محبوب‌ترین رستوران‌های قشم در سال ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری قشم
محبوب‌ترین رستوران‌های قشم در سال ۲۰۲۱

جزیره دیدنی قشم بعنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران، هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. علاوه بر بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، خوردن غذاهای محلی با طعمی دلپذیر یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌های سفر با تور قشم بوده و دنیایی از شگفتی و هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله، محبوب‌ترین رستوران‌های قشم از نظر مردم در سال ۲۰۲۱ را از نظر خواهیم گذراند و سفری مجازی را با عطر و بوی غذاهای جزیره قشم شروع خواهیم کرد.

 

دلشدگان

غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی باکیفیت قشم را در کنار انواع غذاهای دریایی تازه، می‌توانید در این رستوران به یاد ماندنی امتحان کنید. در ضمن از آنجا که این رستوران در خیابان ولیعصر قشم واقع شده، دسترسی بی‌نظیری به مراکز خرید قشم داشته و می‌توانید در کنار شکم گردی، برای عزیزانتان سوغاتی بخرید. جالب است بدانید که در این  رستوران، غذاها روی حصیرهایی پهن شده روی زمین سرو می‌شوند و در عین حال اینجا همیشه پر از مشتری است.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

دلشدگان

  • آدرس: استان هرمزگان، قشم، نخل زرین، خیابان پیام

 

شبهای طلایی

این رستوران که در کنار ساحل واقع شده و چشم اندازی زیبا و به یادماندنی از دریا ارائه می‌دهد، غذاهای دریایی نظیر خرچنگ، ماهی کبابی، میگو و کالاماری و همچنین همچنین انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب و خورشت‌ها را سرو می‌کند. اما این همه ماجرا نیست، زیرا این رستوران در این بی نظیر می‌توانید طعم غذاهای اروپایی نظیر استیک، بیف استروگانف یا پاستاهای گیاهی و برگرها را نیز امتحان کنید. جالب است بدانید که بخش‌هایی نیز در این رستوران برای کسانی که به فضای خصوصی، استراحت و آرامش بیشتری نیاز دارند، اختصاص داده شده‌اند.

شبهای طلایی

  • آدرس: قشم، خیابان دریا، پارک زیتون

 

شبهای دفاری

اگر به غذاهای محلی قشم و غذاهای دریایی جنوب ایران علاقه‌ای ندارید، قطعا با چشیدن طعم غذاهای این رستوران نظرتان تغییر خواهد کرد. به خصوص ماهی شکم پر، هواری ماهی سور، قلیه ماهی، قوزی گوشت و قوزی مرغ که طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنند. گفتنی است رستوران شب‌های دفاری، در روستایی به همین نام و در ۸ کیلومتری قشم واقع شده است. فضای زیبای بیرون و معماری سنتی شگفت انگیز محیط داخلی شما را غافلگیر خواهند کرد. هر سه طبقه این رستوران با طراحی منحصر به فردشان، آینه‌ای تمام عیار از معماری بومی منطقه و صنایع دستی مردم جزیره به شمار می‌آیند.

در طبقات مختلف این غذاکده، طراحی دکوراسیون متفاوت بوده و مبلمان متنوعی وجود دارد و این تفاوت تا جایی ادامه دارد که حتی در بعضی از سالن‌ها به جای تخت، باید روی فرش بنشینید و پشت خود را به بالش تکیه دهید. جالب است بدانید رستوران دفاری، در گروه رستوران‌های قشم با موسیقی زنده قرار دارد. بنابراین ترکیبی از موسیقی دلپذیر، خنکی استخر و زیبایی و آرامش محیط، میهمانان را در لذت کرده غرق می‌کند و اوقات خوشی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در قشم

شبهای دفاری

  • آدرس: جزیره قشم، جاده دریا به سمت جزایر ناز، بعد از شهرک گلزار، روستای دفاری، جنب مسجد جامع

 

بادیل

این سفره خانه خوراک‌های دریایی، محلی و سنتی هرمزگان را در کنار غذاهای بین المللی در محیطی سرو می‌کند که از دکوراسیون و طراحی ترکیبی مدرن و سنتی برخوردار است.  بعلاوه می‌توانید از منوی کافی شاپ و دسرهای و نوشیدنی‌های تازه‌اش نیز برخوردار شوید. در ضمن اگر دوست دارید این لحظات خاطره انگیز را ثبت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سالن VIP بروید و در فضای جالب توجه آنجا همراه عزیزانتان عکس بگیرید.

بادیل

  • آدرس: قشم، سایت نخل زرین، خیابان پیام، روبروی در اصلی برج های دوقلوی آپادانا

 

خان بوم

این رستوران، با الهام از طبیعت، متریال طبیعی، تزئینات شگفت انگیز و گلها و گیاهان، سعی در آشتی هرچه بیشتر انسان و محیط زیست دارد. با ورود به این مکان، این احساس به شما دست می‌دهد که انگار در غاری چند هزار ساله قدم گذاشته‌اید و هیجان فوق‌العاده‌ای وجودتان را پر کرده و کنجکاوی‌تان برای کشف این غار بی نظیر شدت می‌یابد. دیوارهای این رستوران، مانند صخره‌های سنگی طراحی شده‌اند و تخت‌های راحتی در قلب این فضای زیبا با هماهنگی جالبی چیده شده‌اند.

در کنار حضور در این فضای غاری شکل، منوی عالی رستوران خان بوم که یکی از رستوران‌های سنتی قشم است به استقبالتان می‌آید. این منو از ۴ قسمت تشکیل شده از جمله منوی کافی شاپ که شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهاست، منوی فست فود شامل غذاهایی مانند پیتزا، ساندویچ، همبرگر و استیک بوده، منوی غذاهای دریایی و کباب و سایر غذاهای خوشمزه و منوی چایخانه که انواع چای و نوشیدنی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

گردش جذاب ۴۸ ساعته در قشم

خان بوم

گفتنی است این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است و به دلیل قرار گرفتن در کنار مراکز خرید ستاره قشم و خلیج فارس، می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا از این مراکز دیدن کرده و سوغاتی بخرید.

  • آدرس: قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا 

 

نعیم

و در انتها به رستوران نعیم می‌رویم که در میان بهترین رستوران‌های قشم، جایگاه ویژه‌ای دارد. بعد از خوردن غذای ایرانی و غذاهای دریایی در این رستوران، متوجه تفاوت چشمگیر آن با سایر رستوران‌ها خواهید شد. گفتنی است مرغ، انواع کباب، انواع غذاهای سنتی نظیر خورشت قلیه ماهی، کباب ماهی، استیک و میگوی پفکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند. غذای رستوران به سبک بوفه ارائه می‌شود و قیمتها بسیار مناسبند. فضای بزرگ، دنج و راحت این مکان همراه با غذاهای خوش رنگ و خوش طعم و همچنین برخورد محترمانه پرسنل، مسافران را ترغیب می‌کند باز هم به این رستوران بازگردند.

نعیم

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر به غذاهای دریایی علاقمندید، مقاله بهترین رستوران‌های غذای دریایی در قشم را نیز مطالعه کنید. 

۱۸ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران