اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
اقامت در ۵ ویلای جذاب کوش آداسی

کوش آداسی از شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه است که به خاطر سواحل زیبا و طبیعت چشمگیرش از مقاصد محبوب داخلی محسوب می‌شد. با رشد و پیشرفت گردشگری کوش آداسی نه تنها مخاطبانی از سراسر دنیا را به خود جذب کرد بلکه به شدت مورد تحول و رشد در زمینه گردشگری قرار گرفت به طوری که سرمایه‌های خصوصی در زمینه‌های تفریحی، تجاری و هتلداری جهش بزرگی کردند. امروزه اقامت در کوش آداسی طیف متنوعی از اقامتگاه‌های لوکس و مدرن تا مهمانسراها را در برمی‌گیرد. برای اقامتی لاکچری و خصوصی می‌توانید تور کوش آداسی را بهترین ویلاها سپری کنید.

 

Ada Villas

ویلاهای آدا اقامتگاهی لوکس و مدرن است که در نقطه‌ای مرتفع در ساحل لیدیز منطقه کوش آداسی با چشم‌انداز پانوراما از ساحل لانگ بیچ و پارک ملی دلیک و رشته کوه اطراف واقع شده است. هر ویلا بیش از ۲۰۰ متر مربع شامل ۴ اتاق خواب با حمام اختصاصی، سالن استراحت مبله، آشپزخانه مجهز و تراس پشت بام با چشم انداز پانوراما به دریا هستند. هر ویلا دارای استخر اختصاصی و منطقه تراس باغ بوده و همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بسیار کارآمد با عملکرد کنترل از راه دور هستند. ویلاهای آدا شامل ۱۱ ویلا لوکس و یک مینی مارکت، کافی شاپ بوده و همه ویلاها دارای منظره کامل دریا بدون مانع هستند. Ada Villas یک مجموعه کاملا مدیریت شده با خدمات ۲۴ ساعته امنیتی و پذیرایی است و همیشه شخصی در دسترس است تا نیازهای شما را برطرف کند. این ویلا دارای استخر روباز و دسترسی به اینترنت هم هست.

 

اقامتی لوکس در آریا کلاروس، کوش آداسی

آدرس: Kadınlar denizi mah.kemertepe mevkii kusadası /Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

 

ADAVILLAS VINTAGE

این ویلا که در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل کوش آداسی مارینا واقع شده دارای یک استخر روباز فصلی، باغ و ویلاهایی با سیستم تهویه مطبوع هوا است و یکی از اقامتگاه‌های برتر کوش آداسی به شمار می‌رود. این ویلا ویژگی‌هایی مانند پاسیو، نمای استخر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی و مایکروویو و حمام اختصاصی با دوش و سشوار را برای مهمانان فراهم می‌کند. به علاوه آشپزخانه دارای یخچال، اجاق گاز و اجاق گاز و کتری نیز هست. شما می‌توانید اقامتی کاملا راحت و خصوصی را در این اقامتگاه داشته باشید مخصوصا اگر در سفری پر جمعیت هستید در اینجا می‌توانید آزادانه همه در کنار هم باشید.

آدرس: CAFERLİ MAHALLESİ MERKEZ SOKAK NO : 69, 09400 Kusadası, Turkey

 

Villa Yalcin

یکی دیگر از ویلاهای به شدت لوکس و مستقل یالچین است. این ویلا در کوش آداسی واقع شده و به مهمانان خود امکانات برتری مثل استخر شنا فصلی و روباز، کرایه دوچرخه و دسترسی به اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. امکانات این ویلا شامل تلوزیون و کانال‌های بین‌المللی، پاسیو و سیستم تهویه هوا می‌شود. به علاوه قسمت آشپزخانه کاملا مجهز بوده و لوازم اساسی مثل ماشین ظرفشویی و مایکروویو را در خود جای داده است. شما به حمام اختصاصی شیک و مدرن با وان حمام یا دوش و لوازم آرایش رایگان نیز دسترسی خواهید داشت. همه چیز در این ویلا عالی است در فضای باز روی یکی از صندلی‌ها لم بدهید و از هوای تمیز و مناظر دریا و کوه لذت ببرید. با اقامت در اینجا می‌توانید از امکانات تفریحی اطراف مثل زمین گلف، دوچرخه سواری و اسب سواری هم بهره‌مند شوید.

آدرس: Koyalti Mevkii No:9 Soğucak 09400 Kusadasi, Turkey, 09400 Kusadası, Turkey

 

Kusadasi Villa Pine

این ویلای ۱۴۰ متر مربعی اقامتگاهی لوکس زیبا است که امکانات جذاب و رایجی همچون پاسیو، باغ و استخر روباز را ارائه می‌دهد. این ویلا در سال ۲۰۱۵ با بهترین امکانات ساخته شده و اقامتگاهی با سیستم تهویه هوا و بالکن ارائه می‌دهد. در کل ویلا دارای ۴ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، ماشین لباسشویی و ۲ حمام با دوش است.

 

اقامت در هتل‌های ارزان کوش آداسی

آدرس: SOĞUCAK Mah. PİNE WALLEEY Sok. PİNE WALLEY Sit. A.BLOK Apt. No: 4A - 2, 09400 Kusadası, Turkey

 

Kusadası nda havuzlu villa OASİS evleri 8

این ملک ۳۰۰ متر مربعی دارای باغ و تراس، و استخر روباز بزرگ و جذاب است که در فصل تابستان می‌توان از آن استفاده کرد. همه اتاق‌ها از تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت برخوردار هستند و یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک سرویس بهداشتی خصوصی نیز وجود دارد. از امکانات رفاهی برتر نیز می‌توان به سونا و جکوزی، صندلی آفتابگیر و چتر ساحلی نام برد. به علاوه در این ویلا امکان اقامت حیوانات خانگی هم وجود دارد.

 

بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

آدرس: Kuşadası Davutlar Yolu, 09400 Kusadası, Turkey

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران