۱۰ مکان ایده‌آل تابستانی در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۰ مکان ایده‌آل تابستانی در ویتنام

در سال‌های گذشته ویتنام به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب شرق آسیا بدل شده است. کشوری با منابع طبیعی بسیار فوق‌العاده، تاریخی غنی و دیدنی‌های فراوان که هر توریستی را عاشق خود خواهد کرد. خوشبختانه این کشور در تابستان نیز مقاصد زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید به عمل بیاورید و ما در نوشته‌ی امروزمان، قصد معرفی آن‌ها را داریم.

 

بهترین زمان برای بازدید از ویتنام

در کل فصل‌های بهار و پاییز برای سفر با تور ویتنام بهتر به حساب می‌آیند. در این زمان دمای هوا آنقدر بالا نیست و بارندگی کمی نیز در کشور جریان دارد. با این حال هوا در تابستان مخصوصا بین ماه‌های مارس تا مِی نیز خیلی بد نیست و اگر با گرمای آن‌جا کنار بیایید، مقاصدی عالی انتظار شما را خواهند کشید.

 

خلیج هالونگ (Halong Bay)

خلیج هالونگ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در ویتنام بوده و از جمله زیباترین مناظری است که در این کشور می‌توانید ببینید. سفر با کشتی‌های کروز در این خلیج زیبا، یک تجربه عالی در بهار و تابستان خواهد بود. هوایی ایده‌آل، امکان شنا در آب‌های کریستالی خلیج و دیدنی‌های زیادی که می‌توانید در این محل به تماشایشان بروید، خلیج هالونگ را در صدر لیست ما قرار داده است.

نا ترانگ (Nha Trang)

اگر بخواهیم یک مقصد ساحلی عالی برای سفر تابستانه به ویتنام را به شما معرفی کنیم، حتما باید به نا ترانگ اشاره داشته باشیم. یک شهر ساحلی بسیار زیبا که جزایر کوچکی در آب‌های خود دارد و شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را در در آن‌جا تجربه کنید.

 

معرفی برترین رستوران‌های لاکچری ویتنام

کُن دائو (Con Dao)

یکی از جزایر خاص و البته اسرار آمیز در ویتنام که دارای طبیعتی بسیار زیبا و سواحلی دست نخورده است، مرجان‌های دریایی رنگارنگ در خود دارد و شما می‌توانید در میان جنگل‌های انبوه آن قدم بزنید. این مکان آب و هوایی بسیار خوب در طول تابستان داشته و همچنین ریزورت‌های لوکس و بسیار عالی در آن بنا گشته که می‌توانید برای اقامت، آن‌جاها را انتخاب نمایید.

فو کوک (Phu Quoc)

یکی دیگر از مقاصد ساحلی بسیار عالی در ویتنام که البته بزرگ‌ترین جزیره در این کشور نیز محسوب می‌شود و شما هم به وسیله‌ی قایق و هم به وسیله‌ی هواپیما می‌توانید به آن‌‌جا بروید. این جزیره چندین ساحل بسیار عالی همچون ساحل سائو در خود داشته و همچنین دنیا دیدنی و رنگارنگ زیر آب آن نیز، جان می‌دهد برای غواصی و دیگر فعالیت‌های آبی.

 

معبد مای سان در کوانگ ویتنام

هوی آن (Hoi An)

هوی آن شهری تاریخی است که در خط ساحلی واقع شده و با معابد چینی، پل‌هایی که به سبک ژاپنی ساخته شده، خانه‌هایی که از زمان حضور فرانسوی‌ها در این جا به جا مانده و بسیاری چیزهای دیگر، یک مکان خاص در ویتنام محسوب می‌شود که هم از فرهنگ شرق و هم فرهنگ غرب تاثیر گرفته است. سواحل مختلف، کافه‌های کنار رودخانه و دیدنی‌های طبیعی اطراف هوی آن، از ویژگی‌های این مقصد محبوب در سفر به ویتنام به حساب می‌آیند.

پارک ملی فونگ نا که بانگ (Phong Nha Ke Bang National Park)

این پارک ملی یکی دیگر از میراث یونسکو در ویتنام به حساب می‌آید که تنوع بی‌نظیر گیاهی و جانوری در خود دارد. این مکان چند نمونه از بزرگ‌ترین کوه‌های کارست، غارها و رودهای زیر زمینی را در خود دارد. کمپ زدن در این پارک ملی یکی از فعالیت‌های بسیار پرطرفدار در میان توریست‌هایی است که پارک ملی "فونگ نا که بانگ" را در تور ویتنام انتخاب می‌کنند.

سا پا (Sa Pa)

و اگر خیلی حس و حال گرمای تابستان ویتنام را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ "سا پا" بروید. منطقه معروف ویتنام که به خاطر مزارع پلکانی برنج، طبیعت کوهستانی زیبا و البته آب و هوای عالی‌اش در تابستان معروف است. کافی است یک دوچرخه کرایه کنید و در طول تابستان به دل طبیعت "سا پا" بروید تا درک بهتری از آب و هوای مطبوع و زیبایی‌های این شهر داشته باشید.

مای چائو (Mai Chau)

اگر فکر می‌کنید "سا پا" گردشگران زیادی را به خود می‌بیند و کمی شلوغ است، می‌توانید به "مای چائو" بروید که از بسیاری جهات، یک جایگزین ایده‌آل برای آن منطقه است. جدا از آب و هوایی عالی و مناظر دیدنی، امکان رفتن به آبشارها و آبتنی در استخرهای طبیعی، از جمله دیگر امتیازاتی است که با رفتن به "مای چائو" نصیب شما خواهد شد.

 

پیاده‌روی در بهترین خیابان‌‌های ویتنام

دا لات (Da Lat)

"دا لات" را به نام "شهر عشق" می‌شناسند. یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار عالی در تابستان ویتنام، چون این منطقه در تمام طول سال یک آب و هوای بهاری عالی را در اختیار شما می‌گذارد. "دا لات" چندین برکه‌ی فوق‌العاده زیبا، آبشارهای متعدد و دشت‌های سرسبز و پر گل دارد و روزهایی متنوع و عالی را در سفر برایتان می‌سازد.

نین بین (Ninh Binh)

و آخرین انتخاب ما برای تور ویتنام در فصل تابستان، نین بین خواهد بود. وقتی کسی می‌خواهد نین بین را توصیف کند، آن را به خلیج هالونگ بر روی شلیزارهای بزرگ تشبیه می‌کند و این با خاطر تپه‌های سرسبز و زیبایی است که درست همجوار رودها و مزارع برنج واقع شده و آب و هوایی عالی در طول تابستان دارد. با سفر به نین بین، امکان بازدید از رود معروف "قرمز" را نیز خواهید داشت.

 

بازدید از تونل‌های زیرزمینی کوچی ویتنام

۰۷ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران