هتل‌های محله مودا، نیمه آسیایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل‌های محله مودا، نیمه آسیایی استانبول

خیابان مودا از لوکس‌ترین و دیدنی‌ترین قسمت‌های استانبول در نیمه آناتولی شهر است که در فاصله ۱۶ کیلومتری تقسیم واقع شده است. سیستم حمل و نقل شهری آنقدر در اینجا کامل و گسترده است که از طریق ترموا، کشتی سواری، تالکی و مترو به سایر نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. خیابان مودا به عنوان یکی از قسمت‌های جذاب این سوی بسفر با کافه‌های قابل توجه، فروشگاه‌های مد روز و فضایی به مراتب امن‌تر از بخش اروپایی جایی عالی برای اقامت و گشت و گذار است. قطعا یکی از پیشنهادات ما برای اقامت در تور استانبول خیابان مودا است.

 

39 KALAMIŞ MARINA HOTEL

این هتل جذاب در سمت آسیایی واقع شده و موقعیت عالی و محیط آرامی دارد. این هتل با رستورانی با منوی لذیذ، پارکینگ اختصاصی، بار و باغ از شما میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل متنوع بوده و حتی اتاق‌های خانوادگی هم در دسترس هستند و همگی آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و میز تحریر هستند. همچنین تمام واحدهای هتل دارای نشیمن هستند و دسترسی به اینترنت بی‌سیم دارند. صبح را در بوفه صبحانه شروع کنید و بعد به کاوش و گشت و گذار در منطقه بروید.

 

مرکز خرید متروسیتی در استانبول

آدرس: FENERBAHCE MAHALLESI MUNIR NURETTIN CAD NO: 28/30 KALAMIŞ, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

 

Hilton Istanbul Kozyatagi

اگر به دنبال اقامتی لوکس در محله مودا در استانبول هستید هتل هیلتون ۵ ستاره انتخابی عالی برای شما خواهد بود. اتاق‌های هتل کاملا شیک و مدرن و مبله هستند و به امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت ۴۲ اینچ با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع هوا، مینی بار و کتری برقی هستند و اتو و گاوصندوق در هر واحد استاندارد قرار داده شده است. همچنین در اینجا شما به طیفی از غذاها در کافه و رستوران‌های متنوع آن دسترسی خواهید داشت. لژ و بار رستوران الشرق غذاهای لذیذ سنتی و منوی قلیان ارائه می‌دهد و Ziyade Fasıl مفهوم مدرنی ازکافه ایجاد کرده که در آن می‌توان از مزه و وعده‌های اصلی لذت برد، و Nispet مکانی است که در آن می‌توان در طول روز از اجرای موسیقی‌ زنده و از نوشیدنی ها لذت برد. در حالی که مون آمور غذاهای فرانسوی و ترکی فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند. از دیگر امکانات اینجا می‌توان به اسپا با انواع درمان‌ها، ۶ اتاق خصوصی درمانی و مجموعه ماساژ زوجین، حمام ترکی و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

آدرس: Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey

 

DoubleTree By Hilton Istanbul – Moda

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره مودا هتل دابل تری هیلتون است که با تعداد بسیار زیادی از فروشگاه‌های مد روز و مراکز خرید، رستوران و کافه‌های جذاب احاطه شده و فقط چند قدم از خیابان بار و بازار سنتی فاصله دارد. دبل تری هتلی کاملا لوکس با تراسی دل‌انگیز، استخر و اینترنت بی‌سیم رایگان است و منظره پانورامای دیدنی از تنگه بسفر استانبول ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل دابل تری بزرگ با پنجره‌هایی از کف تا سقف، مبله و مطبوع با دکوراسیونی بسیار زیبا هستند. خدمات اتاق توسط هتل ارائه می‌شود، در حالی که چندین نوشیدنی مختلف در مینی‌بار قرار داده شده اکثر اتاق‌ها دارای منظره دریا و همچنین حمام اختصاصی لوکس هستند ولی تنها برخی از اتاق‌های دیلوکس دارای وان آب داغ هستند. برخی از اتاق‌ها امکان دسترسی به سالن اجرایی را دارند. در این هتل که از بهترین هتل‌های ۵ ستاره سمت آسیایی استانبول است، شما می‌توانید در مرکز تناسب اندام، سونا، انواع ماساژهای درمانگران خاور دور و حمام ترکی وقت بگذرانید و خستگی و گرفتگی عضلات‌تان را برطرف کنید.

 

حقایقی که درباره استانبول نمی‌دانید

آدرس: Caferaga Mah. Sozdener Cad. No:31 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

 

Melek Hotels Moda

از ویژگی‌‌های بسیار دوست داشتنی این هتل تراس دل‌باز آن به سمت دریا و جزایر پرنس است که مناظر زیبایی را مقابل چشمان شما می‌گسترانند. تمامی واحدهای این هتل دارای دکوراسیونی به شدت زیبا و مدرن هستند و برخی از آن‌ها با تراس و بالکن ارائه شده‌اند. این واحدها از داخل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، آشپزخانه کامل با یخچال، کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و حوله هستند. شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در خلوت آشپزخانه خود تهیه کنید، یا از غذا خوردن در رستوران‌های مجاور لذت ببرید.

آدرس: Dr. Esat Işık Cad. No:96 Moda-Kadıköy / İstanbul, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

 

Sarnıç Butik Otel

این هتل جذاب که در خانه‌ای قدیمی و یونانی واقع شده در مودا، مرکز کادیکوی استانبول و در سمت آسیایی آن واقع شده است. فضای داخلی هتل زیبا و دلنشین بوده و اتاق‌های آن با کف پارکت، از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن و یخچال کوچک برخوردار هستند. همچنین حمام اختصاصی شامل دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز می‌شود. صبح را با صبحانه‌ای مفصل شروع کنید و برای ناهار و شام از ۲۰ نوع مختلف مزه، سالاد، غذاهای دریایی و غذاهای کبابی و همچنین دسرها لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های آسیایی استانبول

آدرس: Caferaga Mahallesi Dumlupinar Sok. No:12 Kadikoy / Istanbul, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

۰۹ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران