‌هایش بهترین اقامت‌ها را داشتیه باشید و در رستوران‌هایش بهترین غذاها را نوش جان کنید. در سفرتان با تور تایلند اگر به دنبال یک روز متفاوت هستید همراه ما باشید تا باغ وحش دوزیت این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


باغ وحش دوزیت بانکوک

نزدیک به ۶۰ سال پیش در زمینی به مساحت ۱۸۹ هزار متر مربع در شهر بانکوک باغ وحشی تاسیس شد که امروزه یکی از برترین و قدیمی‌ترین باغ وحش‌های کشور تایلند به حساب می‌آید. باغی که ۱۶۰۰ گونه از انواع مختلف جانداران در شرایطی ایده‌آل در آن نگهداری می‌شوند. باغی که نام دیگرش خائو دین است و یکی از بهترین مکان‌های تفریح خانوادگی در بانکوک به حساب می‌آید. باغی که می‌شود یک نیمروز از سفر را به آن اختصاص داد و تجربه‌های مختلف از زیست حیوانات مختلف در آن به دست آورد. اگر می‎خواهید با بخش‌های مختلف این باغ بیشتر آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

تور بانکوک ، از کشف هنر تایلند تا بازارگردی

 باغ وحش دوزیت بانکوک


حیواناتی که در باغ وحش دوزیت نگهداری می‌شوند

دوزیت یکی از بهترین باغ وحش‌های جهان به حساب می‌آید که شرایط نگهداری حیوانات در آن ایده‌آل است و یکی از بهترین مراکز پزشکی حیوانات در تایلند در این باغ وحش واقع شده است. باغ وحشی که هم حیوانات بومی در آن هستند و هم حیوانات غیربومی. باغ وحشی که حیوانات کمیابی از جمله چندین رأس ببر بنگال و گوزن‌هایی از تیره آلبینوها نیز در آن نگهداری می‌شوند. بیشترین حیوانات این باغ اما شیر، انواع مختلف میمون‌ها و شامپانزه‌ها، ببر، اسب آبی، شتر، کانگورو، پنگوئن، شتر مرغ و زرافه هستند البته در این باغ وحش حیواناتی نظیر فیل‌ها و گورخرها نیز نگهداری می‌شوند و نیز جدای از پستانداران در این باغ وحش می‌توانید به تماشای پرندگانی چون بازها و شاهین‌ها بروید. همچنین این باغ وحش در خود یک دریاچه‌ی زیبا دارد که در آن انواع مختلفی از ماهی‌ها زندگی می‌کنند که به دیدن زیست آنها نیز در بازدید از این باغ وحش می‌توانید بروید.

 

 ۶ تفریح خاص که در بانکوک می‌توانید تجربه کنید

 باغ وحش دوزیت بانکوک


تفریحاتی که در باغ وحش دوزیت می‌توانید انجام بدهید

 

  •  غذا دادن به حیوانات

یکی از ویژه‌ترین تفریحاتی که در این باغ وحش می‌توانید انجام بدهید غذا دادن به حیوانات است. یکی از امکانات ویژه‌ای که در این باغ وحش برای بازدید کنندگان فراهم آمده است آن است که به زرافه‌ها، گورخرها و بزها بتوانند غذا بدهند.

  •  زمین بازی کودکان

در این باغ وحش می‌توانید چندین زمین بازی کوچک مخصوص کودکان بیابید و آنها را در این زمین‌ها برای انجام تاب سواری‌ها و سرسره بازی‌ها ببرید. این زمین‌های بازی قادر هستند برای کودکان یک تجربه خوب و فراموش ناشدنی از سفر با تور بانکوک و بازدید از این باغ وحش رقم بزنند.

  •  بازدید از موزه

در این باغ وحش موزه‌ای قرار دارد که آسیب‌های وارده به حیوانات و زیستگاه‌های آنها در جریان جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. این موزه یکی از مکان‌های جذاب باغ به حساب می‌آید که بسیار مورد استقبال بزرگسالان قرار دارد. در بازدیدتان از این باغ وحش به شما توصیه می‌کنیم به این موزه نیز تشریف ببرید و خودتان را در معرض اطلاعات جدید و جذاب قرار بدهید.

 

 ۵ ساحل نزدیک به بانکوک که می‌توانید در آن‌ها آبتنی کنید

 باغ وحش دوزیت بانکوک

 

  •  قایق سواری در دریاچه

در این باغ وحش دریاچه‌ای قرار دارد که زیستگاه آبزیان مختلف است. در این دریاچه همچنین چندین قایق وجود دارد که با اجاره آنها می‌توانید بزنید به آب و درحالیکه به ماهی‌ها غذا می‌دهید، یک آرامش جذاب را نیز در پارو زدن یا پدال زدن کشف کنید.

  •  نوش جان کردن خوراکی‌های مختلف در رستوران‌ها و کافه‌های باغ وحش

در این باغ وحش چندین رستوران و کافه وجود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید خوشمزه‌ترین فست فودها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید KFC در این باغ وحش یک شعبه دارد. جدای از فست فودها نیز در کافه‌ی این باغ وحش می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. بنابراین در بازدید از این باغ وحش نگران گرسنه شدن خود و یا فرزندان‌تان نباشید.

 

 شهربازی هیجان‌انگیز دریم ورلد بانکوک

 باغ وحش دوزیت بانکوک


درهای باغ وحش دوزیت بانکوک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸18 عصر به روی شهروندان و گردشگران بانکوک باز است و از آنها بهترین استقبال‌ها را انجام می‌دهد.

۱۲ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران