۶ مرکز ورزش تفریحی در ساموئی که می‌توانید گلف در آنها بیاموزید و بازی کنید

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۶ مرکز ورزش تفریحی در ساموئی که می‌توانید گلف در آنها بیاموزید و بازی کنید

ساموئی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تایلند برای گشت و گذارهای شبانه‌روزی است. جزیره‌ای که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا شلوغ نیست و گوشه‌های دنج زیادی دارد. جزیره‌ای که برترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی تایلند را در اختیار خود دارد و با بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای نسبتا آرام اما پر از تفریح. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر می‌خواهید یکی از لوکس‌ترین تفریحات جهان را انجام بدهید همراه ما باشید تا ۶ مرکز عالی در این جزیره برای آموزش و انجام گلف را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Santuburi Samui Country Club


یک باشگاه عالی که در سواحل شمالی ساموئی واقع شده است و یکی از برترین باشگاه‌های گلف در تایلند به حساب می‌آید. زمین این باشگاه ۱۸ سوراخ دارد و به خاطر چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که به ساحل سپید فام دریا دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. باشگاهی که امکانات آن برای استراحت لوکس است و رختکن آن یکی از شیک‌ترین رختکن‌های باشگاه‌های گلف به حساب می‌آید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی علاقه‌مندانش باز است و بسیاری از توریست‌های اروپایی از آن استقبال می‌کنند.

 

بهترین سواحل سامویی برای شناکردن در آب‌های آرام و درخشان

 

 

Santuburi Samui

 


۲- Royal Samui Golf & Country Club


یک باشگاه عالی که در یک فضای فوق‌العاده واقع شده است. باشگاهی که در بلندی قرار گرفته است و چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا و ساحل به شما ارائه می‌دهد. باشگاهی که زمینش ۹ سوراخ دارد و تمامی امکانات لازم برای گلف بازی کردن به صورت لاکچری در آن فراهم آمده است. باشگاهی که گلف را به مبتدیان نیز آموزش می‌دهد و برای حرفه‌ای‌ها پیشنهادهای ویژه دارد. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی علاقه‌مندان به گلف و تفریحات لوکس باز است.

 

 

Royal Samui Golf

 


۳- Samui Golf Club and Driving Range


یک باشگاه عالی در یک مکان پرسکوت و دنج. باشگاهی که زمین گلفی به اندازه‌ی ۲۵۰ یارد دارد و تجهیزات درجه یک به علاقه‌مندان گلف اجاره می‌دهد. باشگاهی که در آن کلاس‌های آموزشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای برگزار می‌شود و خیلی از حرفه‌‌ای‌های گلف در سفر به ساموئی این باشگاه را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند. باشگاهی که یک رستوران درجه یک در خود دارد. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی مشهور را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این باشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی علاقه‌مندان به گلف باز است.

 

۱۰ تفریح هیجان‌انگیز که باید در ساموئی انجام دهید

 

 

Samui Golf Club

 


۴- Lamai Driving Range


یک باشگاه عالی برای آنهایی که می‌خواهند در سفر به ساموئی به تمرین‌های گلف خود ادامه دهند و به دنبال یک زمین ارزان قیمت برای تمرین کردن هستند. باشگاهی که در نزدیکی ساحل لامای و پشت معبد این منطقه از ساموئی قرار گرفته است. باشگاهی که بیشتر گلف‌بازان تایلندی آن را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند. باشگاهی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر پذیرای علاقه‌مندان به گلف است.

 

 

Lamai Driving Range

 


۵- Lamai Mini Golf


این مکان یکی از بهترین باشگاه‎های کوچک گلف برای آموزش این ورزش به کودکان و نوجوانان است. زمین این باشگاه کوچک است اما ۱۸ سوراخ برای آموزش گلف به کودکان و نوجوانان ارد. زمینی که در نزدیکی ساحل لامای ساموئی قرار دارد و برای انجام یک تفریح لوکس خانوادگی بسیار مناسب است. باشگاهی که یک رستوران عالی برای نوشیدن و نوش جان کردن بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها دارد. باشگاهی که درهای آن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی علاقه‌مندان به گلف و خانواده‌هایشان باز است. اگر به صورت خانوادگی به ساموئی سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما یک نیمروز خود را به همراه فرزندان خردسالتان در این باشگاه سپری کنید.

 

۵ ساحل جذاب ساموئی که باید غواصی آنجا را امتحان کنید

 

 

Lamai Mini Golf

 


۶- Koh Som Disc Golf Course


یک مرکز عالی برای انجام تفریحات خانوادگی. جاییکه جدای از آموزش گلف و بازی کردن آن می‌توانید فریزبی و بازی‌هایی نظیر آن را در یک فضای سبز و عالی تجربه کنید و برای ساعاتی دور هم حسابی خوش بگذرانید. مرکزی که در بخش شمالی جزیره‌ی ساموئی واقع شده است و جزو مراکز تفریحی پرطرفدار ساموئی به حساب می‌آید.

 

 

Koh Som Disc Golf

۱۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران