هتل ۵ ستاره مفرح SU & Aqualand در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

هتل‌های ۵ ستاره خود قیمت‌ها و سطح‌های مختلفی دارند و هتلی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، در واقع یک هتل ۵ ستاره، مفرح و بسیار جذاب است که قیمت خیلی بالایی نداشته و یک انتخاب عالی در تور آنتالیا به حساب می‌آید. جایی که هم در آن اقامتی عالی خواهید داشت و هم می‌توانید تفریحات مختلف را در خود مجموعه تجربه کنید. همراه ما باشید با معرفی هتل SU & Aqualand آنتالیا:

 

هتل SU & Aqualand‌ با اتاق‌های متعدد

SU & Aqualand‌ در کونیالتی واقع شده که یکی از بخش‌های مرکزی آنتالیاست و از نظر موقعیت مکانی، در جایی عالی قرار گرفته است. در این هتل سعی شده تا هم اقامتگاهی مجلل و مدرن برای مهمانان مهیا شود و هم یک مجموعه تفریحی در اختیارشان قرار گرفته تا روزهای شادی را در سفر به آنتالیا تجربه کنند و در این زمینه به موفقیت هم رسیده است، چون SU & Aqualand از جمله مکان‌های اقامتی بسیار پرطرفدار در این شهر محسوب می‌شود.

این مجموعه انواع امکانات از جمله رستوران‌های متعدد، سالن ورزش، اسپا، ساحل اختصاصی، پارک آبی و ... را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و همچنین فضای سبز اطراف هتل نیز، به خوبی برای استراحت و کسب آرامش، مجهز شده‌اند.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

اقامتگاه‌هایی که در هتل SU & Aqualand می‌توانید انتخاب کنید

فضای داخلی هتل بسیار شکیل و مدرن طراحی شده و از همان رنگ سفیدی که در بنای آن می‌بینید، در داخل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ممکن است برای بعضی‌ها این رنگ سفید که در همه جا مورد استفاده قرار گرفته کمی توی ذوق بزند، اما این سلیقه‌ای است. انتخاب‌های شما در این هتل شامل اتاق‌های دلوکس، اتاق‌های خانوادگی، سوییت جونیور، سوییت ۹ و نیم هفته‌ای و سوییت پرزدنشیال می‌شود.

امکانات رفاهی کاملی در تمام اتاق‌ها در نظر گرفته می‌شود که شامل سیستم تهویه هوا مطبوع و کولر، مینی بار، قهوه و چای ساز، گاو صندوق کوچک در اندازه لپتاپ و ... می‌شود. تفاوت اتاق‌های خانوادگی و دلوکس نیز در فضای آن‌هاست که یکی ۲۶ و دیگری ۴۶ متر مربع فضا دارند.

سوییت‌های جونیور با امکانات خیلی بهتر ۳۹ متر مربع وسعت دارند و البته یک تراس ۲۳ متری نیز برای آن‌ها تیه دیده شده است. اما جذابیت هتل در سوییت‌های ۹ و نیم هفته‌ای است که با اسم عجیبش، ۵۰۰ متر مربع وسعت داشته، امکانات ورزشی کامل در آن تعبیه شده است، یک آشپزخانه کامل دارد، جکوزی در سالنی باز در آن تهیه دیده شده و امکاناتی همچون میز بیلیارد، ۲ حمام جداگانه، تراس بسیار بزرگ، نور پردازی فوق‌العاده و خیلی چیزهای دیگر برایش در نظر گرفته شده. سوییت پرزدنشیال نیز با اندازه ۵۴۸ متری و امکانات کامل، گران‌ترین انتخاب شما در این هتل خواهد بود.

 

معرفی هتل Granada Luxury Belek آنتالیا

امکانات تفریحی هتل SU & Aqualand

از نظر امکانا تتفریحی، این هتل تقریبا چیزی کم ندارد. ساحل اختصاصی آن اگر چه کمی از هتل دور است، اما امکانات کاملی دارد و در همان نزدیکی نیز چند مورد از سواحل محبوب آنتالیا جا خوش کرده‌اند. هتل دارای یک پارک آبی بزرگ است که برای مهمانان هتل، استفاده از آن کاملا رایگان بوده و بازی‌های بسیار متنوعی در آن گنجانده شده است. در واقع آکوالند یک پارک آبی جداست که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در کنار یک استخر بزرگ اصلی، چند استخر کوچک نیز در محوطه در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

بچه‌ها نیز انواع تفریحات را در SU & Aqualand می‌توانند تجربه کنند. از بازی‌های مخصوص در پارک آبی گرفته تا کلاب اختصاصی که شامل یک پارک بازی جمع و جور، پخش انیمیشن، بازی‌های گروهی و ... که همگی با نظرات مربی مجرب انجام می‌شود و مختص به کودکان 4 تا 12 است.

در کنار انواع بازی‌ها و زمین‌های ورزشی، تفریحات شبانه نیز در این محل به شدت جدی گرفته شده و انواع نمایش‌ها و برنامه‌های موسیقیایی برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن‌ها شرکت نمایید.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

اسپا و مرکز سلامت

هتل SU & Aqualand یک مرکز اسپا و سلامت بسیار مجهز دارد که شامل مرکز اصلی اسپا که مکانی بسیار لوکس بوده و دارای استخرهای کوچک سرپوشیده است نیز می‌شود. اتاق‌های خصوصی و سرویس‌ دهی عالی، از جمله امتیازهای این اسپا است. سرویس‌های ماساژ در این مجموعه بسیار متنوع بوده و دقیقا مطابق با سلیقه شما انجام می‌شود. ایناین مکان شامل یک سالن ورزشی بسیار مجهز و همچنین حمام سنتی ترکی نیز می‌شود.

غذا و نوشیدنی

یکی دیگر از امتیازهای مثبت هتل SU & Aqualand تنوع رستوران‌ها و بارهای آن است. رستوران اصلی این محل "قرمز" نام دارد که با نورپردازی خاصش، مطمئن باشید به راحتی آن را پیدا خواهید کرد. این مکان جدا از وظیفه‌‌ی سرو صبحانه به صورت بوفه باز، در نوبت نهار و شام، غذاهای محلی و دریایی ارائه کرده و یک فضای بیرونی دلچشب در باغ نیز دارد.

رستوران لانج جایی است که شما می‌توانید در محیطی شیک غذای مدیترانه‌ای و ایتالیایی برای خود سفارش دهید و البته امکان سفارش غذاهای ژاپنی در سوشی بار SU & Aqualand را نیز دارید. همچنین یک رستوران ویژه در جوار استخر و همچنین یک رستوران روفتاپ با نام Moonlight با نمایی زیبا از دریا نیز برای این محل ساخته شده است که همه و همه یک مجموعه‌ی کامل غذایی را شکل می‌دهند که در همه‌ی آن‌ها می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را نیز سفارش دهید.

نکات مهم درباره هتل SU & Aqualand

  • این هتل تا بسیاری از جاذبه‌های اصلی آنتالیا همچون آکواریوم آنتالیا، مرکز خرید میگروس و موزه این شهر فاصله‌ی بسیار کمی دارد
  • شما نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل ببرید
  • اینترنت رایگان بی سیم در تمام بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود
  • امکانات خیلی خوبی برای افراد دارای معلولیت در هتل قرار داده شده است
  • انواع بازی‌های رو میزی در هتل وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای بازی در اتاق درخواست کنید

۰۸ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران