تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی

ساموئی یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا شلوغ نیست و مقصد ایده‌آلی برای مسافران تور تایلند است. جزیره‌ای دنج که برترین اقامتگاه‌ها را در دل جنگل دارد و یکی از رمانتیک‌ترین نقاط تایلند برای ماه عسل به شمار می‌آید. جزیره‌ای جادویی با بی‌نظیرترین سواحل، جزیره‌ای رویایی با هیجان‌انگیزترین تفریحات ساحلی، جزیره‌ای که استودیوهای یوگای زیادی در خود دارد و همه روزه میزبان تورهای بی‌شماری است. در سفر به ساموئی اگر به دنبال یک روز متفاوت و یک تور خاطره‌انگیز هستید، همراه ما باشید تا تور یوگا در قایق‌های پارویی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی

اگر تعادل روح و جسم‌تان به هم ریخته است، اگر به دنبال آرامش در زندگی خود می‌گردید یا می‌خواهید از فضاهای مربوط به زندگی شهری فاصله بگیرید و در طبیعت غرق شوید، این تور یکی از بهترین تورهای عمرتان است که در آن می‌توانید شرکت کنید. توری که به شما امکان می‌دهد طلوع آفتاب را درحالیکه در موج‌های نرم دریا غوطه می‌خورید تماشا کنید. توری که تعداد شرکت‌کنندگان محدودی دارد و یکی از مهیج‌ترین تورهای جهان به شمار می‌آید. این تور زمانی قبل از طلوع آفتاب آغاز می‌شود و با سر زدن سپیده‌ی صبح و روشن شدن کامل هوا پایان می‌یابد. توری دو ساعته که جزئیات قابل توجهی دارد. اگر می‌خواهید با امکانات مختلف این تور و کیفیت برگزاری آن آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا

تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی شامل چه چیزهایی می‌شود

اولین امکان ویژه‌ای که این تور دارد آن است که سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در شهر ساموئی را فراهم آورده است. بنابراین نگران این نباشید که زمان برگزاری این تور مناسب عبور و مرور در جزیره نیست. با شرکت در این تور یک ماشین به محل اقامت شما در ساموئی می‌آید و با پایان یافتن آن نیز همین ماشین شما را به محل اقامت‌تان در جزیره بازمی‎‌گرداند. یک بطری آب و یک خوراکی مختصر به عنوان ناشتایی نیز از دیگر چیزهایی است که در این تور به شما ارائه می‌شود.

 

۵ مرکز عالی برای تجربه‌ی یوگا در کرابی

چگونگی برگزاری تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی

این تور در اقامتگاه ساحلی Secret Garden آغاز می‌شود و در همین نقطه نیز خاتمه می‌یابد. در طول برگزاری این تور شما سوار قایق‌های پارویی می‌شوید و درحالیکه می‌توانید خودتان پارو بزنید، به همراه مربی به میانه‌ی آب‌های دریا می‌روید. در این نقطه، هنوز آفتاب سر نزده است که شما در قایق‌تان شروع به یوگا می‌کنید تا روح و تن‌تان را با طبیعت همگام سازید و در همین حال است که کم‌کم خورشید در آسمان سر می‌آید، همه جا را روشن می‌کند و حیات را به هستی می‌بخشد. این لحظات بدون شک یکی از رویایی‌ترین لحظات زندگی شماست؛ چرا که می‌توانید زیباترین طلوع خورشید عمرتان را مشاهده کنید. بعد از آنکه خورشید به آسمان عمود شد، شما به سوی ساحل بازمی‌گردید و حالا زمانی است که می‌توانید نه تنها یک روز متفاوت در سفر به ساموئی بلکه یک روز متفاوت در سراسر عمرتان را آغاز کنید. ناگفته نماند ساعت شروع این تور حوالی ۶ صبح است.

 

بهترین مکان‌های انجام یوگا در چیانگ مای تایلند

نکات ویژه پیرامون تور یوگا در قایق‌های پارویی ساموئی

1- برای شرکت در این تور باید از قبل حضورتان را اعلام و در این تور ثبت‌نام کنید و برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.Viator.com مراجعه کنید. در این سایت با سرچ نام ساموئی و و باز کردن منوی تورهای این جزیره، می‌توانید این تور را پیدا و از طریق لینکی که در آن موجود است ثبت‌نام کنید.
2- ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور اگر حضورتان را لغو کنید، تمام هزینه‌ای که برای شرکت در آن پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد؛ اما در غیر این صورت هیج هزینه‌ای به شما بازگردانده نمی‌شود.
3- حداقل سن افراد شرکت‌کننده در این تور ۱۵ سال است و حداکثر تعداد افرادی که در این تور می‌توانند شرکت کنند ۴ نفر است. بنابراین یک تور خلوت و به نوعی خصوصی به شمار می‌آید.
4- برای شرکت در این تور لباس و آرایش حضور در ساحل را داشته باشید. حتما کرم ضدآفتاب همراه خود داشته باشید و نیز لباس‌تان مناسب دریانوردی باشد.
5- برای شرکت در این تور اصلا احساس نکنید که باید یک یوگا کار حرفه‌ای باشید. هرگز! حتی اگر در این ورزش بسیار آماتور هستید می‌توانید در این تور شرکت کنید و یک صبح متفاوت در زندگی‌تان رقم بزنید.
6- در ساموئی چند مرکز یوگا وجود دارد که اگر دوستدار این ورزش هستید و می‌خواهید آن را بیاموزید و مدرک بگیرید می‌توانید به آنها مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه یوگا در این سفر هستید مقاله ۷ استودیوی برتر یوگا که در سفر به ساموئی را مطالعه فرمایید.

۰۲ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران