هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

اگر قرار باشد به تور لاکچری باکو بروید، حتما باید یک هتل ایده‌آل برای خود انتخاب کنید. هتلی که با قرار گیری در جای مناسبی از شهر و همچنین داشتن امکانات کامل، یک اقامت عالی را برای شما رقم بزند. JW Marriott Absheron که امروز قصد معرفی آن را داریم، از جمله هتل‌های لوکسِ ۵ ستاره در باکو محسوب می‌شود که این ویژگی‌ها را داشته و انتخابی عالی در سفر به تور باکو محسوب می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره این هتل برایتان بگوییم.

 

هتل JW Marriott Absheron باکو

این هتل زیبای ۵ ستاره در مرکز شهر واقع شده است و به خاطر نزدیکی به بسیاری مراکز تجاری و نقاط گردشگرپذیر، هم برای آن‌ها که قصد سفری کاری دارند مناسب خواهند بود و هم کسانی که برای تعطیلات خود باکو را انتخاب کرده‌اند، انتخابی عالی به حساب می‌آید. شما از JW Marriott Absheron به راحتی می‌توانید به جاهایی همچون مرکز خرید پورت باکو بروید، از میدان آبنما بازدید کنید یا به سراغ قصر شیروانشاه و باغ گیاهشناسی  رفته و خلاصه از بودن در مرکز شهر لذت ببرید.

نمای بیرونی هتل فوق‌العاده شکیل است، اما وقتی وارد لابی می‌شوید، طراحی مدرن داخلی آن از بیش از پیش شما را شیفته خود می‌کند. این هتل به واقع هنرمندانه ساخته شده و کاملا با معیارهای یک هتل لاکچری بین‌امللی برابری می‌کند. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل، یا منظره‌ی آسمان‌خراش‌های باکو را برایتان به نمایش می‌گذارند یا به سمت دریای خزر هستند که در هر دو صورت تصویری جذاب برایتان خواهد بود. JW Marriott Absheron دارای چند رستوران، استخر و باشگاه ورزشی است و در مجموع از نظر امکانات رفاهی، یکی از بهترین انتخاب‌ها در باکو به حساب می‌آیند.

 

هتل ۵ ستاره دینامو، اقامتی مجلل در قلب باکو

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل JW Marriott Absheron باکو

همانطور که در دیگر بخش‌های هتل مشاهده خواهید کرد، اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل نیز بسیار شیک و زیبا طراحی شده‌اند، اما در عین حال یک سادگی خاص دارند تا آرامش فضای اتاق به هم نریزد. در تمامی اقامتگاه‌ها، امکانات کامل رفاهی از جمله دستگاه قهوه جوش و چای ساز، مینی‌بار، اینترنت پر سرعت رایگان با سیم و بی‌سیم، یخچال کوچک، تلوزیون ۴۲ اینچ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی و ... فراهم شده است و پنجره‌ها، در و دیوار همگی عایق صدا بوده و در واقع اتاقی ایده‌آل برای شما ساخته شده است. تفاوت واحدها نیز به اندازه، مبلمان استفاده شده در آن‌ها و همچنین بعضی امکانات خاص بر می‌گردد.

 

معرفی ۷ هتل استخردار باکو

انتخاب‌های شما در JW Marriott Absheron شامل اتاق‌های دلوکس و خانواگدگی و چند سوییت مختلف می‌شود. اتاق‌های دلوکس ۴۲ متر مربع هستند اما اتاق‌های خانوادگی ۸۴ متر مربع بوده و گنجایش تا ۶ نفر را دارند. ۶ نوع سوییت مختلف نیز برای این مکان طراحی شده که یا ۵۵ متری هستند یا ۸۴ متری و تنها سوییت پرزندشیال خیلی نسبت به دیگران متفاوت بوده که ۱۴۰ متر مربع وسعت دارد. این سوییت اتاق‌ها مختلف داشته و طراحی داخلی فوق‌العاده زیبایی برای آن شده است. این اقامتگاه لاکچری تنها یکی است و اگر قصد ماندن در این انتخاب گران‌ قیمت JW Marriott Absheron را دارید، حتما باید مدتی قبل از سفر به باکو، آن‌جا را رزرو کنید.

مرکز اسپا و سلامتی 

هتل JW Marriott Absheron یکی از بهترین مراکز اسپا و سلامتی در میان هتل‌های باکو را دارد که با فضایی لوکس و آرام، امکانات خیلی خوب و همچنین کارکنان کاربلد، به این مهم دست پیدا کرده. این مجموعه شامل اسپا  Absheron، باشگاه فیتنس و همچنین یک استخر سرپوشیده‌ی بزرگ می‌شود که در تمام طول سال می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید. در کنار این استخر جکوزی و سونا نیز تهیه دیده شده و همچنین از دیوارهای شیشه‌ای آن می‌توانید نمای زیبای باکو را ببینید. پیشنهاد می‌کنیم، شب‌ها برای شنا به این استخر بروید و در کنار شنا در استخر زیبای مرکز اسپا و سلامتی JW Marriott Absheron، باکویِ چراغانی را نیز به تماشا بنشینید.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به باکو

رستوران‌های هتل JW Marriott Absheron

مجموعا ۵ رستوران، کافه و بار برای این هتل در نظر گرفته شده که فضای هر کدام با دیگری متفاوت بوده و تنوعی عالی را برای این هتل به ارمغان می‌آورند. از غذاهای دریایی تا انواع استیک‌ها و گوشت‌های مختلف، نوشیدنی‌های از سراسر دنیا، غذاهای ایتالیایی و البته دسرهای مختلف در این مکان‌ها سرو می‌شود. Fireworks Urban Kitchen یک فضای بیرونی دارد که در طول روز و همچنین شب‌ها منظره‌ای عالی دارد، فضای سیاه و طلایی OroNero نیز به همراه نوشیدنی‌ها و غذاهایی که سرو می‌کند، چندین جایزه‌ی بین‌المللی را برایش به همراه داشته و Razzmatazz که شب‌ها برای صرف نوشیدنی و کمی رقص و خوش گذرانی جایی عالی محسوب می‌شود، از جمله انتخاب‌های شما در این هتل هستند.

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران