بهترین هتل‌های شهر تاریخی تلاوی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های شهر تاریخی تلاوی

تلاوی از شهرهای تاریخی گرجستان و مرکز استان کاختی است که در قسمت شرقی این کشور واقع شده است. تلاوی قدمتی بسیار کهن داشته و براساس یافته‌های باستان شناسی قدمت آن را تا دوره عهد عتیق تخمین زده‌اند. به همین ترتیب با وجود سازه‌ها و ویرانه‌های تاریخی و معماری دوره‌های مختلف علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ در تور گرجستان جذب این شهر می‌شوند. برای گشت و گذاری تاریخی و خاطره انگیز در بهترین اقامتگاه‌های این شهر اقامت کنید.

 

Holiday Inn Telavi, an IHG Hotel

هالیدی این هتلی جذاب و صمیمی در تلاوی است که در این شهر کوچک همه آن را می‌شناسند. این هتل ۴ ستاره دارای دکوراسیون داخلی مدرن وزیبا بوده و فضای سخاوتمندانه‌ای ارائه می‌دهد. اتاق‌ها بزرگ و شیک هستند و همگی امکانات مدرن شایسته‌ای را ارائه می‌دهند. تمام سرویس بهداشتی و حمام از متریال روز استفاده شده و تلوزیون صفحه تخت، اینترنت، کمد، سیستم تهویه هوا و امکانات دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. در رستوران هتل از خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرید و برای تفریح و ورزش در مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده آن وقت بگذرانید. جدا از تمامی این‌ها پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه اتومبیل برای میهمانان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل از دیگر امکانات اینجاست.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

آدرس: 2 Rustaveli Avenue, 2200 Telavi, Georgia

 

Hotel & Wine Cellar ARGE

این هتل که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر واقع شده امکانات بسیار جذابی از جمله استخر روباز، تاکستان‌های خصوصی و چشم اندازهای نفس گیر از کوه‌های قفقاز و دره آلازانی را ارائه می‌دهد. به علاوه شما می‌توانید در باغ بزرگ و جذابی که دارای امکانات باربیکیو و تراس بزرگ است به استراحت و هواخوری نیز بپردازید. تمامی اتاق‌های هتل، بزرگ و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و میز تحریر هستند و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی مدرن و شیک ارائه می‌دهند. در حالی که همه اتاق‌ها دارای محوطه نشیمن هستند بیشتر اتاق‌ها بالکن با چشم انداز کوه‌های قفقاز و دره آلازانی ارائه می‌دهند.

آدرس: შ42 Kakheti , Telavi village Ruispiri, 2200 Telavi, Georgia

 

Tin-Tina Guesthouse

اگر به جای استخر به دنیال اقامتگاهی مقرون به صرفه و تمیز می‌گردید به شما تین تینا را پیشنهاد می‌کنیم. این مهمانسرا در فاصله ۱ کیلومتری کاخ شاه اریکله دوم واقع شده و اقامتگاهی با سالن مشترک، پارکینگ اختصاصی رایگان، باغ و تراس را ارائه می‌دهد. تمامی واحد‌ها دارای نشیمن اختصاصی هستند و امکاناتی مثل حمام مشترک با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلوزیون صفحه تخت، کمد، میز ناهارخوری و کتری ارائه می‌دهند. کتابخانه، میز بیلیارد و صندلی‌هایی در حیاط و فضای باز برای اوقات فراغت و استراحت شما در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی

آدرس: Bakhtrioni Street 22, 2201 Telavi, Georgia

 

Chateau Mere

اینجا یکی از بهترین اقامتگاه‌های تلاوی گرجستان است که در ساختمانی قلعه‌ای و سنگی واقع شده است و امکانات مدرن و چشمگیری ارائه می‌دهد. اول این که اتاق‌های به سبک کلاسیک بوده  و دارای مبلمان به سبک آنتیک هستند. هر اتاق شامل تلویزیون صفحه تخت و مینی بار بوده و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. صبح‌تان را با رفتن به بوفه صبحانه آغاز کنید و در رستوران اختصاصی  آن از خوردن غذاهای سنتی گرجستانی که از مواد ارگانیک منطقه‌ای تهیه می‌شود لذت ببرید. برای تفریح و استراحت در بار وقت بگذرانید و یا بیلیارد بازی کنید و یا در کارائوکه خوش باشید. همچنین اینترنت بی‌سیم رایگان، استخر روباز فصلی و باغی بزرگ و زیبا نیز در داخل مجموعه قرار دارند که اوقات فرح بخش و آرامی را برایتان می‌سازند. به علاوه اگر تمایل داشتید می‌توانید به تور اسب سواری هم پیوندید که از اینجا تدارک دیده می‌شود.

آدرس: Vardisubani Street 15 , 0145 Telavi, Georgia

 

Hotel New Telavi

این هتل مدرن با دکوراسیون مینیمالیستی و ساده اما شیک در فاصله حدودا یک کیلومتری از کاخ شاه اریکله دوم واقع شده است. با اقامت در اینجا شما می‌توانید از میز تور، اتاق‌های بدون آلرژی سالن مشترک، اینترنت رایگان و باغ بهره‌مند شوید. اتاق های هتل مجهز به فضای نشیمن ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و حمام اختصاصی با سشوار و دوش است. اتاق‌های هتل مجهز به فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام اختصاصی با سشوار و دوش است و سیستم تهویه هوا و کمد لباس ارائه می‌دهند. به جز این در هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و محل نگهداری چمدان برای مهمانان نیز در دسترس است. هر روز صبح در هتل صبحانه نیز سرو می‌شود.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

آدرس: chavchavadze Avenue 29, 2200 Telavi, Georgia

۰۴ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران