هتل‌های ارزان شانگهای را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
هتل‌های ارزان شانگهای را بشناسید

شانگهای از مقاصد بسیار برجسته و چشمگیر در چین است که روز به روز بر سرعت رشد آن افزوده می‌شود. حتی اگر به فواصل کم از شانگهای بازدید کنید همیشه آسمان خراش‌های شیکی را پیدا می‌کنید که از گوشه و کنار شهر سر بیرون آورده‌اند. اقامت در این شهر پر زرق و برق، لوکس و به یادماندنی خواهد بود اما این بدان معنا نیست که همه باید در لانگهام یا ریتز کارلتون اقامت داشته باشند. در کنار هتل‌های جهانی هتل‌های مناسب و ارزانی هم هستند که می‌توان در آن‌ها اقامت راحتی را در تور شانگهای تجربه کرد.

 

Mercure Shanghai Hongqiao SOHO

این هتل ۳ ستاره امکاناتی را برای شما فراهم می‌آورد که از هتل‌های گران قیمت انتظار دارید. این هتل در محله چانگنین واقع شده برای سفرهای خانوادگی بسیار محسوب می‌شود. در اینجا برای رفاه شما یک مرکز تناسب اندام، اتاق استراحت مشترک، اینترنت رایگان پرسرعت و رستورانی با بوفه صبحانه قرار داده شده است. هر ۳۰۵ اتاق این هتل با المان‌های فرانسوی طراحی شده‌اند و مجهز به امکانات استانداردی مثل تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

آدرس: Shanghai 上海市, 200335, China

 

Shanghai Forson International Boutique Hotel II

برای عاشقان دنیای فانتزی دیزنی این هتل ۳ ستاره همچون بهشتی کوچک است زیرا با فروشگاه دیزنی در چوئانشا فاصله کمی داشته و با یک رانندگی کوتاه هم به دیزنی‌لند می‌رسد. هتل دارای ۷۸ اتاق شیک و مدرن است که تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، حمام اختصاصی، کمد و تخت، و اینترنت رایگان را در دسترس قرار داده‌اند. به علاوه هتل دارای رستورانی با سرو غذاهای خوشمزه و باکیفیت هم هست.

 

آدرس: 3483 Chuan Sha Lu, Pudong Xinqu Shanghai Shi, 201201, China

 

Shanghai International Tourism Holiday Resort Xiuyan Road Hotel

اگرچه رسما با هتلی ۳ ستاره طرف هستید اما مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی ارائه داده شده در این هتل بیش از این‌ها است که از هتلی ۳ ستاره انتظار می‌رود. در هر ۲۰۷ اتاق یک صندلی و میز، تلویزیون، اینترنت و کمد لباس قرار داده شده، همچنین پذیرش ۲۴ ساعته و یک پذیرایی شبانه روزی دوستانه، مرکز تجاری و کتابخانه، باشگاه کودکان رایگان، به علاوه اتوبوس شاتل برای گشت و گذار در منطقه محلی از امکانات داخل هتل هستند. صبح از غذاهای گسترده در بوفه صبحانه غافل نشوید.

 

زیباترین معابد شانگهای که باید ببینید

آدرس: 3001号 Hu Nan Gong Lu, Pudong Xinqu Shanghai Shi, 201315, China

 

Venus International Hotel

ستون‌های سنگ مرمری و لوسترهای پر زرق و برق همراه با ظرافت کلاسیک چینی در این هتل مهمانان را جذب خود کرده و تجربه‌ای راحت از سفر به شانگهای با تور چین را ارائه می‌دهد. ونوس هتلی ۳ ستاره است که ۲۶۸ اتاق در اندازه‌های مختلف را امکانات استانداردی مثل سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت و تهویه هوا ارائه داده است. با قرار گرفتن هتل در محله پودونگ شما به جاهای مختلفی دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 4888号 Shen Jiang Nan Lu, Pudong Xinqu Shanghai Shi, 201314, China

 

Jinjiang Inn Shanghai Xintiandi Xizang South Road

این هتل جذاب در منطقه مرکزی شانگهای واقع شده و به جاهای اصلی شهر، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها دسترسی راحتی دارد همین ویژگی باعث شده تا به اقامتگاهی محبوب برای خانواده‌ها و مسافران تجاری تبدیل شود. جینگجیانگ این، هتلی ساده و مدرن است که انواع مختلفی از اتاق‌ها با تهویه مطبوع، تلویزیون‌های صفحه تخت، تجهیزات تهیه چای و قهوه و لوازم بهداشتی را ارائه داده است.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

آدرس: 269 Fang Xie Lu, Lao Xi Men, Huangpu Qu Shanghai Shi, 355200, China

 

Hao Du Hotel

این هتل همه چیز از موقعیت مکانی تا ویژگی‌های رفاهی داخلی را با هم ارائه داده است. هتل دائو دو از باغ یو، شهر قدیمی، میدان مردم، موزه شانگهای و ایستگاه مترو Dashijie گزینه‌های فراوانی را در دسترس راحت شما قرار داده است. شما می‌توانید در یکی از ۱۹۳ سوئیت با ارزش آن اقامت داشته باشید و سفری مقرون به صرفه اما پر از گشت و گذار با تور شانگهای را تجربه کنید.

آدرس: Huangpu Shanghai, China

 

YANGYUN Pretty Inn

یانگیون مهماسرایی کوچک اما جذاب است که ۸ اتاق با طراحی جالب را برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده است. اتاق‌ها با دیوارهای نمای آجری و لوازم چوبی طراحی شده‌اند که حس نزدیکی به طبیعت را القا می‌کنند. هر ۸ اتاق این مهمانسرا دارای تخت راحت، تلویزیون صفحه تخت، پنجره و امکانات اولیه هستند. پذیرش اینجا هم به شما برای رزرو تور و بلیط راهنمایی و کمک می‌دهد.

 

۱۲ موزه‌ی معروف شانگهای که بیشترین بازدیدکنندگان را دارند

آدرس: Zhang Jia Zhai Lu, Pudong Xinqu Shanghai Shi, China

 

Vienna Hotel Shanghai PVG Heqing

هتل وین در فاصله پیاده‌روی از پارک ساحلی سانجیاگانگ قرار داشته و با یک اتومبیل سریع به مناطق توریستی ساحلی بندر سانجیاگان دسترسی دارد. این هتل شاتل رایگان به فرودگاه نیز برای رفاه حال شما ارائه می‌دهد. هر ۱۲۸ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، میز، تلویزیون و حمام شیک و مدرن هستند و اگر در گروهی پرجمعیت باشید با پرداخت هزینه اضافی تخت مهمان هم برایتان قرار می‌دهند.

آدرس: No. 399 Middle Huanqing Rd, Heqing Town, Shanghai, China, 201201

۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران