۷ استودیوی برتر یوگا که در سفر به ساموئی می‌توانید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۷ استودیوی برتر یوگا که در سفر به ساموئی می‌توانید به آنها بروید

سامویی یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است که به اندازه‌ی پاتایا و پوکت هنوز آنطور که باید شلوغ و معروف نیست. یعنی جزیره‌ای خاص به حساب می‌آید که می‌توانید روزهای بی‌نظیری را در آن تجربه کنید. جزیره‌ای پر از زیبایی‌های طبیعی با سواحل شنی سپید فام. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یکی شدن روح و جسم‌تان هستید همراه ما باشید تا ۷ استودیوی برتر یوگای این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. استودیوهایی که در میان گردشگران معروف است و مورد استقبال آنها قرار دارند.

 


۱- The yogarden


اگر به یوگا علاقه‌مندید و می‌خواهید در دل طبیعت و در یک مکان رویایی آن را بیاموزید و تمریناتش را انجام بدهید این استودیو یکی از بهترین استودیوهاست. جاییکه یک مربی پرانرژی دارد و تمرین‌های خاص برای رسیدن به آرامش را به مبتدیان آموزش می‌دهد. اگر هم حرفه‌ای این رشته هستید این مکان یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید به صورت گروهی یوگا را در آن تجربه کنید و لذت ببرید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی علاقه‌مندان یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری در ساموئی که باید ببینید

 

 

The yogarden

 


نشانی: جاده لانگ توون

 


۲- Pilates & Fitness by lisa


در یک استودیوی کوچک که یک مربی دلسوز و خوش اخلاق دارد می‌توانید روزهای بودن در ساموئی را با ورزش کردن پشت سر بگذارید. استودیویی که در آن جدای از یوگا، پیلاتس را هم می‌توانید انجام بدهید و بدن‌تان را روی فرم نگه دارید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی علاقه‌مندان باز است و از آنها برای حضور و استفاده از تجهیزات هزینه‌ی گزافی نمی‌گیرد.

 

 

Pilates

 


نشانی: بوفوت 84330، چاونگ، 1/46

 


۳- Orion retreat centre


در یک اقامتگاه ساحلی درجه یک، در یک جای لوکس و لاکچری، در جاییکه برای اقامت در آن باید هزینه‌ی نسبتا زیادی بپردازید، مرکزی قرار دارد که یکی از بهترین و رویایی‌ترین استودیوهای یوگای ساموئی است. جاییکه چشم‌اندازی فوق‌العاده به شما ارائه می‌دهد تا احساس سبکی و بی‌وزنی کنید. احساسی که با آن می‌توانید از زمین جدا شوید و پرواز کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی علاقه‌مندان یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. در سفرتان به ساموئی به شما پیشنهاد می‌کنیم یک نصف روز خود را به این مرکز اختصاص بدهید و مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.

 

 

Orion retreat centre

 


نشانی: اقامتگاه لیپا لاولی، 70/95

 


۴- Shahda yoga


یک مرکز یوگای ساحلی عالی که با رفتن به آن می‌توانید در همراهی یک مربی حرکات شاد و نشاط‌بخش انجام بدهید. مرکزی ساده و دنج که معمولا مورد استقبال خانم‌های قرار دارد. مرکزی بی‌نظیر که جدای از یوگا، می‌توانید رقص و پیلاطس را نیز در آن تجربه کنید و لذت ببرید. درهای این مرکز همه روزه از ساعاتی پس از طلوع آفتاب تا ساعاتی پس از غروب آفتاب به روی علاقه‌مندان باز است.

 

۱۰ تفریح هیجان‌انگیز که باید در ساموئی انجام دهید

 

 

Shahda yoga

 


نشانی: روستای فیشرمن، 28/3 

 


۵- Yoga house & spa


یک استودیوی صمیمی و کوچک اما پر از امکانات. استودیویی برای علاقه‌مندان به یوگا و مدیتیشن. استودیویی که با رفتن به آن می‌توانید جدای از یوگا، خدمات مربوط به ماساژ را نیز دریافت کنید. استودیویی که در نسبت با خدماتش، هزینه‌ی زیادی از مراجعه‌کنندگانش نمی‌گیرد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Yoga house

 


نشانی: مرت 84310، ساحل لامای، 1/145

 


۶- Le spa Zen


در یک اقامتگاه دنج ساحلی، در یک جای عاشقانه و رمانتیک، در جاییکه شما را غرق سکوت و آرامش می‌کند و چشم‌انداز زیبایی از سرسبزی‌ها به شما ارائه می‌دهد، استودیویی قرار دارد برای آنهایی که می‌خواهند یوگا را برای اولین بار تجربه کنند. استودیویی که تنها به مهمانان این اقامتگاه محدود نمی‌شود و همه‌ی مسافران ساموئی می‌توانند به آن بیایند و ساعاتی خوش پشت سر بگذارند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است.

 

 

Le spa Zen

 


نشانی: بوفوت 84330، اقامتگاه زازن، 177 

 


۷- Yoga essential studio


در یک جای فوق‌العاده در دل جنگل، در جاییکه با سکوت و صدای باد لای درختانش شما را به آرامش و آسایش دعوت می‌کند، مرکزی قرار دارد که زیر نظر یک مربی درجه یک به آموزش و تمرین یوگا می‌پردازد. مرکزی که همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۵ ساحل جذاب ساموئی که باید غواصی آنجا را امتحان کنید

 

 

Yoga essential

 


نشانی: 9/36 مو 1

۰۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران