۶ اسپای معروف جزیره‌ی ساموئی که باید به یکی از آنها سر بزنید

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۶ اسپای معروف جزیره‌ی ساموئی که باید به یکی از آنها سر بزنید

ساموئی یکی از جزیره‌های زیبای تایلند است که به اندازه‌ی پاتایا سرشناس نیست اما به همان اندازه پر شور و جذاب است. جزیره‌ای که به بهشت عاشقان می‌ماند و یکی از جادویی‌ترین مکان‌ها برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ی عمر. جزیره‌ای پر از اقامتگاه‌های دنج ساحلی و پر از کافه‌های روزانه و شبانه برای انواع دورهمی. جزیره‌ای که قادر است خاطره‌های ماندگار در خیال مسافرانش بسازد. در سفرتان با تور تایلند اگر به دنبال یک تفریح خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ اسپای مشهور این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. اسپاهایی که در طول سفر به اینجا حداقل باید به یکی‌شان سر بزنید و ساعاتی چند را در آن سپری کنید.

 


۱- Anantara spa


در گوشه‌ی شرقی این جزیره، در اقامتگاهی دنج و دلنشین به نام آنانتارا بوفوت، اسپایی قرار دارد رویایی و جادویی. اسپایی متشکل از ۶ اتاق شیشه‌ای با بهترین امکانات. اتاق‌هایی که راحت‌ترین تخت‌ها را دارند و تمامی اجزایشان به زیباترین صورت شرقی آرایش یافته‌اند. اتاق‌هایی که در خارج از آنها دوش‌هایی در فضایی سبز وجود دارند تا قبل و بعد از ماساژ بتوانید یک دوش دلچسب بگیرید. این مرکز بهترین ماساژورهای ساموئی را نیز در اختیار خودش دارد. ماساژورهایی که دست‌هایشان قادرند آرامش را به تن شما بازگردانند. در طول زندگی شهری‌تان اگر دائما احساس کوفتگی و خستگی می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به ساموئی حتما به این مرکز سری بزنید. جاییکه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب درهایش به روی علاقه‌مندان به ماساژ باز است.

 

 ۴ تور ماساژ و سلامتی که در سفر به ساموئی می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

Anantara spa

 


۲- Absolute Sanctuary


یک اقامتگاه ساحلی عالی واقع شده در شمال ساموئی و در دل ساحل چوئنگ مون. اقامتگاهی که یکی از بهترین استودیوهای یوگای ساموئی به حساب می‌آید و در بیشتر روزهای سال میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به یوگاست. اقامتگاهی که جدای از استودیوی یوگا، یکی از برترین اسپاهای ساموئی را نیز در اختیار دارد. جاییکه می‌توانید برای آرامش روان، تن‌تان را به دست بهترین ماساژورها بسپارید تا آنها برترین تکنیک‌های درمانی ماساژ را روی سطح پوست شما اجرا کنند. تکنیک‌هایی که برگرفته از آموزه‌های شرقی و باستانی هستند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به روی علاقه‌مندان به ماساژ باز است.

 

۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

 

Absolute Sanctuary 

 


۳- Conrad Spa


در یک جای فوق‌العاده زیبا و لاکچری، اسپایی در ساموئی قرار دارد که برای سالیان متعدد برنده‌ی برترین اسپای لوکس تایلند شده است. اسپایی با اتاق‌های خصوصی فوق‌العاده شیک. اسپاهایی با برترین ماساژورها و برترین امکانات سخت افزاری. منوی این اسپا شامل ۱۰ گونه از خدمات متنوع است که هرکدام هزینه‌ی بالایی دارند. بنابراین اگر در یک سفر ارزان و با بودجه‌ی محدود به ساموئی رفته‌اید این اسپا را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم. جایی رو به ساحل و دریا که در شمال ساموئی واقع شده است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش برای آرامش روان و تن به روی مشتریانش باز است.

 

 

Conrad Spa

 


۴- Baan Thai Spa


یک اسپای سنتی عالی واقع شده در سواحل غربی ساموئی. اسپایی که در سال ۲۰۱۶ برنده‌ی برترین اسپای ساموئی شده است و از همین روی نامش سر زبان‌ها افتاده. اسپایی واقع شده در اقامتگاه اینترکونتیننتال. اسپایی ویژه که ماساژورهایش از بهترین‌های تایلند به حساب می‌آیند و سبک ماساژهایش از ماساژهای درمانی. اسپایی شیک با دکور شرق آسیایی. ساده اما در عین حال جذاب. در اتاق‌های لوکس این مرکز می‌توانید یک نیمروز خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی علاقه‌مندان به ماساژ باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۷ استودیوی برتر یوگا که در سفر به ساموئی می‌توانید به آنها بروید

 

Baan Thai Spa 

 


۵- Away spa


یک اسپایی شیک و مدرن واقع شده در اقامتگاه دابلیو ساموئی. اسپایی که تزئینات داخلی آن نه در ساموئی و تایلند بلکه در تمام کشورهای شرق آسیا زبانزد است. اسپایی که با رفتن به آن می‌توانید انواع ماساژهای چینی، ژاپنی، تایندی و مالایی را دریافت کنید. اسپایی که هزینه‌ی ماساژ آن چندان ارزان نیست و از همین رو خیلی از مسافران ساموئی امکان رفتن به آن را ندارند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی علاقه‌مندان به ماساژ باز است.

 

 

 Away spa

 


۶- Shine Spa


یک اسپای خوب واقع شده در اقامتگاه باندارای ساموئی که با رفتن به آن می‌توانید ماساژهای متنوع را با قیمت‌های نسبتا ارزان دریافت کنید. مرکزی که در فضای طبیعت و بیرونی به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند. درهای این مرکز که انواع مختلف ماساژ را به دست بهترین ماساژورها ارائه می‌کند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر به روی مشتریانش باز است.

 

بهترین سواحل سامویی برای شناکردن در آب‌های آرام و درخشان

 

Shine Spa

۲۲ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران