تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

گشت‌های دریایی، یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که در تور کوش آداسی باید به سراغشان بروید. دریای زیبای اژه، زیبایی منحصر به فردی دارد که رفتن به متن آن و شنا کردن در آب شفاف و دلپذیرش، لذت واقعی سفر به کوش آداسی با تور ترکیه را برای شما معنا خواهد کرد. تورهای متفاوتی به این منظور برگزار می‌شود، اما توری که امروز می‌خواهیم آن را برایتان شرح دهیم، یکی از گردش‌های آبی ارزان و طولانی مدت است که به راحتی می‌توانید در آن شرکت کرده و یک روز شاد را در سفر سپری کنید.

 

مشخصات کلی تور یک روزه کشتی‌های کروز در کوش آداسی

 همانطور که گفتیم، گردش‌های دریایی متفاوتی در کوش آداسی برپا می‌شود که هر کدام بر حسب امکانات و نوع کشتی، قیمتی متفاوت دارند. تورهایی که به شما معرفی می‌کنیم، با کشتی‌های کروز چوبی معروف کوش آداسی برپا می‌شود و قیمت آن به طور معمول، کم‌تر از ۲۰ یورو برای هر نفر خواهد بود. اما مثلا اگر به سراغ کشتی‌های خصوصی بروید، باید حدود ۴۰۰ یورو برای چنین تجربه‌ای، هزینه کنید.

این گردش حدود ۷ ساعت به طول خواهد انجامید و شما جدا از صرف نهار در آب‌های دریای اژه و بازدید از محل‌هایی زیبا و دیدنی، همچنین می‌توانید در آب شنا کرده و در مناطقی مخصوص، با اسنورکلینگ ماهی‌های رنگارنگ درون آب را نیز به تماشا بنشینید.

این تور چند بخش مختلف دارد و شما به نقاط مختلفی در آب برده خواهید شد. در ابتدا برای آبتنی و شنا به جایی می‌روید که آبی کریستالی و شفاف دارد، برای اسنورکلینگ و البته شنا به سه نقطه‌ی متفاوت با جذاب‌ترین مناظر زیر آبی می‌روید که تقریبا هر کدام از دیگری حدود نیم ساعت تا یک ساعت فاصله دارند. در این بین شما می‌توانید همراه دیگر مسافران کشتی در تور کوش آداسی به جشن و خوشگذرانی پرداخته و البته نهار را نیز در همین کشتی صرف نمایید. منوی غذا که به صورت بوفه است شامل کوفته‌ی گوشت، مرغ، سالاد، پاستا، سالاد سیب زمینی و میوه می‌شود و همراه آن می‌توانید نوشیدنی رایگان نیز داشته باشید.

برای شروع، سرویس تور شما را از هتل سوار کرده و به بندرگاه می‌برد و بعد از سومین مکان شنا و اسنورکل، به بندرگاه بازگردانده خواهید شد و از آن‌جا خودتان باید به هتل بازگردید.

 

معرفی بهترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

امکاناتی که چنین تورهایی در اختیار شما قرار می‌دهند

هزینه‌ای که شما برای چنین تورهایی می‌کنید، عموما شامل سرویس از هتل، نهار رایگان به همراه یک نوشیدنی، امکانات لازم برای اسنورکلینگ و البته راهنمای انگلیسی زبان خواهد بود. صرف نوشیدنی‌های اضافی در طول راه برایتان هزینه‌ی اضافی در پی خواهد داشت و غیر از بطری آب شخصی، نمی‌توانید نوشیدنی یا غذای اضافی همراه خود به قایق ببرید.

قوانینی که باید رعایت کنید و چیزهایی که باید همراه داشته باشید

با توجه به این که بخش مهمی از این گردش دریایی در تور ترکیه به شنا در آب اختصاص دارد، حتما باید تجهیزات لازم برای شنا از جمله لباس مخصوص شنا و همچنین حوله همراه داشته باشید. بهتر است چند حوله همراه ببرید تا راحتتر باشید. همچنین اگر نمی‌خواهید از تجهیزات مشترک اسنورکلینگ استفاده کنید، همراه داشتن عینک شنا مجهز به لوله‌ی تنفس نیز پیشنهاد می‌شود که می‌توانید در کوش آداسی آن‌ها را خریداری کنید و هزینه‌ی زیادی برایتان نخواهد داشت.

یک سری قوانین کلی برای شرکت در چنین تورهایی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. برخورد مناسب با دیگر مسافران، شنا کردن در محدوده‌ی تعیین شده و رعایت محدودیت‌های زمانی از جمله‌ی آن‌هاست.

 

بازدید از پاموکاله در نزدیکی کوش آداسی

معرفی دیگر گشت‌های دریایی در کوش آداسی

توری که به شما معرفی کردیم، پایه‌ی گردش‌های دریای در تور کوش آداسی است و گردش‌های متفاوت با کشتی‌ها و مدت زمان متفاوت نیز در این شهر برگزار می‌شود. برای مثال تورهای یک روز کامل با قیمت ۵۵ یورو یکی از آن‌هاست که شما تجربه‌ی بودن در دریا هنگام شب را نیز خواهید داشت و همچنین غروب و طلوع خورشید را نیز، از نمایی متفاوت مشاهده می‌کنید.

تورهای مخصوص غواصی و یا ماهیگیری نیز مدل‌های مختلف دیگری از گشت‌های دریایی هستند. تورهای غواصی در کوش آداسی نسبتا ارزان قیمت با قیمت حدود ۳۰ یورو یکی از پرطرفدارترین گشت‌های دریایی هستند که حدود ۵ ساعت به طول می‌انجامد و همراه با آموزش و امکانات، شما در دو جا به غواصی زیر آب خواهید پرداخت. با توجه به تنوع این گشت‌ها و قیمت‌های تقریبا مناسبی که دارند، حتما در تور کوش آداسی به سراغ این فعالیت فرح‌بخش رفته و از بودن در دریای اژه لذت ببرید.

۲۴ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران