جذاب‌ترین کافه‌های کوه ساموئی در تایلند

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
جذاب‌ترین کافه‌های کوه ساموئی در تایلند

سواحل کلاس جهانی در کوه ساموئی، همان چیزهایی هستند که این جزیره را به همراه زندگی شبانه شگفت انگیزش در تور تایلند به شهرت رسانده‌اند. اما همچنین در طول روز، پاتوق‌هایی پر از قهوه‌های عالی و خوراکی‌ها و دسرهای تازه و خوشمزه نیز وجود دارند که به زیبایی و لذت سفر با تور ساموئی می‌افزایند.

بنابراین چه به تازگی به این جزیره فوق العاده زیبا رسیده باشید یا در مرحله برنامه ریزی برای این سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم با جذاب‌ترین کافه‌های کوه ساموئی آشنا شوید. هر چند که با مطالعه مقاله خوشمزه‌ترین غذاها در رستوران‌های ساموئی نیز می‌توانید اطلاعات ارزشمندی راجع به شکم گردی در این جزیره پیدا کنید.

 

Sweet Sisters Café

شاید برای یافتن این کافه مجبور باشید کمی جستجو کنید و مسافتی را پیاده طی نمایید، اما ارزش تلاش را دارد. اینجا خوراکی‌های تازه و خوشمزه‌ای سرو می‌شوند و بسیاری از آنها ارگانیک هستند. اگر برای صبحانه به این کافه آمدید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از آن املت‌های امضایی و منحصر به  فردشان را همراه با نان تست خانگی امتحان کنید.

About

اگر دوست دارید که در کنار صرف غذا، از تماشای دکوراسیون فضای هنری نیز حظ بصری ببرید، حتما سری به این کافه بزنید. جالب است بدانید که صاحب این کافه نیز، شخصی هنرمند است. بعلاوه در اینجا قهوه‌ها همراه طرح‌های جالبی ارائه می‌شوند و منوی گسترده‌ای از انواع خوراکی‌ها و دسرها با قیمت‌هایی مناسب سرو می‌شوند.

 

۸ رستوران رمانتیک ساموئی

Boulangerie Patisserie de Samui

اگر هرازگاهی هوس خوردن نان تازه و سبوس دار کردید، این کافه مناسب شماست. در اینجا انواع نان‌ها و شیرینی‌های تازه فرانسوی طبخ و ارائه می‌شوند و قیمت‌ها بسیار عادلانه هستند. یک کروسانت فقط  یک دلار قیمت دارد و یک صبحانه کامل فرانسوی شامل یک نان باگت، کروسان، کره، مربا، آب میوه و قهوه فقط ۱۵۰ دلار برایتان هزینه خواهد داشت. گفتنی است که جو اینجا بسیار جالب و دوست داشتنی بوده و پرسنل نیز صمیمی و مهربان هستند. این مکان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر باز است.

Tanya’s 

شاید به جرات بتوان گفت که این کافه، یکی از بهترین مکانها برای صرف صبحانه در کوه ساموئی است. منوی این کافه دارای انواع متنوعی از پنکیک، ساندویچ، بشقاب صبحانه و کیک‌های خانگی است و تمام بستنی‌های به صورت محلی تهیه می‌شوند. در ضمن کاپوچینوها، طرفداران بسیاری دارند و به قیمت ۲.۵ ارائه می‌شوند.

 

۱۰ تفریح هیجان‌انگیز که باید در ساموئی انجام دهید

Coffee Gecko

این کافه که درست در ساحل Bophut واقع شده، مناظر بسیار دیدنی را هنگام صرف قهوه به مشتریان هدیه می‌دهد. شما در روشنایی روز، چشم اندازی به کوه Phangan  و اطراف آن خواهید داشت و غروب زیبای خورشید، شما را از حس لذت و شعف سرشار خواهد کرد. و اما باید گفت منوی این کافه نیز کاملا استاندارد است و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین میان وعده‌های لذیذ را شامل می‌شود.

La Fabrique

این نانوایی فرانسوی، سه شعبه در جزیره دارد و باید گفت کیک‌ها و شیرینی‌های ارائه شده، به خوبی چیزی است که در فرانسه پیدا خواهید کرد. بعلاوه قهوه این مکان نیز بسیار شهرت دارد و افراد مشتاق بسیاری را به اینجا می‌کشاند. گفتنی است که فضای اینجا، بسیار آرامش بخش و البته همراه با دکوراسیونی جالب توجه است.

 

سفر ۴۸ ساعته به جزیره سامویی در تایلند

Coffee cup

غذای خوشمزه، قیمت‌های مقرون به صرفه، خدمات دوستانه، قهوه عالی و دسرهای لذیذ! اینها بهترین توصیفاتی هستند که می‌توانیم از کافه Coffee cup داشته باشیم. بعلاوه وجود وای فای در این مکان، به این معناست که می‌توانید حین خوردن و نوشیدن، به کارها و مطالعات خود بپردازید.

The Coffee Club

اینجا یک کافه زنجیره‌ای با تم استرالیاست که خوراکی‌های باکیفیت و البته قهوه مرغوب و خوشمزه‌ای را به صورت سرد و گرم سرو می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران انواع قهوه هستید، در سفر به کوه ساموئی این مکان را قویا به شما توصیه می‌کنیم.

Octopus Coffee

این کافه را در مرکز خرید Tesco Lotus در Chaweng خواهید یافت اما نیازی نیست سردرگم شوید، زیرا با وجود رایحه عالی قهوه به راحتی کافه را خواهید یافت. در واقع طعم بی‌نظیر قهوه لاته، اسپرسو و یا کاپوچینوی این کافه در کنار گشت و گذار و خرید، لذت و خاطراتی فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهند زد.

Greenlight

این کافه دنج مکانی مناسب برای گذراندن روز برای استراحت، دورهمی، کار یا خواندن کتاب است. بعلاوه در اینجا می‌توانید از بهترین قهوه‌های کوه ساموئی نیز برخوردار شوید.

 

چرا سامویی مقصدی عالی برای سفرهای خانوادگی است؟

Aroma boutique

این بوتیک کافه، علاوه بر سرو قهوه‌های ایتالیایی با کیفیت، عطر و طعم‌های تلخ قهوه را با خوراکی‌های شیرین از جمله پای سیب کره‌ای، کیک خوش طعم نوتلا یا کیک پنیری بلوبری ارائه می‌دهد و به سختی می‌توان در برابر آن‌ها مقاومت کرد. همچنین در اینجا می‌توانید از خوردن پانینی‌های کبابی بسیار ترد و خوشمزه به همراه سالادهای مغذی بسته بندی شده نهایت لذت را ببرید.

Black canyon

مشتاقان چشیدن طعم قهوه، می‌توانند از بودن در کافه Black Canyon در مرکز خرید تسکو لوتوس نهایت لذت را ببرند. گفتنی است انواع بی‌شماری از طعم‌های قهوه در منوی این کافه وجود دارند و کاپوچینوها، اسپرسوها و لاته‌ها به سبک اروپایی به همراه دمنوش‌های شگفت انگیز و عجیب و غریب شما را غافلگیر خواهند کرد.

اگر مایل باشید می‌توانید روزتان را با صبحانه منحصر به فرد این کافه شروع کنید و یا در طی روز از  اسپاگتی با سس کاری سبز بهره‌مند شوید. هر چند که ویتامین‌ها و فیبرهای مورد نیاز خود را با لذت خوردن یک سالاد ماهی قزل آلا سالم نیز بدست خواهید آورد.

Boy’s organic coffee

این کافه که امتداد ساحل در Thong Krut واقع شده، برخی از بهترین قهوه‌ها را در این جزیره سرو می‌کند. فنجان‌های قهوه که از دانه‌های مرغوب چیانگ مای تهیه می‌شوند، با عطر و طعم کارامل همراه با شیر و خامه به مشتریان ارائه می‌دهند. بعلاوه در اینجا می‌توانید از خوردن چای باکیفیت و آب میوه‌های متنوع منو نیز بهره‌مند شوید.

 

معرفی ۶ اسپای معروف جزیره‌ی ساموئی

۲۹ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران