رستوران‌های اروپایی در دهلی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دهلی
رستوران‌های اروپایی در دهلی: بخش دوم

در سفر با تور هند متوجه خواهید شد که ریتم زندگی در این کشور و خصوصا در دهلی بسیار تند و سریع است و به نظر می‌رسد که ساکنان فقط برای خوردن غذا مکث می‌کنند. بنابراین یک بشقاب غذای سالم و مغذی، بهترین چیزی است که می‌توانید به یک هندی خسته از دوندگی‌های روزمره ارائه دهید.

با وجود جمعیت و مساحت بالای این شهر، غذاکده‌ها در دهلی در همه جا به چشم می‌خورند: در شهر قدیمی، در محله‌های شلوغ مهاجرنشین و سایر نقاط شهر می‌توانید شاهد انواع رستورانهایی باشید که غذاهای لذیذ هندی را سرو می‌کنند. در این رابطه بهتر است مقاله رستوران‌های خیره کننده در دهلی را نیز مطالعه کنید. اما اگر به دنبال تنوع غذایی در سطح بین‌المللی هستید، بهتر است در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از بهترین رستوران‌های اروپایی در دهلی نیز آشنا شوید.

 

Pluck

معمولا کمتر می‌توان باغ رستوران‌هایی را در دهلی یافت که فضایشان سرشار از گل‌ها و گیاهان سرسبز و زیبا باشد. اما اینجا دقیقا جایی است که چنین فرصتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و این مزیت، بزرگ‌ترین جذابیت این رستوران به شمار می‌آید. بعلاوه نورپردازی‌های زیبا و چراغ‌هایی که از هر سو سرک کشیده‌اند، به زیبایی این فضای سرسبز افزوده‌اند.

در ضمن گفتنی است این رستوران، بر غذاهای فصلی خلاقانه که مواد اولیه‌اش از مزرعه ارگانیک خود رستوران تامین می‌شوند تمرکز دارد و می‌توانید انواع غذاهای لذیذ مرسوم در سراسر جهان را در اینجا بیابید که البته در این میان، غذاهای اروپایی باکیفیت در اینجا به خوبی خودنمایی می‌کنند.

 

۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی

آدرس: Asset No 02 GMR Hospitality District IGI Airport New Delhi, Aerocity, Delhi 110037- Pullman Lobby level, New Delhi, Delhi 110037, India

 

The Grill Room

این رستوران، در هتل Lalit واقع شده و استیک‌های متنوع و مرغ های گریل شده آن همراه با نان تازه و گرم طرفداران بسیاری دارند. در منوی این رستوران می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی را بیابید؛ لذت خوردن یک شام خارق العاده را پس از یک روز طولانی گشت و گذار در شهر تجربه کنید و بارها و بارها پس از این، هوای بازگشت به The Grill Room به سرتان بزند. بعلاوه این رستوران، دارای اتاق‌های خصوصی بوده و قادر خواهید بود لحظات آرامش بخشی را در کنار دوستان یا خانواده‌تان سپری کنید.

آدرس: 3rd Floor, Barakhamba Avenue, Fire Brigade Lane, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

Uzzuri

این رستوران به دور از همه هیاهوها و ازدحام شهر است و مکانی ایده‌آل برای افرادی است که بدنبال فضاهای دنج و آرام و بیصدا برای دورهمی با دوستان و همکاران هستند.  گفتنی است غذاهای قاره‌ای و اروپایی بسیار باکیفیتی را می‌توانید در منوی این رستوران بیابید. در ضمن و انواع دسرها و تارت‌های میوه‌ای تازه و کیک و گزینه‌های قابل توجهی مخصوص گیاهخواران نیز در این رستوران سرو می‌شوند. بعلاوه این امکان را دارید تا ضمن صرف غذا، از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید.

 

معرفی برترین رستوران‌های حلال در دهلی نو

آدرس: Scindia House, 1/3, Janpath, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

7Degrees Brauhaus

این رستوران زیبا که در جاده Golf واقع شده، گزینه بسیاری از افراد مرفه و نخبگان رده بالای جامعه است. در اینجا نوشیدنی‌ها و غذاهای بسیار لذیذ و البته گران قیمت سرو می‌شود. و اما باید گفت کباب گوشت گوسفندی و ماهی کبابی در این رستوران زیبا و شیک، محبوب‌تر از سایرین هستند. بعلاوه در این ساختمان دو طبقه یک اتاق مخصوص افراد سیگاری، فضای نشیمن و استراحت و صفحه LCD بزرگ درنظر گرفته شده است.

آدرس: Golf Course Road, Sector 43, Gurugram, Haryana 122003, India

 

Qla

این رستوران، جایی است که مدرنیته و سنت با یکدیگر ملاقات می‌کنند. در فضای داخلی و بیرونی، صندلی‌های چوبی کلاسیک و گل‌ها و گیاهان و تزئینات چوبی، یک جو گرم و صمیمی ایجاد می‌کنند و موسیقی آرام و شمع‌های روشن، این محیط دلچسب را کامل می‌نمایند. و اما در مورد غذاهای این رستوران باید بگوییم که بهترین گزینه‌های فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی و غذاهای دریایی را می‌توانید در منو بیابید و در کنار آنها از نوشیدنی‌های باکیفیت برخوردار شوید. 

 

بهترین رستوران‌های چینی در دهلی

آدرس: 4A Seven Style Mile, Kalka Das Marg, Next To Qutab Minar, Mehrauli, New Delhi, Delhi 110030, India

 

The Hungry Monkey

این رستوران، در یک ساختمان ۲ طبقه واقع شده است. طبقه اول یک فضای بزرگ غذاخوری را تشکیل می‌دهد، طبقه دوم یک بار مجلل است و پشت بام نیز چشم انداز شگفت انگیزی از پارک گوزن‌ها به شما ارائه می‌دهد. در این فضای آجری دنج که از پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای برخوردار است، احساس راحتی خواهید کرد و میزهای مزرعه‌ای بزرگ و چوبی که توسط روشنایی‌های مدرن تزئین شده‌اند نیز فضایی خلاقانه ایجاد می‌کنند. در اینجا می‌توانید از طعم غذاهای اروپایی و عمدتا ایتالیایی لذت ببرید و از انواع دسرهای لذیذ از جمله کیک هویج، پودینگ چیلی شکلاتی و شکلات داغ برخوردار شوید.

آدرس: Pk-16, Block B, Sector 122, Noida, Uttar Pradesh 201307, India

 

Basil And Thyme

این رستوران زیبا که در مجتمع Santushti واقع شده، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین رستوران های قاره‌ای دهلی به شمار می‌آید و روزگاری جزو مکان‌های بسیار پررفت و آمد و محبوب در شهر بود. جالب است بدانید که در حال حاضر نیز این مکان، بسیار مورد علاقه افراد رده بالای اجتماع است.

به لحاظ طراحی دکوراسیون باید گفت رنگ فضای داخلی به رنگ سفید گرم مینیمالیستی است که در ترکیب با کفپوش سنگی و پنجره‌های بزرگ مشرف به فضای سبز مجتمع خرید Santushti، شما را از حس لذت و آرامش در حین خوردن غذا سرشار خواهد کرد.

شما می‌توانید طعم‌های تازه مانند سوپ هویج و پرتقال، مثلث‌های پیتا با کره سیر، مرغ سوخاری پر شده با قارچ و سایر غذاهای لذیذ اروپایی را در اینجا امتحان کنید. بعلاوه نوشیدنی‌های الکلی در اینجا سرو نمی‌شوند.

 

بهترین کافه رستوران‌های دهلی

آدرس: 28Sundar Nagar Market (Ground Floor, New Delhi, Delhi 110003, India

 

Nostalgia At 1911 Brasserie

این جا یک رستوران لوکس و زیبا با تم فرانسوی است و یک فضای نوستالژیک را تداعی می‌کند که مخاطبان را به حوالی سال ۱۹۱۱ می‌برد. و در حالی که دیوارهای رستوران با عکس‌های سیاه و سفید ستاره‌های افسانه‌ای هالیوود پرشده‌اند، موسیقی آرامش بخش پیانو این محیط جادویی را تکمیل می‌کند. در این فضای سنتی کلاسیک اروپایی، غذای لذیذ سنتی و بسیار باکیفیت و نوشیدنی‌های قابل توجه به قیمت هتل‌های ۵ ستاره سرو می‌شوند.  

آدرس: 124Janpath Ln, Janpath, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

Elma’s Bakery

و در نهایت باید بگوییم بسیاری از ما در کنار صرف یک وعده غذایی لذیذ، از خوردن شیرینی و دسر نیز استقبال می کنیم. اگر این هوس به سرتان زد پیشنهاد می کنیم به این شیرینی فروشی بیایید. در اینجا انواع شیرینی ها و دسرها به سبک انگلیسی سرو می شوند. می توانید ساعاتی خوش را در این مکان سپری کنید، کتاب بخوانید و چای و قهوه بنوشید. 

 

۶ رستوران دریایی در سفر به گوا

آدرس: 2nd Floor, 31, Hauz Khas Rd, Above Chumbak, Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas, New Delhi, Delhi 110016, India 

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران