۱۵ فعالیت عاشقانه‌ در بانکوک: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۵ فعالیت عاشقانه‌ در بانکوک: بخش دوم

همانطور که پیش‌تر گفتیم، تور بانکوک جاذبه‌های فراوانی برای زوج‌ها دارد تا بتوانند یک روز جذاب را در کنار هم بگذرانند. رستوران‌ها و کافه‌های رمانتیک، مکان‌های دیدنی، جاهای جذاب برای گرفتن عکس‌های دو نفره و خیلی فعالیت‌های دیگر که در ادامه می‌خواهیم باز هم به آن‌ها بپردازیم.

 

چرخ و فاک Asiatique

همیشه فیلم‌های رمانتیک یک لحظه چرخ و فلک سواری دارند و خب باید قبول کرد که یک سواری دو نفره آرام بر بلندای شهر، یک فعالیت عاشقانه بسیار جذاب است. Asiatique یک مکان بسیار عالی در بانکوک است که شما می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را در کنار رودخانه به انجام برسانید. اما خب مهم‌ترین چیز در این مکان، چرخ فلک بزرگ Asiatique است که شما را به ارتفاع بالایی خواهد برد و از آن‌جا می‌توانید منظره‌ی بانکوک و رودخانه را تماشا کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما شب به این جا بروید تا نمای چراغانی شهر را مشاهده کنید.

 

خوردن بهترین غذاهای خیابانی در بانکوک

 

قصر Suan Pakkad

این قصر یکی دیگر از جاهایی است که برای یک قرار عاشقانه در بانکوک به شما پیشنهاد می‌کنیم. این قصر قدیمی در واقع یک موزه بوده که در آن می‌توانید آثار هنری جذابی را تماشا کنید. همچنین یک باغ فوق‌العاده جذاب در اطراف قصر واقع شده است که به زیبایی آن می‌افزاید. یکی از دلایل مهم برای رفتن به این محل، گرفتن عکس‌های زیباست. قاب‌های متعددی از جمله جلوی درهای کنده کاری شده یا در کنار درختان بامبو برای شما مهیاست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رفتن به راتچابوری

این مکان حدودا یک ساعت و نیم از خود بانکوک دور است، اما بدون هیچ شکی اولین انتخاب شما برای رفتن به یک گردش یک روزه همراه همسفرتان خواهد بود. راتچابوری دارای یک طبیعت چشم‌نواز است که شامل صخره‌های باستانی، دریاچه‌‌ای با آب کریستالی، رودخانه‌ای زیبا و بسیاری بخش‌های دیگر است. فعالیت زیاد و متنوعی در این بخش انتظار شما را می‌کشد که شاید جذاب‌ترین آن قایق‌سواری در برکه و گرفتن عکس بر روی پل معروف این مکام است. البته پیشنهاد می‌کنیم حتما از غار Khao Bin و بازار شناور Damnoen Saduak که یکی از معروف‌ترین بازارهای شناور بانکوک است نیز دیدن کنید که از دیگر جاذبه‌های مهم راتچابوری به حساب می‌آیند.

آیوتایا

اما رفتن به شهر باستانی آیوتایا که زمانی پایتخت تایلند محسوب می‌شود را می‌توان همیشه و به هر مسافری که به تور تایلند می‌رود پیشنهاد داد. این مکان تاریخی شگفت‌انگیز شاید با استانداردهای معمول یک مکان رومانتیک نباشد، اما بدون شک یه خاطره‌ی دو نفره‌ی فراموش نشدنی در سفر برایتان خواهد بود. همچنین نباید فراموش کنید که این شهر باستانی با سازه‌های فوق‌العاده‌اش و مناظر دیدنی و خاصی که دارد، محلی بسیار خوب برای گرفتن عکس‌های خاص است. پس اگر به آیوتایا می‌روید، بردن دوربین خود را فراموش نکنید.

 

نصب ۵ برنامه روی موبایل در سفر به بانکوک

آبشار اراوان

حالا که درباره نقاط جذاب برای پیک نیک و گشت‌های خارج از شهر گفتیم، حتما باید از آبشار اراوان هم بگوییم که در کانچونبوری واقع شده و یکی از زیباترین نقاط اطراف بانکوک محسوب می‌شود. برای رفتن به این محل، حدودا باید سه ساعت از بانکوک دور شوید، اما نگران نباشید، تورهای زیادی از پایتخت به این محل برگزار شده و همچنین شما می‌توانید به راحتی با ماشین نیز به آبشار اراوان بروید. این محل آرامش بی‌نظیری دارد و پای آبشار نیز یک آبگیر فوق‌العاده زیبا با آب کریستالی شکل می‌گیرد که ماهی‌هایی در آن زندگی می‌کنند. این امکان برایتان وجود دارد تا در این آبگیر به شنا نیز بپردازید.

شام عاشقانه بر روی کروز

رودخانه چائو پرایا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بانکوک است که آن را تنها از یک کلان شهر پر زرق و برق به یک شهر واقعا زیبا بدل کرده. یکی از فعالیت‌های دو نفره و جذابی که در سفر به بانکوک می‌توانید انجام دهید، شامی عاشقانه بر روی کروزهایی است که روی این رودخانه حرکت می‌کنند. البته شما می‌توانید کروزهای لاکچری و یک شام آنچنانی انتخاب کنید یا این که کروزهای مقرون به صرفه‌تر با یک شام معمولی را برای قرار رمانتیک خود انتخاب نمایید. در مقاله برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا نیز می‌توانید نام رستوران‌ها را سرچ کرده و برای شب‌های بعدی یکی از آن‌ها را انتخاب فرمایید.

مزرعه و رستوران "دهکده گوسفند"

این محل اصلا یک رستوران معمولی نیست و همانطور که از اسمش پیداست یک مزرعه نیز به حساب می‌آید. اما چرا باید به "دهکده گوسفند" بروید؟ این مکان یک مجموعه جذاب است ک در بخشی از آن حیوانات بامزه نگهداری شده که می‌توانید به آن‌ها غذا بدهید، چند فروشگاه جالب دارد، فضای سبزی زیبا در آن ساخته شده و همچنین در نهایت می‌توانید در یک رستوران بسیار خوب کنار آب، غذایی خوشمزه نیز میل کنید.

 

تجربه فراموش نشدنی از اولین سفر به بانکوک

۱۰ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران