هزینه سفر به جزیره کیش چه قدر است؟

جاذبه‌های گردشگری کیش
هزینه سفر به جزیره کیش چه قدر است؟

سفر به کیش آرزوی هر ایرانی که عاشق سفر کردن و تفریح است، می‌باشد. چرا که این جزیره زیبا با داشتن سواحلی منحصر به فرد چشم‌اندازی فوق‌العاده از آب‌های نیلکون خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. از طرفی دیگر وجود هتل‌های لوکس و تفریحات متنوع آن را به یک سفر لاکچری در بین گردشگران تبدیل کرده است. اگر شما نیز فکر سفر با تور کیش را در سر دارید ولی به فکر هزینه‌های آن هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با تمامی جزئیات هزینه این سفر آشنا شوید.

 

هزینه روش‌های دستیابی به جزیره کیش

روش‌های مختلفی برای دستیابی به جزیره کیش وجود دارد. هر یک از این روش‌ها دارای شرایط خاص خود بوده و نیاز به بودجه‌ای متفاوت دارند. بسته به مبدا مسافرتی خود هزینه‌های سفر با روش‌های مختلف نیز می‌تواند برای مسافران متفاوت باشد. اما به دلیل موقعیت جغرافیایی سفر با هواپیما برای تمامی توریست‌های این جزیره توصیه می‌شود. قیمت بلیط هواپیما با توجه به زمان سفر متفاوت و متغییر است.

 

۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

 

هزینه اقامت در جزیره کیش

سالانه توریست‌های بسیاری برای تفریح و استراحت جزیره کیش را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل در سال‌های اخیر هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع بسیار زیادی در آن تاسیس شده است. مسافران می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارند یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کرده و سفری به یادماندنی و لذت‌بخشی را سپری کنند. در زیر به بررسی هزینه هتل‌ها در این جزیره زیبا می‌پردازیم:

قیمت هتل‌های ۵ ستاره کیش

هتل‌های ۵ ستاره از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل قیمت آن‌ها در مقایسه با دیگر اقامتگاه‌ها بالاتر است. از جمله معروف‌ترین این هتل‌ها می‌توان هتل ماریناپارک، هتل ترنج کیش، هتل داریوش، هتل بین‌المللی کیش و هتل شایگان را نام برد. به صورت میانگین هزینه اقامت در این هتل‌ها از شبی ۳ میلیون تومان است.

قیمت هتل‌های ۴ ستاره کیش

هتل‌های ۴ ستاره از امکانات سطح بالایی برخوردار بوده و در عوض قیمت معقول‌تری نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دارند. از جمله بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش می‌توان به هتل فلامینگو، هتل صدف و هتل سورینت مریم اشاره کرد. میانگین هزینه رزرو این هتل‌ها به ازای هر یک شب حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت هتل‌های ۳ ستاره کیش

تمامی هتل‌های کیش از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل اقامت در هتل‌های ۳ ستاره کیش نیز می‌تواند بسیار راحت و مناسب باشد. چرا که هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش بسیار تمیز بوده و امکانات قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. چند مورد از هتل‌های ۳ ستاره معروف کیش عبارتند از: هتل پارسیان، هتل جام‌جم و هتل گراند.

قیمت رزرو آپارتمان و سوئیت در کیش

کسانی که به صورت دسته‌جمعی و خانوادگی سفر می کنند می‌توانند آپارتمان و یا سوئیتی را در این جزیره زیبا اجاره کرده و هزینه اقامتی خود را تا حد زیادی پایین بیاورند. با توجه به مکان و متراژ هزینه این اقامتگاه‌ها متفاوت است.

 

هزینه حمل و نقل در جزیره کیش

برای اینکه گردشگران بتوانند از جاذبه‌های گردشگری کیش دیدن کنند باید به گشت و گذار در سطح جزیره بپردازند. برای این منظور می‌توان روش‌های مختلفی را انتخاب کرد. راحت‌ترین گزینه پیش رو کرایه تاکسی برای جابجایی است. نرخ تاکسی از هر نقطه کیش ۱۰ هزار تومان است. البته تاکسی‌ها در این جزیره به صورت دربست کار می‌کنند. گزینه دیگر کرایه اتومبیل‌های خارجی است که با توجه به مدل اتومبیل متفاوت بوده و بین ۳۰۰ هزار تا ۲۰ میلیون تومان متغییر خواهد بود.

 

هزینه خرید در جزیره کیش

خرید کردن در جزیره کیش یکی از اصلی‌ترین تفریحاتی است که توریست‌ها به ان می‌پردازند. چرا که این جزیره دارای مراکز خرید بسیار زیادی بوده و اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب در آن‌ها به فروش می‌رسد. مخصوصا کسانی که قصد خرید وسیله‌های الکترونیکی و برقی را دارند می‌توانند با قیمتی خیلی ارزان‌تر از سایر شهرهای ایران خرید خود را انجام دهند. این اطمینان را به شما مسافران تور کیش می‌دهیم که هر کالایی را که از جزیره کیش خریداری کنید مطمئنا از شهر خود شما ارزان‌تر خواهد بود.

 

طبیعت گردی در کیش برای گردشگران

 

هزینه تفریح در جزیره کیش

اصلی‌ترین تفریحاتی که در جزیره کیش می‌توان به آن مشغول شد تفریحات آبی هستند. این تفریحات می‌توانند شامل پاراگلایدر، قایق سواری، شنا در پلاژهای مخصوص، غواصی در کیش، کشتی‌های تفریحی و ... باشند. قیمت تفریحات آبی بین ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بسته به چیزی که دوست دارید متغیر خواهد بود. از دیگر تفریحات محبوب این سفر دوچرخه سواری است که تنها با پرداخت ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان (بسته به برقی یا ساده بودن دوچرخه) می‌توان دوچرخه‌ای را به مدت یک ساعت کرایه کرده و به گشت و گذار در اطراف ساحل و جزیره پرداخت.

 

هزینه رستوران‌گردی در جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل داشتن غذاهای محلی خوشمزه و همچنین توریستی بودن دارای رستوران‌های متنوع بسیاری است. گردشگران می‌توانند با رفتن به این رستوران‌ها از انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت این منطقه لذت ببرند. اصلی‌ترین بخش در منو غذایی رستوران‌های کیش به غذاهای دریایی اختصاص داده شده است. هزینه هر پرس غذا در بهترین رستوران‌های جزیره کیش به طور میانگین بین ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. البته این هزینه فقط شامل وعده‌های ناهار و شام مسافران خواهد شد. چرا که معمولا هتل‌های صبحانه رایگان برای میهمانان خود سرو می‌کنند.

 

تفریحات ارزان در جزیره کیش

 

هزینه تورهای جزیره کیش

راحت‌ترین و اقتصادی‌ترین روش برای سفر به جزیره کیش رزرو یک تور مناسب و خوب از یک آژانس مسافرتی معتبر است. چرا که تورها بلیط هواپیما و رزر هتل‌ها را از قبل پیش خرید کرده و با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هزینه تور کیش بسته به تاریخ سفر متفاوت بوده و در فصل‌های پرتوریست به حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌رسد. این هزینه در روزهای عادی سال بین ۲ تا ۳ میلیون خواهد بود. برای اطلاع دقیق از امکانات تورها و رزرو مناسب‌ترین گزینه با توجه به شرایط خود می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی مقتدرسیر تماس حاصل فرمایید.

۰۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران