بهترین استخرهای روف تاپ بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی

معمولا ساختمان‌های مرتفع شانس تماشای مناظر زیبایی از اطراف را ارائه می‌دهند. به همین دلیل در ساختمان‌های تجاری و تفریحی سعی می‌شود از قسمت فوقانی برای کافه، استخر روباز و امکانات تفریحی استفاده شود. بالی به خاطر داشتن مناظری زیبا که از هر سمت خیره کننده هستند دارای روف تاپ‌های سرگرم کننده‌ای است. در اینجا قصد داریم بهترین استخرهای روف تاپ در تور بالی را معرفی کنیم تا تجربه‌ای خاطره انگیز و لاکچری کسب نمایید.

 

Unique Rooftop Bar

این کافه پشت بام شیک در بالای RIMBA Jimbaran Bali واقع در ناحیه جیمباران، یک مکان پر جنب و جوش برای لمیدن و لذت بردن از جو جوان، وعده‌های غذایی خوشمزه و منظره جذاب از فضای سرسبز اطراف ارائه می‌دهد. یکی از عناصر مهم این کافه استخر ۲۵ متری بی‌نهایتی است که به مکان مورد علاقه مهمانان برای غوطه ور شدن تبدیل شده است. شنا در صبح‌های آفتابی، خنک شدن در ساعات غروب خورشید یا مهمانی‌های پر جنب و جوش در اواخر شب، منطقه پشت بام را به یک مقصد محبوب تبدیل کرده است.

آدرس: UNIQUE Rooftop Bar & Restaurant, RIMBA Jimbaran Hotel, Jimbaran, South Kuta, Bali, Indonesia

 

Heights

مانند واحه‌ای در وسط محله شلوغ کوتا، Heights  فضای آرامش بخشی همراه با استخر پشت بام ارائه می‌دهد‌. همچنین با فضای بیرونی چوبی و گیاهان سرسبز، منظره منطقه پشت بام به تنهایی قادر است هر فرد خسته‌ای را آرام کند. اما اگر هنوز احساس رضایت ندارید می‌توانید در آب شیرین استخر شنا کرده و احساس انرژی مضاعف کنید و در کنار غذاهای خوشمزه و نوشیدنی گوارا از محیط اطراف لذت ببرید.

آدرس: Heights at Akmani Legian, Jalan Legian, Kuta, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

Kai Sky Bar

این کافه که در بالای بوتیک هتل شیک Koa D’Surfer واقع شده، منظره‌ای باشکوه از شالیزارهای اطراف، شهر کنگو برای موج سواری و غروب خورشید پانوراما دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند از گزینه‌های گسترده منو در یکی از مکان‌های نشیمن لذت ببرند و یکی از میزهای کنار پشت بام، صندلی‌های تنبل و یا صندلی‌های کیسه لوبیای رنگارنگ در کنار استخررا انتخاب کنند.

آدرس: No. 88 Gang Sri Kahyangan, Bali, 80361, Indonesia

 

U Paasha Seminyak

یک استخر بزرگ و باشکوه در مرکز پشت بام هتل U Paasha واقع شده که در اطراف آن تخت‌های شیک، کیسه‌های شنی و کوسن‌هایی برای مهمانان در هنگام استراحت قرار گرفته است. در اینجا مجموعه‌ای چشمگیر از منوها، از غربی تا سنتی ارائه می‌‌شود که  با وجود منظره‌ای نفس گیر از غروب آفتاب با شکوه بالی آن را به یکی از بهترین گزینه‌های کل جزیره تبدیل می‌‌کند.

آدرس: U Paasha Seminyak Bali, Jalan Laksamana Basangkasa, Seminyak, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

Golden Tulip Devins Seminyak

شما از پشت بام این هتل که بالاتر از بیشتر ساختمان‌های اطرافش قرار گرفته، منظره‌ای جذاب و محدود از محله سمینیاک و ساختمان‌ها، خانه‌ها، درختان نخل و افق چشمگیر را برای تماشا در دسترس خواهید داشت. از استخر بزرگ یا مبل‌های دنج رو به منظره غرب، تجربه غروب آفتاب در اینجا ممکن است کاملا فراموش نشدنی باشد. در کنار آن وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های انرژی زا تجربه‌ای همه چیز تمام برای شما رقم خواهد زد که هرگز فراموش نمی‌کنید.

آدرس: Golden Tulip Devins Seminyak, Seminyak, Badung Regency, Bali, Indonesia 

 

Le Méridien Bali Jimbaran

ساختار ساختمان پیچیده هتل بهترین فضاها را برای استخرهای پشت بام اختصاص داده است. از استخرهای اختصاصی شیک گرفته تا استخر بی‌نهایت شفاف اطراف آلاچیغ‌های رمانتیک، گزینه‌های چشمگیر شنا همراه با ویژگی‌های خاص خود به مهمانان ارائه شده است. در واقع در اینجا به عنوان یک هتل خانوادگی، کودکان و بزرگسالان می‌توانند فضای زیادی برای آب بازی و تفریح و استراحت پیدا کنند در حالی که از منظره بالی از بالا لذت می‌برند. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و خانوادگی هستید و می‌خواهید تمامی اعضای خانواده از سفرشان نهایت لذت را ببرند بی‌شک توصیه ما به شما این رستوران استخر است.

 

آدرس: Le Méridien Bali Jimbaran, Jimbaran, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

Kuta Beach Heritage

این هتل که از نظر استراتژیک دقیقاً در کنار ساحل کوتا واقع شده، از ملک خود به ویژه استخر و کافه پشت بام که بسیار دوست داشتنی و جذابند، منظره بی‌نظیری از ساحل ارائه می‌دهد. تخت‌‌های آفتابی کنار استخر مستقیماً به سمت غروب آفتاب باشکوه بالی و افقی خیره کننده‌اش چیده شده تا هر زمان از روز بتوانید از افق زیبای آن استفاده کرده و لذت ببرید. شما میتواند کنار استخر از یک نوشیدنی گوارا لذت ببرید و یا به دنبال تناسب اندام در آن شنا کنید.

آدرس: The Kuta Beach Heritage Bali – Managed by Accor, Kuta, Badung Regency, Bali, Indonesia

۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران