بهترین استیک‌هاوس‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین استیک‌هاوس‌های دبی

دبی به عنوان یکی از پرگردشگرترین شهرهای نزدیک به ایران، انواع تفریحات لازم برای وقت گذرانی را در هر سلیقه‌ای دارد. در صورتی که بخواهید با تور دبی بروید، علاوه بر اینکه می‌توانید از مراکز خرید، تفریحی و مذهبی دیدن کنید، بهتر است به رستوران‌های لوکس و خاص این شهر هم سری بزنید. از پرطرفدارترین غذاهای بین‌المللی که می‌توانید در رستوران‌های دبی میل کنید، استیک است. به همین دلیل چند استیک هاوس خوب و مشهور را که در سال ۲۰۲۱، جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند را در این جا به شما معرفی می‌کنیم.


Prime68

این رستوران ۵ ستاره، از جذابیت فوق‌العاده‌ای برای سفارش یک غذای ناب برخوردار است. Prime68 در طبقه ۶۸ ام یک برج واقع شده است و صندلی‌های چرمی ترک خورده و میزهای چوبی حلقه‌دار فضای آنجا را متفاوت کرده است. پنجره‌های از کف تا سقف رستوران، یک منظره عالی از شهر را به نمایش می‌گذارد. چشم‌اندازی از آن سوی چراغ‌های کم نور جمیرا تا خلیج فارس زیبا. برای رسیدن به این رستوران راهرویی از بطری‌های خوب و فریادهای گوشت خشک نظر شما را به خود جلب می‌کند. پس از آن که منو را به دست گرفتید، طیف وسیعی از مینیون‌های فیله USDA Prime Black Angus را با وزن ۲۵۰ گرم تا توماهاوک‌های سنچوکو واگیو را با وزن ۱.۲ کیلوگرم خواهید دید. رستوران Prime68 یک گزینه بسیار خوب برای خوردن یک استیک خوشمزه است. در ابتدا می‌توانید با سفارش یک کیک خرچنگ مریلند شروع کنید یا استیک با سس تارتار بخورید.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

 

STK JBR

اگر عاشق استیک هستید، به احتمال زیاد به رستوران چهار ستاره STK که یکی از بهترین رستوران‌های دبی است، رفته‌اید. حتی اگر گیاه‌خوار باشید، باز هم احتمال دارد به خاطر دیدار با دوستان یا خانواده گوشت‌خوار به اینجا رفته باشید. بوی غذاهای خوشمزه این استیک‌هاوس از زمانی که وارد می‌شوید، شما را جذب می‌کند. اگر استیک پخته دوست داشته باشید می‌توانید در STK یک . استیک کاملاً پخته و کره‌ای نرم از فیله‌های لطیف میل کنید. همچنین سیب‌زمینی سرخ شده و پنیرهای فوق‌العاده‌ای دارد. این رستوران فضایی خنک، با نور کم و درختان شکوفه گیلاس مصنوعی دارد که مکان مناسبی برای جشن‌های رمانتیک با فضای دنج و زیبا و یا مهمانی گروهی برای شام است.

 

Nusr-et

در رستوران ۴ ستاره Nusr-et، استیک شما توسط مردی با سیبل‌ پیچ خورده و ظاهری هنرمندانه سرو می‌شود. شما در این رستوران یک تجربه متفاوت خواهید داشت. کافی است فقط یک بار مزه گوشت قرمز را در این رستوران تست کنید. هیچ وقت نمی‌توانید آن را فراموش کنید. علاوه بر استیک، می‌توان به اسپاگتی به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین غذاهای این اشاره کرد. همچنین Nusret Burger این رستوران نیز بسیار مشهور بوده و انتخاب بسیار خوبی برای افراد عادی یا کسانی که قبلا استیک را امتحان کرده و می‌خواهند غذای دیگری سفارش دهند، است.

 

برترین رستوران‌های فضای باز دبی

 

Baba

در دبی جایی بهتر از نشستن روی تراس و غذا خوردن در خارج از خانه در فصل زمستان وجود ندارد. رستوران ۴ ستاره بابا، مکان ایده‌آلی برای لذت بردن از یک وعده غذای تازه است. رستوران‌های The Westin Mina Seyahi اخیراً با سه نقطه اصلی - Blue Orange ، Hunters Room & Grill و Spice Emporium به ترتیب به Mina’s Kitchen ، Baba و Sui Miu بازسازی شده‌اند. بابا فضای داخلی و نقاشی‌های روی دیوار رستوران را به طور کامل تغییر داده است. یک بار و تراس جدید با رشته‌های نورانی چشمک‌زن را به دکوراسیون خود به سبک مدیترانه ای اضافه کرده است. در این رستوران برای شروع می‌توانید کوفته ترکی را با سس گوجه فرنگی انتخاب کنید. غذاهای دریایی، استیک و بشقاب بلدرچین و مرغ نیز در منو وجود دارد. فیله نیوزیلند یکی از بهترین استیک‌های این رستوران است که با گوشت گاو و کره بسیار خوشمزه تهیه می‌شود. در کنار آن، اسفناج غنی شده با خامه، جوز هندی و سیب زمینی سرخ شده ترد و پنیر پارمزان میل کنید.

 

۶ چالش‌ هیجان‌انگیز غذاخوردن در رستوران‌های دبی

۰۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران