ماه عسل در ۸ مقصد بینظیر روسیه

جاذبه‌های گردشگری روسیه
ماه عسل در ۸ مقصد بینظیر روسیه

شاید به نظر شما روسیه تنها کشوری سرد باشد که هر زمان که بخواهید به آن سفر کنید، باید سنگین‌ترین پالتوی خود را همراه داشته باشید، اما این کشور دیدنی‌هایی بسیاری دارد و البته نقاطی در خود دارد که در طول سال هیچگاه سرما را به خود نمی‌بیند. برای یک سفر ماه عسل ایده‌آل، شما نیاز به مقصدی دارید که هم دیدنی‌های بسیار داشته باشد و هم بتواند روزهایی مفرح و جذاب را برایتان بسازد و روسیه، از این مقصاصد جذاب، کم ندارد.

 

مسکو

اگر به دنبال یک ماه عسل لاکچری در شهری مدرن می‌گردید که مملو از جاذبه‌های گردشگری و مراکز مختلف برای تفریحات شبانه است، پس حتما باید تور مسکو را برای این سفر انتخاب کنید. با رفتن به مسکو می‌توانید بسیاری از دیدنی‌های معروف روسیه را به تماشا بنشینید و در رستوران‌های جذاب آن یک شام عاشقانه را تجربه کنید.

 

معرفی ۱۰ پارک جذاب در روسیه

کازان

تور کازان با تمام زیبایی‌هایش، همیشه به عنوان یک جواهر پنهان در این کشور بوده و در تور روسیه همیشه زیر سایه‌ی مسکو و سنت‌پترزبورگ قرار گرفته است. با این حال این شهر زیبا یک مقصد ایده‌آل برای سفر یا تعطیلات عاشقانه برای زوج‌هاست. شما در سفر به این شهر، همانقدر که می‌توانید در مراکز تفریحی شهری گردش کنید، می‌توانید به طبیعت گردی نیز بروید.

ولادیووستوک

اگر هر دو طرفدار طبیعت گردی هستید، یکی از بهترین مقاصد برای شما در تور روسیه، ولادیووستوک است. این شهر زیبا همه چیز دارد، از کوه‌های زیبا و مناظری شگفت انگیز تا امکان رفتن به گرش‌های آبی و قدم زدن در بندری زیبا. ولادیووستوک از آن شهرهایی است که با جو خاص خود، یک محیط دوست داشتنی برای گردشگران فراهم کرده که لذت سفر به روسیه را دوچندان می‌کند.

 

چگونه از مسکو به سن پترزبورگ سفر کنیم

کیسلوودسک

کیسلوودسک یک شهر آرام و زیباست که منابع طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد. این شهر که به چشمه‌های آب گرم و اسپاهای متعددش معروف است، همراه با سواحل فوق‌العاده‌ در کرانه‌ی دریای سیاه، یکی دیگر از مقاصد ایده‌آل برای سفر ماه عسل به روسیه محسوب می‌شود. یکی از فعالیت‌هایی که حتما در سفر عاشقانه خود باید به انجام برسانید، سوار شدن بر تله کابین معروف این شهر است که تصویری زیبا از جنگل‌ها و کوهستان‌های این شهر زیبا برایتان به تصویر خواهد کشید.

سنت پترزبورگ

نمی‌شود از مقاصد گردشگری برتر در روسیه گفت و حرفی از سنت پترزبورگ زیبا به میان نیاورد. بدون هیچ شکی این شهر نیز همیشه برای یک سفر عاشقانه، مخصوصا ماه عسل به شما پیشنهاد می‌شود. شما در این سفر می‌توانید همراه همسرتان، دیدنی‌های متعدد این شهر زیبا را از نزدیک ببینید و همچنین عکس‌های فوق‌العاده دو نفره برای آلبوم خاطراتتان، از اولین سفری که همراه هم رفتید، ثبت کنید. این مهم به خاطر معماری منحصر به فردی که در جای جای سنت پترزبورگ دیده می‌شود، ممکن خواهد بود.

دریاچه بایکال

دریاچه بایکلا نه به عنوان مقصد اصلی، بلکه به عنوان یک سفر دو روزه از مسکو یا سنت پترزبورگ به شما پیشنهاد می‌شود. در هر فصلی از سال که به تور روسیه رفته باشید، بودن در دریاچه‌ی بایکال یک اتفاق ویژه برایتان خواهد بود. در تابستان آبی جذاب آب در کنار طبیعتی که آن را دوره کرده، همراه با گردش‌های آبی، یک سفر رویایی را برایتان پدید خواهدآورد و در ایام زمستان نیز، یکی از جذاب‌ترین دریاچه‌های یخ زده در دنیا را می‌بینید و می‌توانید روی آن، عکس بگیرید.

 

۶ دانستنی جالب قبل از سفر به مسکو

دیمیتروف

اما اگر زوجی ماجراجو هستید، بد نیست به این نقطه از روسیه سفر کنید. دیمیتروف یکی از مقاصد زیبای گردشگری در این کشور است که شما می‌توانید سوار بر بالن به بالای آن رفته و تجربه‌ای متفاوت از سفر به روسیه داشته باشید. اگر هم در زمستان به این منطقه بروید، اسکی در کنار هم هم را می‌توانید تجربه کنید و از مراکز متعدد تفریحات شبانه در دیمتیروف لذت ببرید.

یکاترینبورگ

این شهر که در مرز میان اروپا و آسیا واقع شده است، آخرین پیشنهاد ما برای سفر ماه عسل در روسیه است. یک شهر زیبا با کانال‌های آبی بزرگ که می‌توانید قایق سواری در آن‌ها را امتحان کنید و گشت‌های آبی را در کنار هم امتحان نمایید. البته اگر علاقه به هیجان دارید، در روزهای گرم سال می‌توانید پاراگلایدر سواری دو نفره یا پاراسیلینگ دو نفره را امتحان کنید و یا اگر زمستان به یکاترینبورگ رفته‌اید، حتما در کنار هم برای یک بار هم که شده، اسکی را تجربه نمایید.

۰۸ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران