معرفی چند مرکز خرید کوچک در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی چند مرکز خرید کوچک در باکو

همیشه در مورد بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید می‌گوییم، اما در سفر با تور باکو هستند پاساژ‌ها و جاهایی که در آن‌ها می‌توانید خریدی مقرون به صرفه و خوب در فضایی نسبتا خلوت‌تر داشته باشید. مراکز خرید کوچک زیادی در سطح شهر باکو وجود دارند و اگر بعضی از آن‌ها به محل اقامت شما یا جایی که از آن دیدن می‌کنید، نزدیک هستند، حتما باید سری بهشان بزنید و از محصولاتی که ارائه می‌کنند، چیزی برای خود خریداری کنید.

به همین دلیل است که امروز ما به معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید کوچک باکو پرداخته‌ایم و آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

AF Mall

این مرکز خرید نسبتا کوچک، بخشی از یک مجموعه تجاری درست در مرکز شهر است که شما به راحتی از طریق ایستگاه مترو ۲۸ می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. این مکان فروشگاه‌های خوبی در زمینه لباس دارد و از جمله جاهای معروف شهر برای خرید لوازم ورزشی به حساب می‌آید.

 

باکو بهترین مقصد برای عاشقان خرید

آدرس: Samad Vurgun street 34

 

Aygun City Mall

Aygun City Mall خیلی مرکز خرید کوچکی نیست اما جزو مراکز خرید کم‌تر دیده شده در باکو به حساب می‌آید که بیشتر خود محلی‌ها به سراغش می‌روند. بسیاری از برندهای متوسط بین‌امللی کاهایی با قیمت‌ها خیلی خوب در این جا به فروش می‌رسانند و در کنار فروشگاه‌های متنوع پوشاک و چند فروشگاه دیگر، برای تفریح یک سالن بولینگ و چند بازی برای کودکان در نظر گرفته شده و چند رستوران و کافه نیز در آن‌‌جا وجود دارد. Aygun City Mall از آن جاهایی است که اگر چه خیلی از گردشگران آن را نمی‌شناند، اما به شدت ارزش رفتن و خرید کردن در سفر به باکو را دارد.

آدرس: 29 Ganjlik Pros Rd

 

Nargiz Shopping Mall

"مرکز خرید نرگس" در میدان فواره باکو قرار گرفته است و به همین دلیل، در دسترس شما بوده و حتما باید از آن‌جا دیدن نمایید. فروشگاه‌های متعددی در این مکان وجود ندارد، این این مرکز خرید جزو جاهای لوکس در باکو به حساب می‌آید، جایی که برندهایی مثل برشکا و زارا غرفه‌های کم‌تعداد آن را پر کرده‌اند. طراحی داخلی این مکان فوق‌العاده زیبا بوده و فضای کوچکش در طول روز، با نور خورشید روشن می‌شود و شما می‌توانید در سه طبقه آن‌جا، به فروشگاه‌ها بزرگش مراجعه کنید. چند رستوران و کافه نیز برای "مرکز خرید نرگس" در نظر گرفته شده که می‌توانید برای صرف غذا یا سفارش یک نوشیدنی گرم، به آن‌جاها مراجعه نمایید.

آدرس: 42 Nizami str. (Fountains Square)

 

Shuvalan Park

از دیگر مراکز خرید نسبتا کوچک اما خیلی خوب باکو می‌توان به Shuvalan Park اشاره کرد. با این که تعداد فروشگاه‌های این مکان خیلی زیاد نیست، اما تنوع خوبی در میانشان وجود داشته و برندهای متنوعی نیز در میانشان مشاهده خواهید کرد. البته اکثر این فروشگاه‌ها مربوط به لباس بوده و از انواع پوشاک بزرگسال تا خردسالان را شامل می‌شود. بخش‌های تفریحی این محل تنها مختص به کودکان و نوجوانان است و دو رستوران مک دونالد و پاپا جونز نیز در آن به فعالیت مشغول هستند. بخش سوپرمارکت Shuvalan Park کاملا جدا از بنای اصلی و بر خیابان بوده و با اسم BazarStore فعالیت می‌کند، اما یک سوپرمارکت بسیار بزرگ و عالی‌ست و اگر بخواهید در سفر به باکو برای خود غذایی درست کنید یا میوه یا حتی نوشیدنی بخرید، جایی بسیار خوب برای این کار محسوب می‌شود.

 

لذت خرید در مرکز خرید پورت باکو

آدرس: Hazar district, Azerbaijan Shuvelan settlement, Almaz Ildirim str. 68

 

Avenue Outlet

Avenue Outlet نیز از آن دست مراکز خریدی است که عمدتا به پوشاک و کیف و کفش اختصاص داشته و به برندهای برتر در این زمینه اختصاصی دارد. البته نام‌های جذابی همچون میسونی، هوگو باس، سانتونی و والنتینو در Avenue Outlet‌ شعبه دارند و مجموع تمام فروشگاه‌های این مکان به ۵۰ عدد نمی‌رسد. در این جا خبری از رستوران، کافه یا بخش‌های تفریحی نیست، اما یکی از مزیت‌های مرکز خرید Avenue Outlet، تخفیف‌های بسیار خوبی است که عموما در فروشگاه‌ها آن ارائه شده و بعضا شما می‌توانید لباسی از برند معروف را با قیمتی بسیار مناسب برای خود خریداری نمایید.

آدرس: Sumgait highway

 

دیگر مراکز خرید کوچک باکو

البته لیست مراکز خرید کوچک باکو خیلی بیشتر از این مواردی است که گفتیم. AMAY Trade Center یا  Moscow Shopping Mall از جمله مراکز خرید معروف اما کوچک باکو هستند که عموما به ارائه محوصلات ارزان قیمت اختصاص دارند. مراکزی همچون Aygun City نیز به زودی تمام فازهای آن‌ها اجرایی شده و در لیست مراکز خرید این شهر اضافه خواهند شد.

 

معرفی مرکز خرید مدرن Ganjlik Mall باکو

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 03 خرداد 1401)

نظرات کاربران