۶ تفریح لوکس در سفر به ساموئی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۶ تفریح لوکس در سفر به ساموئی

ساموئی جزیره‌ی زیبایی‌های تمام نشدنی تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا طرفدار دارد. جزیره‌ای هیجان‌انگیز که به نوعی جزیره‌ی ترین‌های تایلند محسوب می‌شود. در این جزیره شما می‌توانید در دنج‌ترین هتل‌های تایلند اقامت کنید، در رمانتیک‌ترین رستوران‌های تایلند غذا نوش جان کنید، در زیباترین سواحل تایلند زمان سپری کنید و در بهترین مراکز غواصی این کشور به جهان زیرین بروید. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر می‌خواهید لوکس‌ترین تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید را بشناسید همراه ما باشید تا ۶ تفریح گران و لوکس این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- گلف

گلف یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین تفریحات جهان است که امکان انجام آن برای هرفردی مهیا نیست. اما در سفر به ساموئی برای علاقه‌مندان به این ورزش این امکان فراهم آمده است. این جزیره چندین باشگاه گلف دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید این بازی را هم بیاموزید و هم انجام بدهید. یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین باشگاه‌های گلف این جزیره Lamai mini Golf است. جاییکه زمینش ۱۸ سوراخ دارد و همه روزه کلاس‌های آموزش گلف برای کودکان و نوجوانان در آن برگزار می‌شود. درهای این باشگاه همه روزه از ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی علاقه‌مندان به گلف باز است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این باشگاه یک رستوران عالی نیز در خود دارد که می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی مشهور را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

سفر ۴۸ ساعته به جزیره سامویی در تایلند

ساموئی

۲- یوگا

یکی از بهترین تجربه‌های سفر به تایلند انجام ورزش یوگا در طبیعت یا در استودیوهای این کشور است. در سفرتان به ساموئی باید بدانید این شهر در خود چندین استودیوی یوگا دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید هم این ورزش را بیاموزد، هم دوره ببینید و مدرک دریافت کنید و هم اینکه حتی برای یک بار هم که شده این ورزش را زیر نظر مربی و در مکانی جذاب انجام بدهید. یکی از لوکس‌ترین استودیوهای یوگای ساموئی La spa Zen است که در یک اقامتگاه دنج و ساحلی واقع شده است و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است. چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که این استودیو مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد آن را تبدیل به یکی از رمانتیک‌ترین استودیوهای یوگا در تایلند کرده است.

 

بهترین بازارهای شبانه در جزیره سامویی ، تایلند

samui

۳- شرکت در تور ماساژ

ساموئی پر از اسپاهای شیک است که می‌توانید به آنها مراجعه کنید و یک روز متفاوت در سفر به این جزیره داشته باشید. اسپاهایی که در اقامتگاه‌های فوق‌العاده دنج این جزیره واقع شده‌اند و خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان‌شان ارائه می‌کنند. برای مثال در اسپاهای این جزیره اگر برای یک سفر عاشقانه به ساموئی رفته باشید برای شما و پارتنرتان یک روز فراموش ناشدنی می‌سازند. در اسپاهای این جزیره می‌توانید حمام شیر بگیرید، به سونا بروید و گونه‌های مختلف ماساژ را تجربه کنید. مراجعه به اسپاهای این جزیره جزو تفریحات لوکس به شمار می‌آید که بدون شک ارزش این را دارند که برایشان هزینه کنید.

samui 

۴- غواصی

بهترین مراکز غواصی تایلند در ساموئی واقع شده‌ است. صخره‌های مرجانی در دل آب، ماهی‌های رنگی‌رنگی، مرجان‌ها و صدف‌ها، همگی در زیر آب شفاف و زلال این جزیره سبب شده‌اند تا این جزیره تبدیل به بهترین نقطه‌ی تایلند برای غواصی شود. با مراجعه به مراکز غواصی این جزیره، با تجهیزات عالی و به همراه یک مربی می‌توانید بروید به زیر آب و در آنجا درحالیکه زیباترین تصاویر را می‌بینید از خودتان نیز عکس بیندازید. چراکه برگزارکنندگان تورهای غواصی این جزیره امکان عکسبرداری در زیر آب را با دوربین‌های ویژه‌شان فراهم آورده‌اند.

 

۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

samui 

۵- دریانوردی

دریانوردی نه تنها یکی از لوکس‌ترین تجربیات سفر به ساموئی است که یکی از هیجان‌انگیزترین و ماجراجویانه‌ترین آنها نیز به شمار می‌آید. در سفرتان به ساموئی می‌توانید سوار کشتی شوید و به همراه تعدادی از افراد دیگر بزنید به میانه‌ی آب‌های زلال و شفاف این جزیره تا آرامش و آسایش را تجربه کنید. این تفریح بسته به این که تور شما چند ساعته یا چند روزه باشد هزینه‌ی متفاوتی دارد اما با شرکت در این تورها می‌توانید تفریحاتی از جمله شنا و ماهیگیری را تجربه کنید و درحالیکه روی عرشه‌ی کشتی هستید و زیباترین تصاویر را می‌بینید، لذیذترین غذاها را نیز نوش جان کنید.

samui

۶- رستوران‌گردی

ساموئی در خود رستوران‌های شیک و جذاب زیاد دارد. رستوران‌هایی که نه تنها غذاهای تایلندی، بلکه غذاهای بین‌المللی نیز برای مهمانان‌شان سرو می‌کنند. رفتن به این رستوران‌ها که غالبا در فضاهای ساحلی این جزیره واقع شده‌اند جزو تفریحات لوکس سفر به این جزیره به شمار می‌آید.

 

۸ رستوران رمانتیک ساموئی

samui

۱۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران