معرفی مرکز خرید مدرن Ganjlik Mall باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی مرکز خرید مدرن Ganjlik Mall باکو

باکو هزینه‌های زیادی کرده تا به یک مقصد گردشگری عالی در منطقه بدل شود و برای بودن در چنین رتبه‌ای نیاز است که مراکز مدرن‌ بسیار بیشتری بسازد. مرکز خرید Ganjlik Mall یکی از این مراکز جدید و مدرن است که عمر زیادی نداشته و در قامت یک مرکز خرید بسیار عالی در این شهر زیبا قد علم کرده است. اگر قرار است به سفر با تور باکو بروید، برای خرید، تفریح یا حتی رفتن به رستوران و سینما می‌توانید روی بهترین‌هایی که در Ganjlik Mall برایتان تدارک دیده شده حساب کنید.

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

Ganjlik Mall در حال حاضر بزرگ‌ترین مرکز خرید باکو است. جایی که برندهای لوکس و معتبر دنیا از جمله Zara، Calzedonia، Mango و ... در آن حضور دارند و چندین رستوران عالی، کافه و فود کورت را میزبانی می‌کند. این مرکز خرید بزرگ و بسیار زیبا از نظر طراحی واقعا عالی ساخته شده دارای سه طبقه و یک طبقه زیرزمین است و در خود یک پارک بازی، یک سینمای لوکس و همچنین یک سالن بولینگ بزرگ دارد.

 

شبگردی در بلوار ساحلی زیبای باکو

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

 

 

فروشگاه‌ها و برندهای Ganjlik Mall

این مجموعه حدودا ۱۰۰ فروشگاه را در خود میزبانی می‌کند که به واسطه بزرگ بودن فضای آن، بعضی از آن‌ها با فضای باز و بسیار خوب دارند و کار خرید را برای مشتریان راحت می‌کنند. دسته بندی فروشگاه‌ها در نگاه کلی خیلی متنوع است؛ فروشگاه‌های لباس مردانه و زنانه، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی، لباس بچه، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و ... . اما در باطن بخش زیادی از فروشگاه‌ها را برندهای معتبر لباس به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در زمینه لباس بانوان و آقاین، مجموعا ۵۶ فروشگاه در Ganjlik Mall وجود دارد که از برترین برندهای موجود میان آن‌ها می‌توان به Lacoste، Bershka، Tommy Hilfiger، Zara، Mavi، Next، Karen Millen و Koton اشاره کرد. در واقع این جا خبری از برندهای آذری نیست و تمامی فروشگاه‌های موجود برندهای معتبر بین‌امللی هستند.

 

معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

 

 

از بخش‌های مهم دیگر عطر و ادکلن و همچنین لوازم آراش اشاره کرد که در این زمینه ۷ فروشگاه مختلف در نظر گرفته شده است. برندهای Liu·Jo و Sisley و یک دو جین برند دیگر نیز در زمینه ارائه محصولات مختلف در زمینه کیف و دیگر وسایل همراه فعالیت دارند. لباس کودکان را نیز نمی‌توان خیلی از فروشگاه‌های لباس بزرگسالان جدا کرد چون با توجه به وسعت هر کدام از این برندها، آن‌ها بخش‌های مخصوص کودک و نوجوان را در آن‌ها لحاظ کرده‌اند.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در باکو

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

 

 

برای کسانی که علاقه‌مند به ساعت و زیورآلات هستند، اگر چه تنها سه انتخاب وجود دارد اما این سه انتخاب برندهای بسیار معروف Swarovski، Swatch و Pandora هستند.  سه فروشگاه لوازم ورزشی، یک سوپرمارکت بزرگ، یک فروشگاه لوازم الکترونیک، ۷ فروشگاه اسباب بازی و چند فروشگاه در دسته‌های دیگر نیز در Ganjlik Mall حضور دارند که در نهایت، مجموعه‌ای ارزشمند را می‌سازند.

 

رستوران‌های Ganjlik Mall

شمارش کلی تمام رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودهای Ganjlik Mall به ۱۵ مورد می‌رسد. چند برند بسیار معروف از فست فود‌ها مثل برگر کینگ، مک دونالد، KFC و ویلا پیتزا در کنار چند کافه‌ی زنجیره‌ای محبوب همچون استارباک در این محل حضور دارند. جدا از رستران‌های خوب دیگری که در Ganjlik Mall هستند، یکی از جالب‌ترین رستوران‌های این محل تکسیم کباب است که یک کبابی بسیار خوب ترکی است و برای طرفداران این مدل غذاها به شدت توصیه می‌شود.

 

۱۰ غذا و نوشیدنی محلی آذری که در سفر به باکو باید امتحان کنید

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

 

 

مراکز تفریحی Ganjlik Mall

همانطور که گفتیم Ganjlik Mall دارای سه بخش تفریحی است. بخش جذاب آن برای تمامی اعضای خانواده، سینما پلاس است که بزرگ‌ترین مجموعه‌ سینمایی کل آذربایجان محسوب می‌شود و با داشتن چندین سالن عالی با بهترین تکنولوژی روز دنیا، تجربه‌ای عالی برای تماشای جدیدترین فیلم‌های روز دنیا برای مشتریانش به همراه دارد. دومین بخش از این مجموعه سالن بولینگ و بازی‌های ویدیویی آنتاپ است که در ان چند خط بولینگ عالی و چندین و چند بازی ویدیویی مختلف تعبیه شده تا سنین مختلف بتوانند از بازی‌های آن استفاده کنند. در پارک واندرلند نیز بچه‌ها می‌توانند در یک پارک بازی عالی به انواع بازی‌های مختلف از جمله سرسره سواری، ترامپولین و بازی در استخر توپ بپردازند.

 

تجربه‌ی متفاوت دیدن فیلم‌های روز دنیا در سالن‌ سینماهای باکو

 

مرکز خرید Ganjlik Mall

 

 

در آخر

Ganjlik Mall مرکز خریدی بسیار بزرگ است اما مثل مراکز خرید دبی دارای صدها فروشگاه نیست، بلکه کم‌تر از صد فروشگاه اما از بهترین برندهای ممکن را دارد. فرصت‌های تفریحی بسیار خوبی در آن تعبیه شده و در کل باید آن را مجموعه‌ای بسیار عالی بر شمرد که در سفر با تور باکو ارزش دیدن دارد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران