معرفی ۷ رستوران مناسب کودکان در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
معرفی ۷ رستوران مناسب کودکان در پوکت

مسافرت با کودکان در بعضی مواقع می‌تواند یک چالش باشد، زیرا آنها دائما بی‌قرار می‌شوند و می‌خواهند انرژی بی حد و حصرشان را مصرف کنند و این امر ممکن است برای برخی غذاخوری‌ها نظیر رستوران‌های لوکس یا رمانتیک مختل کننده باشد. بعلاوه کودکان همیشه طلبکار هستند و تفریحات و هیجانات و تنوع بالایی را از والدینشان مطالبه می‌کنند و از طرفی دیگر نمی‌خواهند چارچوبها و قوانین رفتاری بزرگسالان را بپذیرند.

اگر می‌خواهید در سفر با تور پوکت، این مشکلات در هنگام شکم گردی کمتر گریبانتان را بگیرد و از طرفی لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای عزیزانتان رقم بزنید، توصیه می‌کنیم حتما با بهترین رستوران‌های مناسب کودکان در پوکت آشنا شوید.

 

Tamachart

این رستوران با دکوراسیون داخلی عجیب و غریب و مشهورش و المانهایی نظیر گیاهان آویز، یک آکواریوم ماهی که در یک تلویزیون قدیمی طراحی شده و رادیوهای قدیمی، برای کودکان و بزرگسالان بسیار جالب توجه است. در این رستوران، به واژه "طبیعت" بسیار توجه می‌شود و به نظر می‌رسد به یک خانه درختی قدم گذاشته‌اید و فضای باز و وسیع این محیط، جای کافی برای استراحت و دورهمی خانواده‌هایی که فرزندان خردسال دارند فراهم می‌کند.

گفتنی است طیف گسترده‌ای از غذاهای تایلندی-چینی در این رستوران سرو می‌شوند که بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت بالایی دارند. اما گوشت خرچنگ امضایی این رستوران که در کاری نارگیل خوابانده شده، طرفداران بیشتری دارد.

 

۶ رستوران برای نوش جان کردن غذاهای محلی در پوکت

آدرس: 62/5Soi Phutorn, Phuket Town

 

Raya

این رستوران، در یک ساختمان به سبک پرتغالی سینوسی قدیمی واقع شده و فضای داخلی آن از طراحی مینیمالیستی یکپارچه و خارق العاده‌ای بهره مند است. این مکان محبوب در میان مردم محلی و همچنین گردشگران، محلی راحت را برای خانواده‌ها مهیا می‌کند تا در تعطیلاتشان در نهایت آرامش از یک وعده غذایی ساده اما خوشمزه و دورهمی لذت ببرند. گفتنی است بشقاب moo hong، یک غذای بومی مربوط به خود جزیره پوکت است که از گوشت خوک بخارپز و آبدار با فلفل و سیر تهیه می‌شود و در این رستوران بسیار محبوبیت دارد.

آدرس: 48New Dibuk Road, Phuket Old Town

 

Kantok

کودکان در حال رشد غالبا اشتهای زیادی دارند و مرتب گرسنه می‌شوند و بهترین امکانی که می‌توان در اختیار آن‌ها برای رفع گرسنگی قرار داد، یک بوفه تمام عیار است. و اما رستوران Kantok که در محل ریزورت Burasari واقع شده، این امکان را فراهم می‌کند.

جالب است بدانید که چهارشنبه‌ها بوفه این رستوران علاوه بر سرو غذاهای اصیل تایلندی، مهمانانش را با اجرای رقصندگان محلی نیز پذیرایی می‌کند. در ضمن به خانواده‌هایی که علاقه زیادی به غذاهای بوفه ندارند، پیشنهاد می‌کنیم از خوراک اردک که غذای ویژه سرآشپز رستوران است غافل نشوند.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

 

آدرس: 18/110Ruamjai Road, Amphur Kathu, 83150, Thailand

 

Sabai Corner

اینجا یک رستوران دنج و پنهان است که برای بسیاری از گردشگران تقریبا ناشناخته مانده، زیرا خارج از جاده اصلی قرار گرفته است. اما تضمین می‌کنیم که منظره‌های خارق العاده اطراف و غذاهای باکیفیت آن ارزش امتحان کردن را دارند. با توجه به انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها، از پیتزاهای محبوب برای افراد کم سن و سال تا سوپ‌های کاری سنتی و ماهی با سس چیلی شیرین برای مشتریان بزرگسال فراهم است. بعلاوه خانواده‌ها علاوه بر برخورداری از این فضای دوستانه و آرام ، می‌توانند هنگام صرف غذا از نسیم دریا لذت ببرند و کودکان از زیبایی غروب آفتاب شگفت زده شوند.

آدرس: Look for signage on the road leading down from the Kata/Karon viewpoint

 

Dino Park

کودکان، ساعت‌های طولانی می‌توانند در این رستوران که تم ماقبل تاریخ دارد سرگرم شوند و به نظر می‌رسد به عصر ژوراسیک پا گذاشته‌اید. اینجا دارای یک منوی غنی از همبرگرهای کلاسیک و ماهی و سیب زمینی سرخ کرده برای بچه‌هاست و البته خوراک خرچنگ دریایی بسیار لذیذی هم برای بزرگسالان در چنته دارد. بعلاوه خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندانشان یک دور در فضای مینی گلف این رستوران بزنند و از طبیعت و زیبایی‌های اطراف نهایت لذت را ببرند.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی در پوکت

آدرس: 47karon Road, Karon Beach, Phuket 83100, Thailand

 

Kru Suwit

تجربه شگفت انگیز دیگری که در سفر با تور پوکت در انتظار خانواده هاست، غذاخوردن در رستوران غذاهای دریایی Kru Suwit است، زیرا مشتریان از یک فرصت نادر برای صرف غذا در خود "دریا" استفاده می‌کنند! این رستوران، در کنار چندین رستوران دریایی شناور دیگر واقع شده که بر روی سازه‌ای شناور معروف به "کراچانگ" قرار دارند.

 در اینجا تازه‌ترین غذاهای دریایی از جمله میگوها، صدف‌ها و خرچنگ‌های سرو می‌شوند که ممکن است همین چند ساعت پیش زنده بوده‌اند و زیر پایتان شنا کرده باشند! گفتنی است بازدید کنندگان می‌توانند با یک قایق کوچک در عرض ۵ دقیقه، از ساحل شرقی پوکت خود را به این مکان برسانند.

آدرس: Pier off the East Coast of Phuket

 

Rum Jungle Café

این رستوران با تم جنگل بارانی گرمسیری، یکی دیگر از گزینه‌های جالب توجه خانواده‌هاست و محیطی دوست داشتنی برای کودکان به شمار می‌آید. در اینجا غذاهای بسیار خوشمزه ایتالیایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شوند، هر چند که باید گفت برای ایجاد تنوع و هیجان بیشتر، منوی این رستوران به صورت روزانه تغییر می‌کند. در انتها پیشنهاد می‌کنیم اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید، حتما سری به مقاله بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت بزنید.

آدرس: 69/8Baan Sai Yuan, Rawai 

۱۴ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران