پارک Jump Street Asia در نزدیکی کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
پارک Jump Street Asia در نزدیکی کوالالامپور

شاه عالم در گذشته پایتخت سلنگور محسوب می‌شده تا این که در ۱۹۷۸ کوالالامپور جای آن را گرفت. این شهر تنها حدود ۲۰ دقیقه از پایتخت فاصله دارد و به همین دلیل، بسیاری از گردشگران به عنوان بخشی از تور کوالالامپور، از جاذبه‌های این مکان نیز بازدید می‌کنند. پارک ترامپولین Jump Street Asia نیز بدون شک یکی از بهترین تم پارک‌های کوالالامپور است که یک روز جذاب و شاد را برای شما و خانواده‌تان در سفر رقم خواهد زد.

 

Jump Street Asia چطور جایی است؟

Jump Street Asia اولین پارک ترامپولین در مالزی محسوب می‌شود. جایی با بیش از ۲۷۰۰ متر مربع مساحت که در ۱۷ بخش مختلف، انبوهی از بازی‌های مختلف بر پایه ترامپولین را برایتان به همراه خواهد داشت. در این پارک بازی‌هایی برای سنین مختلف تعبیه شده تا تمامی اعضای خانواده بتوانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند. برای مثال، کودکان و نوجوانان فضای مخصوص به خود را خواهند داشت و بازی‌های بزرگسالان نیز برایشان در نظر گرفته شده و البته بعضی بازی‌ها را نیز به صورت جمعی می‌توان تجربه کرد.

فضای این پارک به صورت کامل سرپوشیده بوده و هیچ محیط بازی ندارد، پس اگر در طول سفر به کوالالامپور، به یک روز بارانی بر خوردید، باز هم پارک ترامپولین Jump Street Asia می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. همچنین این را هم در نظر بگیرید که مجموعه پارک دارای امکاناتی همچون کافه‌ای برای ارائه غذا و نوشیدنی و زمین‌های بازی برای بعضی بازی‌های خاص نیز هست که امکان استفاده از آن‌ها را نیز خواهید داشت.

قیمت‌ها و شرایط استفاده از پارک ترامپولین Jump Street Asia

رنج سنی کسانی که می‌توانند در این پارک بازی کنند، آنقدر گسترده بوده که حتی بچه‌های از سه سال نیز فضای مخصوص به خود را دارند و می‌توانند وارد پارک شوند. قبل از رفتن به پارک باید چند چیز را در نظر بگیرید. قیمت بلیط ورودی به پارک ۴۵ رینگیت برای دو ساعت است و این قیمت برای تمام سنین صدق می‌کند. اما شما حتما باید یک جفت جوراب مخصوص از خود پارک تهیه کنید که 6 رینگیت قیمت دارد. البته کسانی که ساکن مالزی باشند، با خرید یک بار این جوراب‌ها می‌توانند بار دیگر از آن‌ استفاده کنند و نیازی به خرید دوباره ندارند.

حتما باید لباس مناسب برای حضور در این محل بپوشید تا بتوانید به راحتی به انجام انواع بازی‌ها بپردازید. همچنین بردن حوله نیز مهم است، مخصوصا در روزهای گرم سال که مطمئن باشید با بازی‌های Jump Street Asia خیلی عرق خواهید کرد. ساعات فعالیت پارک نیز در روزهای جمعی تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر بوده، روزهای دوشنبه تا پنج شنبه نیز پارک تعطیل است.

 

پارک 99 Wonderland در کوالالامپور

بخش‌های مختلف پارک ترامپولین Jump Street Asia

ابتدا از سالن اصلی برایتان بگوییم که بزرگ‌ترین سالن ترامپولین در مالزی محسوب می‌شود و از مجموعه‌ای پر تعداد از ترامپولین‌های کنار هم چیده شده تشکیل شده است. شما می‌توانید در این بخش آزادانه به بازی مشغول شوید و همراه با دوستانتان به بازی بپردازید. اما بخش‌های جذاب پارک در قیمت‌های دیگری از  آن قرار گرفته‌اند که ابتدا باید از Foam Pit و The Wall اسم ببریم. اولی یک سالن خیلی باحال است که شما با ترامپولین پرش کرده و در استخری مملو از قطعات فومی سقوط می‌کنید و در دومی می‌توانید با پرش روی ترامپولین به صورت افقی روی دیوار بدوید!

Big Bag نام یک تخت بزرگ بادی است که شما می‌توانید با پرش روی ترامپولین به ارتفاع ۷ تا ۱۰ متری رسیده و سپس روی آن فرود بیایید! بازی‌های توپی نیز جای خود را در پارک دارند و این امکان را دارید تا در Slam Dunk به وسیله‌ی ترامپولین ضربات جذاب بسکتبال را اجرا کنید، در Dodgeball یه بازی جذاب مثل وسطی را انجام دهید و ... . بخش High Performance را هم از یاد نبرید که ترامپولین‌های قوی در حد بازی‌های المپیک دارند و برای آن‌ها هستند که این کار را به صورت حرفه‌ای بلدند.

بخش مخصوص کودکان The Cage نام دارد که مربیان کاربلد بالای سر بچه‌ها بوده و بازی‌ها نیز برای آن‌ها کاملا مناسب و ایمن هستند. بچه‌های بالای سه سال می‌توانند به این بخش آمده و به بازی بپردازند. Bounce Castle نیز دیگر بخش مخصوص بچه‌هاست که یک سالن کوچک بازی‌های بازی در کنار چند ترامپولین ساده است.

 

معرفی پارک‌ها و آبشارهای زیبای لنکاوی

بازی‌های بدون ترامپولین

همانطور که گفتیم در این پارک چند سالن بازی نیز گنجانده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن بخش فوتبال خیابانی اشاره کرد. همچنین یک بخش دیوار نوردی به سبکی متفاوت و همچنین زیپلاین نیز وجود دارد که البته زیپلاین آنقدرها بزرگ نیست و شما هم نیازی به پرداخت پول اضافه برای آن ندارید. یک سالن برای بازی‌های کامپویتری و فوتبال دستی نیز وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم خیلی وقت خود را در آن هدر نداده و به بازی‌های اصلی بپردازید!

Jump Café

کافه‌ی مخصوص پارک نیز یک ساعت بعد از شروع به کار پارک و یک ساعت قبل از بستن، فعال است. این مکان هم نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می‌کند و هم این که یک منوی مخصوص غذا برای شما دارد. همچنین یک بخش مخصوص بچه‌ها نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید غذاهای مناسب آن‌ها را سفارش دهید.

 

معرفی The Rift، پارک بازی دیجیتال و واقعیت مجازی در کوالالامپور

آدرس: 8A, Jalan 13/6, Seksyen 13, 46200 Petaling Jaya, Selangor

شماره تماس: 0060122041448

۳۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران