بهتری مقاصد بهاری در سفر به چین

جاذبه‌های گردشگری چین
بهتری مقاصد بهاری در سفر به چین

بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به چین به حساب می‌آید و دلیل آن آب و هوای عالی بسیاری نقاط این کشور در ایام بهار بوده و البته جمعیت کم‌تری از گردشگران نیز به نسبت تابستان به سراغ چین می‌روند. اگر می‌‌خواهید عکس‌هایی زیبا در تور چین به ثبت برسانید، از نقاط مختلف این کشور بازدید کنید و به سراغ طبیعت دلبرایش بروید، بهار بهترین انتخاب برای سفر خواهد بود. اما بیایید با هم نگاهی بندازیم به بهترین مقاصد بهار برای سفر به چین:

 

یونان

یونان یکی از زیباترین نقاط چین است. سرزمینی سبز که در ایام بهار گرم و دلپذیر شده و مملو از گل‌های زردرنگی می‌شود که این منطقه به آن معروف است. این مقصد جذاب برای آن‌هایی که اهل طبیعت گردی هستند و می‌خواهند عکس‌هایی زیبا از سفر خود بگیرند، ایده‌آل خواهد بود. حتما در بازدید از یونان، دریاچه اِرهای را فراموش نکنید که در ایام بهار، با توجه به طبیعت اطرافش، زیبایی منحصر به فردی پیدا می‌کند.

تبت

برای خیلی‌ها تبت، یکی از مقاصدی خواهد بود که دوست دارند در طول عمرشان از آن‌جا بازدید کنند. پس اگر قصد رفتن به چنین سفری دارید، حتما بهار را برای رفتن به این مکان فرهنگی و البته زیبا انتخاب کنید. تبت تنها عبادتگاه‌های باستانی نیست، بلکه باغ‌های هلو در دره‌ی نینگچی یا رودخانه‌های زیبا و دشت‌های سبز آن نیز می‌توانند دلایلی برای سفر به این منطقه باشند.

 

کارهایی که نباید در سفر به شانگهای انجام دهید

سیشوان غربی

این منطقه از چین به نسبت خیلی جاهای دیگر چین، گردشگران کم‌تری به خود می‌بیند اما این محل که در ارتفاعی نسبتا بالا قرار گرفته، یکی دیگر از نقاط زیبای چین محسوب می‌شود که در ایام بهار تمام دشت‌های آن مملو از گل‌های زیبا می‌شود، به آن اندازه که عطر آن‌ها شما را مدهوش خواهد کرد. اسب سواری در دشت‌های سرسبز، بازدید از دهکده‌های قدیمی و رفتن به سراغ رودخانه‌های متعدد سیشوان غربی، از جمله فعالیت‌هایی هستند که در سفر به این منطقه می‌توانید تجربه کنید.

گویلین

یکی از مقاصد بسیار محبوب در چین که به خاطر مزارع طبقاتی برنج و مناطق طبیعی فوق‌العاده‌اش معروف است و البته رودخانه‌های متعدد و زیبایی در آن جریان دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رودخانه‌ی یولانگ اشاره کرد. دیدنی‌های گویلین آنقدر زیاد هستند که نمی‌توان تک به تک از همه‌ی شان در این نوشته یاد کرد، اما این زیبایی‌ها در بهار، جلوه‌ای دو چندان پیدا می‌کنند و باعث می‌شود این فصل بهترین زمان برای سفر به این منطقه باشد.

 

معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

پکن

پکن پربازدید ترین شهر چین محسوب می‌شود و در تمام طول سال گردشگران بسیار زیادی از آن‌ بازدید می‌کنند، اما بدون شک بهار بهترین زمان برای بازدید از پایتخت است. ایام بهار از نظر آب و هوایی عالی بوده و شما به راحتی می‌توانید هم در شهر گردش کنید و هم به سراغ بخش‌های مختلفی از دیوار چین یا خیلی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تور پکن بروید.

ژانگجیاجی

بهار برای رفتن به ژانگجیاجی با آن جنگل‌های زیبا و کوهستان‌های زیبایش، یک زمان عالی به حساب می‌آید. در این ایام جمعیت نسبتا کمی از گردشگران در ژانگجیاجی هستند که باعث می‌شود، خیلی راحت‌تر بتوانید از فضای رویایی این مکان لذت ببرید. جدا از مناطق کوهستانی، نقاط مختلفی هستند که می‌توانید در آن‌ها به دوچرخه سواری بپردازید یا کارهای هیجان انگیزی همچون بانجی جامپینگ را تجربه کنید. حتی اگر نمی‌خواهید زمان زیادی در ژانگجیاجی باشید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به چین، دو روز را برای بودن در این مکان فوق‌العاده زیبا، در نظر بگیرید.

هونگ‌شان

هونگ‌شان یکی دیگر از مناطق کوهستانی بی‌نظیر در چین است که با دشت‌های سرسبز و مملو از گلی که در بهار دارد، مقصدی عالی برای بهار محسوب می‌شود.  دریایی از ابرها که تپه‌های دیدنی از میانشان سر بیرون آورده‌اند، رودخانه‌هایی که از میان درختان و دشت‌ها می‌گذرند و دهکده‌هایی که قرن‌هاست در هونگ‌شان وجود داشته‌اند، همه و همه باعث می‌شود این مکان را در لیست امروزمان قرار دهیم تا شما نیز از آن‌جا بازدید به عمل آورید.

 

همه چیز درباره سفر تجاری به چین

نکاتی درباره سفر بهاره به چین

اما بعد از این که ۷ مقصد ایده‌آل برای تور چین در بهار را به شما معرفی کردیم، بد نیست چند نکته در مورد چنین سفرهایی نیز به شما یادآوری نماییم. اگر خیلی با رطوبت مشکل دارید، بهتر است مناطق غربی چین را در بهار انتخاب کنید. همچنین برای دیدن دشت‌های مملو از گل در مناطق مختلف، اواسط مارس تا اواسط آوریل، بهترین گزینه خواهد بود. مخصوصا اگر می‌خواهید از باغ‌های هلو یا شکوفه‌های گیلاس دیدن کنید.

۲۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران