پارک آبی Wet World Water در شاه عالم مالزی

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
پارک آبی Wet World Water در شاه عالم مالزی

شاه عالم از آن شهرهای دیدنی در مالزی است که به خاطر فاصله‌ی بسیار کمی که از کوالالامپور دارد، به نوعی انگار در مرز پایتخت واقع شده است. این شهر چندین پارک و مراکز تفریحی دارد که باعث می‌شود خیلی از آن‌ها که به تور کوالالامپور می‌روند، یک روز خود را صرف تفریحات موجود در شاه عالم کنند. امروز هم ما می‌خواهیم یک پارک بازی هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم که یک مکان عالی برای تفریح خانوادگی در سفر خواهد بود.

 

پارک آبی Wet World Water، مکانی شاد و مفرح برای تمامی اعضای خانواده

Wet World Water مجموعه‌ای متنوع از سرسره‌ها و بازی‌های مختلف آبی را برای شما به همراه خواهد داشت که در قالبی رنگارنگ و شاد ارائه شده است. این مکان در میان مردم محلی کوالالامپور برای تفریح آخر هفته‌ بسیار محبوب است و با توجه به این که شما خیلی راحت از طریق تاکسی‌های اینترنتی از مرکز شهر می‌توانید به این جا بیایید، رفت و آمد به آن‌جا نیز برایتان خیلی ساده خواهد بود.

تم جنگل‌های گرم‌سیری کارائیب Wet World Water حس و حال خیلی متفاوتی به آن‌جا داده و البته توانسته دکورهای سنگی دست ساز را با درخت‌های طبیعی در هم آمیخته و با اضافه شدن استخرهای بزرگ و بازی‌های مختلف، یک مجموعه فوق‌العاده و خاص را پدید بیاورد. این پارک آبی دیدنی، محیط خانوادگی خیلی خوبی دارد و محیط تمیز و امن آن‌جا باعث شده تا بازخوردهای بسیار مثبتی ازپارک آبی Wet World Water در شبکه‌های اجتماعی ثبت شود.

 

بخش‌های مختلف پارک آبی Wet World Water

یکی از جذابیت‌های این پارک آبی، تم‌های مختلفی است که برای بازی‌های آن‌جا در نظر گرفته شده است. برای مثال، Monsoon Buster یک سرسره آبی بزرگ و سریع است که همچون رودی خروشان از میان درخت‌ها می‌گذرد، در صورتی که Thunder River همچون یک رودخانه واقعی با دکور قایقی چوبی از میان باغ می‌گذرد.

Kiddy Typoon Lagoon هم که بخش مخصوص کودکان است، با یک زیردریایی کودکانه اما به گل نشسته تززین شده Caribbean Rider را نیز کاملا همچون یک مسیر آبی در میان درختان گرمسیری است. در مجموع این پارک آبی بزرگ چندین استخر دارد که شامل استخر شنا و تفریح بزرگ با موج مصنوعی، استخری با سرسره‌های آبی مختلف، یک استخر نسبتا کوچک برای بازی‌های هیجان انگیز و مسابقه‌های فراوان، استخری آرام برای استراحت و چند استخر کوچک و بزرگ دیگر دارد.

خیلی از سواری‌ها در این پارک آبی با تیوب انجام می‌شود که خوشبختانه هم کیفیت این تیوب‌ها و هم تجهیزات دیگر خیلی خوب است و به هی وجه اذیت نخواهید شد. همین امر باعث می‌شود تا بازی کردن در این پارک آبی خیلی لذت‌بخش‌تر باشد و شما مشکلی را در این رابطه حس نکنید.

 

پارک Jump Street Asia در نزدیکی کوالالامپور

دیگر بخش‌های پارک آبی Wet World Water

در این پارک مجموعا سه کیوسک تغذیه واقع شده که در آن‌جا می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و البته چند مدل سندویچ و پیتزا را برای خود سفارش دهید. مثل خیلی دیگر از پارک‌های آبی دنیا، میانگین قیمت‌های این کیوسک‌های غذایی نسبت به کیفیت غذا، از جاهای دیگر در همان شاه عالم نیز گران‌تر هستند، پس تا جای ممکن سعی کنید خوردن غذا را به بعد از تفریح در پارک حواله کنید.

همچنین برای استراحت چند کابانا و خانه درختی در محوطه پارک آبی تعبیه شده که می‌توانید با اجاره‌ی آن‌ها، ساعتی در محیطی زیبا و آرامش بخش، به پارک نگاه انداخته و استراحت کنید تا دوباره برای بازی به استخرها برگردید.

قیمت‌ها و شرایط ورود به پارک آبی  Wet World Water

قیمت‌ها برای کودکان و بزرگسالان در این پارک متفاوت بوده و شما با پرداخت مبلغ، بلیط‌های ورود به پارک برای یک روز کامل را در اختیار خواهید گرفت. با این حساب بلیط ورودی برای افراد بزرگسال بلندتر از ۱۳۰ سانت ۳۷ رینگیت، کودکان و نوجوانان بلندتر از ۹۰ سانت ۳۲ رینگیت و کودکان کوتاه‌تر از ۹۰ سانت رایگان خواهد بود. اگر بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده‌اید، حتما باید پرینت آن را همراه داشته باشید.

 

دنیای شگفت‌انگیز پارک 99 Wonderland در کوالالامپور

نکات پایانی درباره پارک آبی Wet World Water

  • پارک همه‌ی روزهای هفته غیر از چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر فعال است
  • نمی‌توانید غذا و نوشیدنی همراه خود به داخل پارک ببرید
  • هزینه‌ی کابانا و خانه‌های درختی، اجاره‌ی تیوب و همچنین لاکر جدا از بلیط محاسبه می‌شود
  • در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی، پوشیدن لباس‌های نامتعارف و یا رعایت نکردن نکات بهداشتی، این حق برای مسئولان پارک وجود دارد تا بدون بازگرداندن پول بلیط شما را از پارک اخراج کنند

۰۱ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران