غذا خوری‌های ارزان در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
غذا خوری‌های ارزان در بدروم

کشور ترکیه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای خوردن انواع غذاهای متنوع و خوشمزه است. گردشگران این کشور می‌توانند در طول سفر خود انواع مختلفی از غذاها را چشیده و از خوردن آن‌ها لذت ببرند. مخصوصا اگر یک شهر ساحلی را برای سفر خود انتخاب کنید می‌توانید در کنار تمامی این غذاها، از منو غذای دریایی نیز بهره برده و شکم خود را سیر کنید. تور بدروم دقیقا جایی است که می‌توانید در آن بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را چشیده و مزه سفر خود را دوچندان کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین غذاهای محلی و جاهایی که می‌توان مثل بومیان بدروم غذا خورد را معرفی کنیم.

 

ممدوف، مکانی برای غذاهای محلی دریایی بدروم (Memedof)

ممدوف یکی از بهترین مکان‌های مورد علاقه بومیان بودروم برای خوردن غذاهای دریایی است. این مکان با داشتن میزهای سفید و منوی گسترده‌ای از غذاهای سرد و گرم دریایی شما را در تجربه خوردن یک غذای خوشمزه در بدروم همراهی خواهد کرد. مشتریان می‌توانند با انتخاب این مکان آبزیانی که صید همان روز هستند را میل کرده و طعم تازه و لذیذ انواع ماهی‌ها را حس کنند. Memedof از سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و توانسته بعنوان یکی از برترین رستوران‌های غذاهای دریایی در بدروم، مورد توجه بسیاری از بومیان شهر برای شکم‌گردی قرار بگیرد.

 

۷ نقطه تاریخی جذاب در تور بدروم

آدرس: Memedof – Neyzen Tevfik Cad. No. 176

 

بدروم مارکت، بازار محلی برای خرید خوراکی‌های خوشمزه (Bodrum Market)

بدروم مارکت به عنوان یک بازار محلی توانسته به یکی از بازارهای جذاب برای خرید مواد غذایی تازه و خوشمزه تبدیل شود. این بازار با ساختمانی سفید به قلب تپنده شهر بدروم تبدیل شده است. به طوری که روزهای جمعه هر هفته اغلب بومیان برای خرید انواع میوه و سبزیجات تازه به آنجا می‌روند. در این بازار می‌توانید علاوه بر خرید کردن از حس و حال شاد بازار و بومیان در حال خرید لذت ببرید. همچنین می‌توانید غرفه‌هایی را که در حال فروش تنقلات و دسرهای خیابانی هستید در این بازار محلی پیدا کرده و در حین قدم زدن آن‌ها را مزه کنید.

آدرس: Bodrum Market – Kulcu Sokak

 

نازیک آنا، پاتوقیبرای خوردن ناهار محلی (Nazik Ana)

در کوچه پس کوچه‌های بدروم، نازیک آنا تجربه خوردن یک ناهار سنتی و خوشمزه را از آن توریست‌هایس تور ترکیه خواهد کرد. این مکان دارای دکوراسیون روستایی بوده و با محیطی دنج تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای فرار از شلوغی‌های شهر شده است. تمامی غذاهای این رستوران از مواد اولیه باکیفیت و محلی پخته می‌شود. به همین دلیل می‌توان نام آن را در لیست بهترین رستوران‌های محلی بدروم قرار داد.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغاتی در بدروم

آدرس: Nazik Ana – Eski Hukumet Sokak 5

 

سیرین دونر، مکانی بی‌نظیر برای خوردن کباب ترکی (Sirin Doner)

سفر به ترکیه بدون خوردن کباب‌های معروف آن‌ ناتمام و بی معنی خواهد بود. اگر با تور بدروم سفر کرده‌اید سیرین دونر مکانی خاص و منحصر به فرد برای مزه کردن کباب‌های خوشمزه ترکی است. این مکان اولین بار در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر شهرت زیادی در بین بومیان و البته توریست‌ها دارد. معروف‌ترین غذای این رستوران اسکندر کباب بوده و توصیه می‌کنیم حتما یک پرس از آن را سفارش داده و در کنار چاشنی‌های خوشمزه سرو شده از خوردن آن لذت ببرید. مطمئن باشید با رفتن به سیرین دونر درک شما از خوردن یک کباب خوشمزه به کلی تغییر خواهد کرد.

آدرس: Sirin Doner – Cumhuriyet Cd. No. 113

 

لیمون گوموشلوک، رستورانی زیبا و رمانتیک (Limon Gumusluk)

اگر اهل رستوران‌های زیبا و رمانتیک هستید لیمون گوموشلوک از جمله مکان‌هایی است که در سفر خود به بدروم باید به آن سر بزنید. این رستوران با سبک معماری جذاب و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی که دارد شما را در خوردن یک وعده غذایی همراهی خواهد کرد. به خصوص برای میل کردن یک غذای دو نفره به یادماندنی در کنار نمایی از غروب آفتاب با منظره‌ای رو به دریای اژه بهترین گزینه ممکن در شهر بدروم خواهد بود. اغلب بومیان این شهر برای خوردن یک غذای خوشمزه دونفره لیمون گوموشلوک را ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید در منو غذایی این رستوران انواع مختلفی از غذاهای گوشتی و گیاهی را سفارش داده و میل کنید. این مکان بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای خوردن غذاهای محلی در بدروم است.

 

معرفی سایت‌‌های غواصی بدروم برای گردشگران

آدرس: Limon Gumusluk – Kardak Caddesi 10

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران