بهترین ریزورت‌های ساحلی در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین ریزورت‌های ساحلی در پوکت

اگر قرار است به تور تایلند سفر کنید پس بخش مهمی از تعطیلات شما را ماسه‌های سفید و پودری به خود اختصاص می‌دهند. برای تعطیلات ساحلی و جذاب چه جایی بهتر از پوکت بزرگ‌ترین جزیره در این کشور خواهد بود؟ پوکت، بزرگترین جزیره تایلند حدود ۳۰ ساحل دارد که دارای هتل‌‌های اسپا و استراحتگاه‌های مجلل در امتداد شن‌ و ماسه‌های درخشان و منظره ایده آل دریا هستند. البته وجود این همه تنوع هم باعث سر در گمی شما خواهد شد بنابراین ما در اینجا به برخی از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در تور پوکت می‌اندازیم.

 

The Slate

این اولین اقامتگاه الهام گرفته شده از میراث و گذشته جزیره است که توسط معمار شناخته شده و برجسته Bill Bensley طراحی شده است. در طراحی هتل با الهام از استخراج قلع جزیره در گذشته، از سطوح مخلوط چوب و فلز، وسایل سبک که به عنوان قطعات هنری تزئینی هستند و نمای کلی صنعتی با پیچ و تاب تایلندی استفاده شده است. این هتل که در حاشیه ساحل آرام نای یانگ در پوکت واقع شده با ارائه خدمات اسپا و چند استخر، دسترسی مستقیم به ساحل و اتاق‌هایی که نمای بی‌نظیر اقیانوسی دارند تعطیلاتی فراموش نشدنی برای مهمانان خود خلق می‌کنند. در صورت درخواست شامی رمانتیک برای شما بساط شام روی شن‌های ساحلی فراهم خواهد شد.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

آدرس: Nai Yang Beach and National Park, 83110, Sa Khu, Thailand

 

Banyan Tree Phuket

اگر تفریحی با لهجه‌های معماری سبک لانا می‌خواهید، اقامت در مجلل Banyan Tree Phuket را در نظر بگیرید. تمامی اتاق‌های این هتل دارای کفپوش‌های چوبی و تزئینات و نقاشی‌های تایلندی، باغ و منظره استخرهای خصوصی هستند. همچنین می‌توان جلسات یوگا، زمین‌های تنیس، کلاس‌های زبان تایلندی و کلاس‌های آشپزی را برای سرگرمی شما به همراه یک زمین گلف ۱۸ سوراخ در دسترس قرار داده است.  برای یک تجربه به یادماندنی، سفر دریایی Sanya Rak برای صرف غذا در یک قایق سنتی تایلندی رزرو کنید.

آدرس: 33, 33/27 Moo 4, Srisoonthorn Road, 83110, Choeng Thale, Thailand

 

Baan Laimai Beach Resort and Spa

این ریزورت جذاب و درجه یک در میان منطقه تفریحی پوکت، روبروی ساحل پاتونگ پوکت واقع شده و در چند قدمی بازارهای خیابانی، کافه‌های جاده بانگلا و مراکز خرید مانند مرکز خرید Jungceylon واقع شده است. این اقامتگاه را برای مسافران بار اولی به پوکت شدیدا توصیه می‌کنیم. بسیاری از اتاق‌ها دارای چشم انداز کنار استخر هستند در حالی که برخی دیگر به ساحل منظره خیره‌ کننده‌ای ارائه می‌دهند.

آدرس: 66 Thaveewong Road, Patong Beach, 83150, Patong, Thailand

 

The Gallery Hotel Nai Harn

این هتل که در منطقه‌ای آرام واقع شده به سواحل تقریبا دست نخورده و بکر دسترسی دارد. این هتل که در مقابل دریاچه نای هارن واقع شده، فقط چند صد متر از ساحل نای هارن فاصله دارد. اگر به دنبال یک تعطیلات فعال هستید، می‌توانید از بین ورزش‌های آبی مانند کایاک، موج سواری و پاراگلایدر هر کدام را دوست داشتید انتخاب کنید. برای کاوش در نقاط محلی، از هتل دوچرخه بگیرید تا سواری آرامی در کنار سوئیس محلی (خیابان‌های فرعی) و مسیرهای جنگلی را تجربه کنید.

 

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت

آدرس: 10 Rat-U-Thid 200 Pee Soi 1, Kathu, 83150, Patong, Thailand

 

Amari Phuket

آماری پوکت استراحتگاهی ایده‌آل برای یک تفریح خانوادگی پر از فعالیت در پوکت است، که در انتهای جنوبی ساحل پاتونگ، رو به غرب به دریای آندامان واقع شده است. تعداد زیادی سوئیت خانوادگی در بال اقیانوس وجود دارد که دارای صنایع دستی مدرن تایلندی هستند. به علاوه هتل خدمات نگهداری از کودکان، باشگاه کودکان، یک منطقه رنگارنگ بازی و غذاخوری ارزشمند را ارائه می‌دهد.

آدرس: 2 Meun-ngern Road, 83150, Patong, Thailand

 

Renaissance Phuket Resort and Spa

این پناهگاه شیک احساسی شبیه به یک عقب نشینی آرام جنگلی را در شما ایجاد می‌کند. این هتل در طولانی‌ترین و خلوت‌ترین ساحل پوکت ساخته شده و دارای یک مرکز آبگرم با آبشارها و یک استخر مدور است. این استراحتگاه شامل پنج مکان ناهار خوری، یک استخر اصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و مناطق آرام در فضای باز عمومی است، بنابراین فراموش کردن جهان خارج در این هتل بسیار آسان است.

 

پاتایا را در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی تجربه کنید

آدرس: 555, Moo 3, Talang, 83110, Mai Khao, Thailand

 

Mandarava Resort and Spa

هتل Mandarava Resort and Spa از بهترین‌های اقامتگاه‌های پوکت است که آرامشی عمیق و محیطی آرام و به دور از شلوغی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. به علاوه این استراحتگاه برای اوقات فراغت مهمانان خود یک کلاس رایگان یوگا و یک آموزش تاکردن برای دستمال سفره تدارک دیده است. هتل یک سرویس شاتل برای رسیدن به ساحل کارون نیز ارائه داده، گرچه این ساحل در فاصله ۷۰۰ متری هتل واقع شده و با یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای کوتاه در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس: 14/2 Patak Road Soi 24, Karon Beach, 83110, Karon, Thailand

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران