بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade در باکو

وقتی میان هتل‌های ۵ ستاره و لوکس می‌چرخید، همیشه به دنبال یک جای بزرگ که مهمانان زیادی را می‌تواند یک جا میزبانی کند، استخرهای متعدد دارد یا امکانات عجیب و غریب برایتان تدارک دیده نباشید، گاهی یک بوتیک هتل نسبتا کوچک با ظاهری شیک و زیبا، می‌تواند اقامتگاهی عالی برای سفر شما باشد. پس اگر دنبال چنین جایی هستید تا روزهای تور باکو خود را در آن‌جا سر کنید، بد نیست مقاله امروز ما درباره بوتیک هتل Promenade بخوانید.

 

معرفی بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade

بوتیک هتل Promenade یک مکان بسیار شیک و جذاب است که در بین هتل ۴ فصل باکو و برج دوشیزه واقع شده و به این ترتیب بسیاری از جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر، در فاصله‌ی اندکی از شما قرار دارند و به راحتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. تنها ۴۳ اتاق و سوییت در این مجموعه وجود دارد که باعث می‌شود آرامش هتل به هیچ وجه به هم نخورد و شما اقامتی بسیار راحت را در Promenade داشته باشید.

اما ویژگی‌های این مجموعه تنها به این جا ختم نمی‌شود، Promenade دارای یک روفتاپ زیبا و البته طراحی داخلی بسیار شیک است و با این که هتلی ۵ ستاره با امکانات خیلی خوب محسوب می‌شود، اما هزینه‌ی اقامت در آن‌جا خیلی بالا نیست و خیلی‌ها در سفر به باکو می‌توانند آن‌جا را به عنوان هتل خود انتخاب کنند. بودن در این هتل یعنی اقامت در اتاق‌های زیبا و نسبتا جادار و همچنین دسترسی به محل‌های گردشگرپذی و مراکز خرید و خیابان‌های اصلی شهر باکو که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

اقامتگاه‌های بوتیک هتل Promenade

اگر چه تعداد واحد‌ها در این هتل زیاد نیست، اما دسته‌بندی متنوعی برایشان در نظر گرفته شده. ارزان‌ترین انتخاب شما اتاق‌های مقرون به صرفه است که ۹ واحد هستند و فضایی از ۱۷ تا ۲۵ متر مربع دارند. تمامی امکانات اولیه همچون مینی‌بار، گاوصندوق در ابعاد لپتاپ، کولر و سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون کابلی، اینترنت رایگان، کتری برقی و ... برای این اتاق و دیگر واحدها در نظر گرفته شده است. با این وجود این اتاق‌های کوچک دارای پنجره نیستند و به همین دلیل بسیار ارزان‌تر از انتخاب‌های دیگر شما خواهند بود.

 

درباره جغرافیای باکو بیشتر بدانیم

اتاق‌های سوپریور اما ۱۲ واحد هستند و فضای آن‌ها بین ۳۰ تا ۴۲ متر است. این اتاق‌ها نه تنها فضای بازتر بلکه پنجره‌ هم دارند! ۱۴ اتاق دلوکس نیز از نظر ابعاد به اندازه اتاق‌های سوپریور هستند اما از نظر ظاهر کمی شیک‌تر بوده و همین باعث می‌شود گران‌تر نیز باشند.

اما به نوع سوییت مجموعه برسیم که یکی Executive و دیگری Promenade نام دارند. ۶ سوییت Executive در این هتل واقع شده که بین ۴۷ تا ۶۰ متر مربع هستند و جدا از امکانات اولیه گفته شده و مبلمان شیک و فضای باز تر، قهوه جوش نیز در آن‌ها تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی گرم خودتان را درست کنید. سوییت Promenade که گل سرسبد این مکان محسوب می‌شود نیز ۶۱ متر وسعت داشته و از نظر ظاهر و امکانات، یک سر و گردن از دیگر سوییت‌ها و اتاق‌ها بالاتر است.

 

گردش جذاب یک روزه از باکو به شاماخی

غذا و نوشیدنی

برای خوردن غذا و سفارش نوشیدنی باید به لانژ روفتاپ هتل Promenade مراجعه کنید. این روفتاب که در طبقه چهارم واقع شده، به سه بخش تقسیم می‌شود که دو بخش به صورت روباز و یک بخش به صورت سرپوشیده ساخته شده است. شما در تراس این لانژ نمایی زیبا از باکو را خواهید دید و از سمتی مشرف به بلوار باکو و دریای خزر هستید و در سمتی دیگر  می‌توانید منطقه قدیمی شهر را ببینید. در واقع از آن بالا هر دو سوی باکو برایتان مشخص خواهد بود. در این مکان انواع غذاهای غربی و محلی و همچنین نوشیدنی‌های مختلف را می‌توانید سفارش دهید و مطمئن باشید که با کیفیتی عالی برایتان سرو خواهد شد.

نکات پایانی درباره بوتیک هتل Promenade

  • آوردن حیوانات خانگی به این هتل ممکن نیست
  • اینترنت رایگان با کیفیت بسیار خوب در اختیار مهمانان هتل گذاشته می‌شود
  • امتیازات این هتل در سایت‌های معتبر بسیار خوب بوده و رفتار دوستانه کارکنان جزو نقاط قوتی است که بسیاری از مهمانان هتل از آن به نیکی یاد کرده‌اند
  • فاصله هتل تا بعضی اماکن معروف شهر: برج دوشیزه و مسجد محمد 200 متر، پارک فیلارمونی و موزه هنر ملی ۳۰۰ متر، موزه فرش ۶۰۰ متر، میدان فواره ۷۰۰ متر، برج‌های شعله باکو و پارک آپلند ۱ کیلومتر

آدرس: Neftchilar avenue 9-13, Baku

شماره تماس: 00994125255500

۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران