معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

باکو طی سال‌های اخیر صاحب چندین مرکز خرید مدرن و زیبا شده که متروپارک یکی از این مراکز است. متروپارک در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و به عنوان مکانی برای تفریح خانواده‌ها و گردشگران تور باکو شناخته می‌شود. در این مرکز خرید زیبا و وسیع شما انتخاب‌های متنوعی از انواع مغازه‌ها رستوران‌ها و مراکز سرگرمی پیش رو دارید که در آن‌ها نمونه‌های از برندهای معروف همچون کوتون یا مانگو نیز دیده می‌شوند.

 


کوتاه از مرکز خرید متروپارک


در متروپارک همه چیز وجود دارد و خرید در آن برای تمامی سلایق امکان پذیر است. فروشگاه‌های لباس و زیورآلات که عضو جدانشدنی مراکز خرید هستند در کنار فروشگاه‌های لوازم بچه‌گانه، لوازم الکترونیک و ... حضور دارند و همانطور که گفتیم می‌توان در میان آن‌ها برندهای متنوعی را دید. بنای زیبای این مرکز خرید مجموعا ۶ طبقه دارد و جدا از فروشگاه‌های متنوعی که از آن‌ها یاد کردیم، چند مرکز بازی و تفریح برای بچه‌ها و بزرگ‌سالان، یک سینمای مدرن و همچنین چندین کافه و رستوران نیز دارد.

 

 معرفی مرکزخرید 28 مال باکو 

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


فروشگاه‌ها


در مجموع ۶۱ فروشگاه مختلف به غیر از کافه‌ها و رستوران‌ها در مرکز خرید متروپارک واقع شده است. از میان این فروشگاه‌ها ۲۹ فروشگاه مختص به لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه است که در میان آن‌ها می‌توانید کوتون، پنتی، پولو، کالینز، مانگو، ال سی و چندین برند معتبر دنیا را ببینید. تعداد کم فروشگاه‌ها نسبت به وسعت این مرکز خرید باعث شده تا هر کدام مساحت زیادی داشته و شما به راحتی بتوانید در آن‌ها به خرید مشغول شوید. همچنین طراحی داخلی بنا نیز به صورتی است که قدم زدن در میان فروشگاه‌ها و راه‌روهای متروپارک، حتی در پیک شلوغی نیز به راحتی انجام پذیر است.

 

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


در بخش کیف و کفش تعداد مغازه‌ها کم بوده و برندهای معروفی نیز در آن حضور ندارند اما وقتی به مغازه‌های اکسسوری که در طبقات مختلف پخش هستند می‌روید، چندین برند معروف همچون پاندورا، کاپیتان سیلور، پینک یا استار را مشاهده خواهید کرد. متاسفانه در بخش تجهیزات الکترونیک نیز تنها یک فروشگاه در این مکان وجود دارد که اجناسی متنوع از برندهای مختلف را گردآوری کرده است.
به صورت متفرقه در طبقات مختلف فروشگاه‌های مختلف دیگری نیز هستند. مثلا فروشگاه پرتئین‌های ورزشی، کتاب فروشی معروف علی و نینو و همنین یک سوپرمارکت بزرگ با نام راحات از نمونه‌های آن هستند.

 

 ۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر 

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


مراکز تفریحی


با این که کیفیت فروشگاه‌های متروپارک بالا است، اما مطئنا از نظر کمیت کمی در موضع ضعف قرار دارد، از همین رو وقتی تعداد زیاد مراکز تفریحی آن را می‌بینید تعجب می‌کنید. HappyLand یکی از این مراکز است که مختص بچه‌ها در نظر گرفته شده و در واقع یک پارک بازی جمع و جور برای رده‌های پایین سنی به شمار می‌رود. چند سواری عالی به همراه جاهایی که برای بازی و یادگیری ساخته شده و همچنین چند بازی کوچک برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و همچنین فضایی شاد و مفرح نیز در این بخش مراکز خرید وجود دارد که بچه‌ها را جذب خود کند و ساعاتی خوش را برایشان بسازد.

 

 گشت و گذار یک روزه در باکو؛ شهر جاذبه‌های تاریخی و تفریح‌های مدرن

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


در بخش دیگری از این مرکز خرید، تجهیزات تفریحی برای بزرگ‌ترها هم وجود دارند. چندین بازی تفنگی و مسابقه‌ای آرکید از جمله آن‌ها هستند. همچنین یک سالن بولینگ عالی و چند بازی کامپیوتری نیز وجود دارند که بزرگ‌ترها می‌توانند از آن‌ها نیز استفاده کنند.
بخش‌ جذاب متروپارک سینمای آن نیز به شمار می‌آید. این سینما دارای سالن‌های متنوع و بسیار مدرن است و می‌توانید در آن سینمای آیمکس، دو بعدی، سه بعدی و سینمای مخصوص کودکان پیدا کنید. خوشبختانه این مجموعه سینمایی فیلم‌های روز دنیا را بدون تاخیر و با صدای اصلی و زیرنویس آذری پخش می‌کند و مسافران نیز به راحتی می‌توانند از آن لذت ببرند.

 

 تجربه‌ی متفاوت دیدن فیلم‌های روز دنیا در سالن‌ سینماهای باکو 

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


رستوران‌ها و کافه‌ها


در مجموع ۱۰ رستوران، فست فود و کافه در متروپارک وجود دارد که در بین آن‌ها غذای ترکی، غذای ایتالیایی، کافه برای نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دو فست فود وجود دارد تا سلایق مختلف را در کم‌ترین تعداد ممکن پوشش دهد.

 

 ۱۰ رستوران عالی باکو برای نوش جان کردن انواع برگرها و فست‌فودها 

 

مرکز خرید متروپارک در باکو

 


دیگر سرویس‌هایی که در مرکز خرید متروپارک وجود دارند


در متروپارک بانک، خودپرداز، مکانی برای کرایه ماشین و ... وجود دارد و اگر در سفر به باکو ماشین کرایه کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ این مرکز خرید با گنجایش ۳۵۰ ماشین بهره ببرید. یک آرایشگاه مخصوص کودکان نیز در این محل وجود دارد که طرح‌های جالبی بر روی موهای بچه‌ها می‌اندازد و از آن نیز می‌توانید برای کودکان خود استفاده نمایید.

۱۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران