رمانتیک‌ترین رستوران‌های دهلی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دهلی
رمانتیک‌ترین رستوران‌های دهلی: بخش دوم

اگر با تور هند و همراه عشق زندگی تان به دهلی سفر می‌کنید، باید بدانید که این شهر جاذبه‌های عاشقانه زیادی دارد، چه به لحاظ مناظر طبیعی و چه فضاهای دنج و صمیمی و شاعرانه. اما شاید هیچ چیز به اندازه صرف یک شام رمانتیک در رستورانی زیبا، برایتان خاطره نسازد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از رمانتیک‌ترین رستوران‌ها در دهلی آشنا شوید.

 

Lodi

این باغ رستوران بسیار زیبا، خدمات حرفه‌ای و باارزشش را در فضای باز و سرسبز ارائه می‌دهد. البته چادرهایی نیز برای ایجاد حریم خصوصی در این باغ درنظر گرفته شده‌اند. با اینحال در مواقعی که هوا مساعد نیست، مشتریان ترجیح می‌دهند از فضای داخلی و جالب رستوران استفاده کنند.

در اینجا غذاهای اروپایی، لبنانی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کنند و یک بار کامل نیز درنظر گرفته شده است. و اما توصیه می‌کنیم برای دسر حتما بستنی‌های خانگی انجیر و رزماری تازه و آویشن سالاد کینوا را امتحان کنید. گفتنی است قیمتها برای یک شام دونفره با دسر، معادل ۲۷۰۰ روپیه است.

 

رستوران‌های خیره کننده در دهلی

آدرس: Opposite Mausam Bhawan, Near Gate 1, Lodhi Road, New Delhi

 

Fio

FIO، کافه رستورانی زیبا و آرام و لوکس است که مانند یک قلمرو مستحکم و دنج به نظر می‌رسد و لحظاتی شاد و مفرح را برای مشتریان فراهم می‌کند. اینجا با فضای سرسبز و گل‌های زیبا احاطه شده و موسیقی بی‌نظیر در حین صرف غذاهای باکیفیت شما را همراهی خواهد کرد. در ضمن باید گفت هزینه یک شام دونفره در این رستوران، معادل ۳۵۰۰ روپیه است.

آدرس: Gate 1, The Garden of Five Senses, Saiyad Ul Ajaib, Saket, New Delhi

 

Kylin

اگر می‌خواهید غذاهای چینی و سایر غذاهای اصیل آسیایی را با بهترین کیفیت صرف کنید، حتما سری به این رستوران بزنید. اینجا شاهد تنوعی بی‌نظیر از خوراکی‌ها در کنار قیمت‌هایی مناسب و مقرون به صرفه در حد ۱۸۰۰ روپیه برای یک شام دونفره خواهید بود. خدمات نیز بسیار سریع و عالی هستند. ما نودل سیر چیلی، خائو سوی و میگوی Schezwan را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: 5,3rd Floor, Food Court, Ambience Mall, Vasant Kunj, New Delhi

 

Le Cirque

اینجا یک رستوران زیبا با تم فرانسوی-ایتالیایی است و  یک فضای لوکس و عاشقانه را برای مخاطبان فراهم می‌کند. در واقع این رستوران، در ارائه بهترین غذاهای فرانسوی و ایتالیایی تخصص دارد. بعلاوه دارای یک بار کامل با نوشیدنی‌های تازه و دسرهای بی نظیر است. ما غذاهای مورل ریشوتو و سوپ کدو تنبل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای دسر نیز، کرم brulee را از دست ندهید!

این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ باز است و قیمت ها نیز کمی بالا و در حد ۵۰۰۰ روپیه برای یک شام دو نفره هستند اما قطعا با وجود کامل بودن همه چیز، حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

 

۶ رستوران دریایی در سفر به گوا

آدرس: The Leela Palace, Diplomatic Enclave, Chanakyapuri

 

Akira Back

این مکان نیز که به نام آشپز معروف ژاپنی Akira Back نامگذاری شده، به دلیل ارائه غذاهای اصیل ژاپنی و باکیفیت بسیار محبوبیت دارد. سوشی، تاکو مرغ با سس Bulgogi و کالیفرنیا رول بسیار توصیه می‌شوند. اگر به صرف یک شام دونفره با عشق زندگی‌تان در این رستوران فکر می‌کنید، باید بگوییم که حدود ۵۲۰۰ روپیه برایتان هزینه خواهد داشت.

آدرس: JW Marriott New Delhi, Asset Area 4, Hospitality District, Aerocity, IGI Airport, New Delhi

 

Tian

اگر واقعا می‌خواهید عشق زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهید، این رستوران معاصر آسیایی نیز گزینه‌ای بسیار قابل توجه به شمار می‌آید. اینجا مکانی عالی برای یک شام لذیذ، خوش طعم و خلاقانه است و زیبایی شمع‌ها، صندلی‌های راحت و لوکس و فرش‌های جالب نیز به کیفیت آن می‌افزایند. اما اگر علاقمندید از هوای بیرون بهره‌مند شوید، می‌توانید یک میز در تراس رزرو کنید و از مناظر بی‌بدیل اطراف لذت ببرید. گفتنی است این شام عاشقانه، ۷۰۰۰ روپیه برایتان هزینه خواهد داشت.

 

۶ رستوران حلال در بمبئی برای مسلمانان

آدرس: ITC Maurya, Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg

 

Music & Mountains

بلوک‌های چوبی ضخیم که سقفی روستایی را ایجاد کرده‌اند، به همراه روشنایی آویز ساده و درخشان، یک ترکیب بی‌بدیل از کلبه‌ای کوهستانی و مجهز به شومینه را ایجاد می‌کنند. در فضای این کافه رستوران شاعرانه و خاص که در بازار معروف M Block واقع شده، می‌توانید لذت خوردن پیتزای Sherwood Salami دونفره با سس باربیکیو را با قیمت ۲۱۰۰ روپیه تجربه کنید و از نوشیدنی‌های بسیار گوارا و باکیفیت لذت ببرید. گفتنی است اینجا همه روزه، از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۲ باز است.

آدرس: M-23, M Block Market, GK I

 

Diggin

Diggin دارای یک اتاق نشیمن داخلی و بیرونی زیباست. بخش فضای باز، با مبلمان شیک و روشنایی های آویز پر شده و توسط گیاهان سبز و گل‌ها احاطه شده است. توصیه می‌کنیم حتما غذاهایی نظیر راویولی امضایی رستوران، چیکن برگر و مرغ گریل رزماری را در اینجا امتحان کنید.

قیمت‌ها در اینجا برای یک وعده دو نفره بسیار ارزان و حدود ۱۴۰۰ روپیه است. در این رستوران لحظات شاد و خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد، به نحوی که هوس می‌کنید بازهم سری به اینجا بزنید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پذیرای علاقمندان است.

 

۷ رستوران برتر محله پانجیم در گوا

آدرس: Anand Lok & Chanakyapuri

 

Rooh

Rooh در Mehrauli واقع شده و آنچه این رستوران را از سایر نام‌های ذکر شده در این لیست متمایز می‌کند،این است که مشرف به قطب منار باشکوه است. بنابراین در حالی که از وعده غذایی خود لذت می‌برید، می‌توانید به این بنای یادبود قدیمی نگاه کنید. بعلاوه در اینجا می‌توانید از انواع گزینه‌های غذای دونفره از جمله گالوتی قارچ و تیکا ماسالا به مبلغ ۴۰۰۰ روپیه لذت ببرید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ نیمه شب باز است.

آدرس: H-5/1, Ambawatta One Complex, Kalkadas Marg, Mehrauli 

۰۶ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران