غذای ژاپنی در بهترین رستوران‌های باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
غذای ژاپنی در بهترین رستوران‌های باکو

غذاهای ژاپنی آنقدر معروف شده‌اند که حالا رستوران‌های مخصوص به این غذاها را می‌توانید در سرتاسر دنیا پیدا کنید. رستوران‌هایی که اغلب به صرف سوشی، غذاهای خاص دریایی ژاپنی و سوپ‌های معروفشان می‌پردازند. اگر شما هم از طرفداران این نوع غذاها هستید و می‌خواهید به تور باکو بروید، ما بهترین رستوران‌های این کشور که غذاهای ژاپنی سرو می‌کنند را در این نوشته به شما معرفی کرده‌ایم.

 

Zakura

شک نکنید که Zakura بهترین رستوران تخصصی غذاهای ژاپنی در کل باکو به شمار می‌رود. این مکان جذاب که در قلب شهر واقع شده است، منوی متنوعی از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها پیش پای شما می‌گذارد که همگی از کیفیت خیلی خوبی نیز برخوردارند. اگر طرفدار غذاهای دریایی و سوشی باشید، کباب‌های شرقی را بخواهید تجربه کنید یا حتی برگر به سبک توکیو بخورید، این جا انتخاب‌ها برای شما فراوان خواهد بود.

جدا از مدل‌های زیادی از نوشیدنی که می‌توانید در Zakura سفارش دهید، باید این نکته را هم در نظر بگیرید که سس‌های خاص تمام اورگانیک Zakura نیز، یکی دیگر از دلایل معروف بودن این رستوران ژاپنی در باکو به حساب می‌آید.

 

معرفی رستوران‌های ارزان قیمت باکو

آدرس: Abdulkarim Alizade 9

 

Champusique

این محل از بهترین رستوران‌های باکو است که پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار هم که شده آن را در سفرهایتان به پایتخت آذربایجان امتحان کنید. یک رستوران و بار ژاپنی با قیمتی نسبتا مناسب که غذاهای بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های عالی را سرو می‌کند.

سرویس دهی Champusique آنقدر خوب است که اکثر نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی، ابتدا از آن یاد می‌کنند، سوشی‌ها تنوع و مزه‌ای عالی دارند و غذاهای مختلف گوشتی و غیر گوشتی در منوی آن پیدا می‌شود. درگیر فضای بسیار شیک این رستوران نشوید، رامن‌های خوشمزه‌ای در Champusique سرو می‌شود که واقعا عالی هستند.

آدرس: 25 Samad Vurgun

 

Court Private Lounge

اولین چیزی که درباره Court Private Lounge چشم شما را به خود معطوف خواهد کرد، طراحی داخلی زیبای این مکان است. محلی که در آن کارائوکی، پلی استیشن و حتی بخش پخش فیلم تدارک دیده شده و در کنارش البته که می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را برای خود سفارش دهید.

غذاها در این محل نیز به جذابیت فضای آن است و نه تنها طعم و مزه‌ای عالی دارد، بلکه به شکلی زیبا نیز روی میز سرو می‌شوند. از نظر قیمتی هم Court Private Lounge در مجموع خوب است و خیلی هزینه‌ی سنگینی روی دست شما نخواهد گذاشت.

 

معرفی رستوران سنتی فایتون در باکو

آدرس: Mehdi Mehdizadeh Street

 

Nori Sushi Bar

اما در نهایت برای خیلی از ما که تنها دوست داریم سوشی سفارش دهیم، بودن در یک سوشی بار عالی، حس و حال متفاوتی دارد. شما در این محل می‌توانید انواع سوشی‌ها با گوشت‌ها و طعم‌های مختلف را سفارش دهید و غذا نیز با طراحی بسیار زیبا و البته کیفیت عالی برای شما سرو خواهد شد.

Nori Sushi Bar دقیقا یکی از آن جاهایی است که لذت خوردن سوشی واقعی در یک مکان شیک و عالی را تجربه خواهید کرد. البته در کنار انواع سوشی، چند غذای دیگر نیز وجود دارد که شامل جوجه کباب ژاپنی، میگو، کوفته‌های تند و ... هستند و همچنین مجموعه‌ی تقریبا بزرگی از انواع نوشیدنی‌ها نیز در این مکان بوده که می‌توانید طبق سلیقه خود، آن‌ها را سفارش دهید.

آدرس:‌ Xagani St., 50B

 

Yoshi Sushi

یکی دیگر از رستوران‌های مخصوص سوشی در باکو که البته یک جای با قیمت مناسب بوده که همه می‌توانند به آن مراجعه کرده و طعم خوش غذاهای ژاپنی را تجربه کنند. این رستوران محبوب یک منوی بسیار پر و پیمان دارد و غذاهایش اگر چه قیمت بالایی ندارند اما زیبا سرو شده و همچنین کیفیت خیلی خوبی نیز خواهند داشت.

این رستوران نیز چند غذای دیگر در منوی خود دارد که شامل اسپرینگ رول‌ها و چند غذای برنجی می‌شود. با این حال عمده تمرکز آن‌ها بر روی سوشی‌ها بوده و این کار را به بهترین شکل ممکن نیز انجام می‌دهند.

آدرس: 24B Haji Zeynalabdin Taghiyev St

 

Yui Japanese Restaurant

و آخرین انتخاب ما یک رستوران ژاپنی بزرگ است که با دکور زیبای خود، فضایی شاد و جذاب را برای مهمانانش به همراه خواهد داشت. البته در این مورد نباید انتظار یک رستوران ژاپنی کلاسیک را داشته باشید، چون در این محل، علاوه بر سوشی، رامن و خیلی دیگر از غذاهای ژاپنی، پیتزا و چند غذای غربی نیز سرو می‌شود!

با این حال نباید فراموش کنید که غذاهای ژاپنی مخصوصا گوشت‌های دریایی در این محل، طعم و مزه‌ای عالی دارند و به شکلی مناسب سرو می‌شوند.

 

بهترین رستوران‌های ایچری شهر

آدرس: Azerbaijan, AZ Bakı 1001 Nigar Rafibayli

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران