بهترین رستوران‌های آسیایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های آسیایی استانبول

استانبول شهری منحصر به فرد و دیدنی، واقع در دو قاره اروپا و آسیا است که جزو مقاصد برتر دنیا محسوب می‌شود. بخش آسیایی استانبول مخاطب کم‌تری دارد و در عوض به نسبت پر جمعیت‌تر از همتای خود در نیمه اروپایی است. بیشتر جاذبه‌های تاریخی در قسمت اروپایی واقع شده به همین دلیل گردشگران اول جذب آن می‌شوند. با این همه بخش آسیایی استانبول بسیار سرسبز و زیباست و آرامش دل‌انگیزی نسبت به آن طرف پل یعنی قسمت اروپایی دارد. اگر به دنبال آرامش هستید و دوست دارید در محیطی آرام‌تر قرار بگیرید. بخش آسیایی برای شما بهتر است. در اینجا نگاهی به بهترین رستوران‌های بخش آسیایی تور استانبول می‌اندازیم.

 

Kroren Restaurant

برای عاشقان غذهای آسیایی این رستوران بهشتی پنهان است که باید آن را کشف کنند. منوی این رستوران شامل غذاهای آسیایی، آسیای مرکزی و چینی می‌شود. بازتاب منوی آسیایی این رستوران را به وضوح می‌توان در سبک دکوراسیون و طراحی داخلی آن دید. دیوارهای کرم رنگ تیره با میز و صندلی‌های چوبی قهوه‌ای و تابلوهایی با طرح‌های طبیعت آسیای شرقی همگی گواه حس و حال آن را دارند. به علاوه غذاهای حلال، بدون گلوتن، وگان و گیاه‌خواری هم در منوی آن‌ها پبدا می‌شود. مانند اغلب رستوران‌های فرهنگی این رستوران‌ هم قیمت‌ها متوسط رو به بالا است.

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول

 

آدرس: Topkapi Mahallesi, Turgut Ozal Millet Cad. No: 170/A Fatih, Pazartekke Tramway Station, Istanbul 34093 Turkey

 

Cok Cok Thai

از همین ابتدا و با آمدن نام رستوران پیداست با رستورانی آسیایی روبرو هستیم. این رستوران مدرن و جذاب که با میز و صندلی‌های چوبی روشن پر شده دارای شیشه‌های زیادی در سمت ورودی است که نور زیادی را در طول به داخل می‌آورد. منوی این رستوران شامل غذاهای متنوعی از گزینه‌های آسیایی و تایلندی شده و همچنین غذاهای بدون گلوتن، گیاهی و وگان را هم در نظر گرفته است.

آدرس: Mesrutiyet Cad. No: 51/A Beyoglu, Istanbul 34443 Turkey

 

ZUMA

زوما یکی دیگر از رستوران‌های آسیایی و فوق‌العاده در سمت آسیایی استانبول است که حال و هوای شرقی به خوبی در آن بازتاب داده شده است. در این رستوران همچون رستوران‌های ژاپنی و چینی شما می‌توانید در حین کار مراحل آماده سازی غذا را از آشپزخانه اپن آن تماشا کنید. این رستورانی گران قیمت با منویی از غذاهای دریایی، ژاپنی، آسیایی و انواع سوشی‌ها است که در بین آن‌ها می‌توان چند گزینه گیاهی و وگان هم دید.

 

بهترین رستوران‌های بشیکتاش در استانبول

آدرس: Istinye Park, no: 461 Sariyer, Istanbul 34460 Turkey

 

Banyan

این یکی از بهترین رستوران‌های گران قیمت استانبول است که نمای بی‌نظیری به بسفر و مسجد اورتاکوی ارائه می‌دهد. این رستوران با دو فضای باز و سرپوشیده امکان غذا خوردن در فضای آزاد را فراهم آورده است. مخصوصا این که دور تا دور با شیشه‌های دوجداره پوشیده شده که می‌توانید در زمستان هم، در حالی که در جایی گرم و نرم لمیده‌اید و غذایی عالی می‌خورید از منظره بسفر لذت ببرید. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای مدرن و خلاقانه و گزینه‌های آسیایی می‌شود. به علاوه غذاهای گیاهی، وگان و بدون گلوتن هم در دسترس قرار داده شده‌اند.

آدرس: Muallim Naci Cad. Salhane Sok. No: 3 Besiktas, Ortakoy Iskele Yani, Istanbul Turkey

 

Az Cok Thai

اگر می‌خواهید تجربه بودن در تایلند را درست در وسط استانبول تجربه کنید باید به این رستوران تایلندی درجه ۱ بروید. منوی غذاهای رنگارنگ و فوق‌العاده خوشمزه آن شامل گزینه‌های آسیایی، تایلندی، گیاه‌خواری، وگان و غذاهای بدون گلوتن می‌شود. در اینجا شما می‌توانید غذاهای خوشمزه آسیایی را به شکل شرقی و با چاپستیک‌های استیل نوش جان کنید و تجربه‌ای خاص در این شهر کسب کنید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

آدرس: Kuloglu Mah. Aga Kulhani Sok. No: 12/A Cukurcuma, Istanbul 34433 Turkey

 

Shang Palace

این رستوران دنج و لوکس با طراحی داخلی کم نور و تقریبا تیره جایی برای لمیدن و آرام گرفتن بعد از روزی پر از فعالیت و گردش است. صندلی‌ها همگی به سبک مبله و شیک و مخملی هستند و خستگی‌تان را به در می‌کنند. منوی غذاها شامل گزینه‌های آسیایی و چینی می‌شود که همه آن‌ها باکیفیت و اصالت بالا تهیه می‌شود. در اطراف برای تزیین از قفسه‌های چسبیده به دیوار استفاده شده که داخل آن ظروف ساده کلاسیک و رنگی رنگی خودنمایی می‌کنند. اگرچه منوی این رستوران تقریبا قیمت بالاست اما غذاها ارزش یک بار هزینه بالا را دارند.

آدرس: Sinanpasa Mah, Hayrettin Iskelesi Sok, No.1, Besiktas, Istanbul 34353 Turkey

 

Maromi

اگر می‌خواهید در رستورانی کاملا اصیل و سنتی غذاهای شرقی میل کنید این رستورانی است که مناسب شماست. در واقع فضای داخلی آن به حدی ژاپنی است که کلا فراموش می‌کنید در ترکیه هستید و حس یک ابرقهرمان با قابلیت جابه جایی را پیدا می‌کنید. برای طرفداران سوشی و غذاهای دریایی این رستورانی با انواع رنگ‌ها و مزه‌هاست. البته به جز ماهی در اینجا غذاهای آسیایی دیگر هم پیدا می‌شود. با توجه به فضای کاملا سنتی رستوران شما روی زمین و بر تشکچه‌های سنتی به دور میز می‌نشینید و از غذاهای فوق‌العاده اصیل لذت می‌برید. در اینجا امکان رزرواسیون هم وجود دارد.

 

بهترین رستوران‌های منطقه شیشلی استانبول

آدرس: Elmadag Caddesi, Taksim Inside of the Divan Hotel, Istanbul Turkey

۰۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران