۱۵ فعالیت عاشقانه‌ در بانکوک: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۵ فعالیت عاشقانه‌ در بانکوک: بخش اول

اگر چندین بار به پایتخت تایلند سفر کرده‌اید و فکر می‌کنید که با تمامی فعالیت‌هایی که می‌توان در تور بانکوک به انجام رساند آشنایی دارید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. بانکوک آنقدر جاذبه‌های متفاوت و متنوعی دارد که ده‌ها بار سفر لازم است تا به ‌همه‌ی آن‌ها سر زد.

اما نوشته‌ی امروز ما به فعالیت‌های عمومی معطوف نیست و می‌خواهیم ۱۵ فعالیت متفاوت و عاشقانه‌ای را به شما معرفی کنیم که می‌توانید همراه همسفرتان در سفر به بانکوک انجام دهید.

 

یک روز در خانه‌ی درختی

Bangkok Tree House بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین جاهایی در بانکوک است که می‌توانید روزی را در آن سر کنید. البته ما زیاد روی ویلاهای بزرگش اصرار نداریم، بلکه خانه‌های درختی خاصی هستند که می‌توانید برای یک روز آن‌ها را اجاره کرده و در محیطی استثنایی و زیبا، یک روز عاشقانه را در سفر به بانکوک تجربه کنید.

 

بازارهای شبانه‌ی آخر هفته‌ای در بانکوک

Wang Hinghoi

توصیف این مکان کمی سخت است. این رستوران و کلاب نسبتا بزرگ، یک حیاط سرسبز و زیبا دارد که صدها کرم شب‌تاب در آن زندگی می‌کنند. همین امر باعث شده تا شب‌ها وقتی از دیواره‌های شیشه‌ای رستوران به بیرون نگاه می‌کنید، یک منظره‌ی جالب از کرم‌های شب‌تاب ببینید و توامان غذایی بسیار عالی را نیز میل کنید. Wang Hinghoi یک قرار عاشقانه عالی برای زوج‌هاست که در نهایت می‌توان آن را در کلاب عالی‌اش به اتمام رساند.

The Gardens of Dinsor Palace

این مکان تمام عناصر یک جای عالی برای قرار عاشقانه را در خود دارد. از آبگیر مصنوعی و فواره‌های زیبا تا باغی دیدنی و پلکانی جذاب و حتی قوهایی که در آن به شنا کردن مشغولند و شما می‌توانید به آنها غذا دهید. روزها و شب‌ها، هر زمان که به این محل بروید، با یک محیط جذاب و زیبا مواجه خواهید شد که می‌توانید از بودن در آن لذت ببرید. همچنین فراموش نکنید که The Gardens of Dinsor Palace یک محل عالی برای خوردن غذاها و دسرهای بسیار خوشمزه نیز محسوب می‌شود.

 

۱۰ مرکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک

Magic Land

قلعه Magic Land یکی دیگر از جاهای جذابی است که پیشنهاد می‌کنیم در تور تایلند به دیدنش بروید. این قلعه آنقدر به چیزهایی که در قصه‌های پریان شبیه است که گرفتن عکس‌های مختلف با پس‌زمینه‌ی آن، می‌تواند یک اتفاق عالی برای آلبوم عکس‌های دو نفره‌تان باشد. همچنین فعالیت‌های مختلفی از جمله پیک‌نیک در فضای سبز، کنسرت، جشن‌های بزرگ و ... نیز در این مکان برگزار می‌شود که می‌توانید دو تایی در آن‌ها شرکت کنید.

شهر باستانی

اگر علاقه به بناهای تاریخی دارید که دیدن این موزه‌ی جذاب را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم، اما حتی اگر خیلی طرفدار بازدید از محل‌های تاریخی نیستید، برای گرفتن عکس‌های دو نفره با پس‌زمینه‌های عالی هم که شده به شهر باستانی بروید. اشتباه نکنید، این مکان واقعا یک شهر باستانی نیست و در واقع بازسازی بعضی از بناهای خاص تایلند است، اما آنقدر زیباست و محل‌های دیدنی دارد که می‌توانید چند ده عکس زیبا در آن‌جا بگیرید. همچنین فعالیت‌هایی همچون دو چرخه سواری پیاده‌روی بر روی پل‌های دریاچه و ... نیز هستند که امکان انجام آن‌ها را نیز دارید.

 

پیشنهاد گشت‌وگذار یک روزه در بانکوک

Ananta Samakhom Throne Hall

یکی دیگر از قصرهایی است که می‌توانید به آن‌جا رفته و از فضای بسیار جذابش لذت ببرید. جز بنای اصلی، یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های  Ananta Samakhom Throne Hall، باغ فوق‌العاده زیبایش است که گنبدهای دیدنی و فواره‌های خاصی در آن تعبیه شده است.

Kashikiri soda onsen

هر کس که رفتن به اسپاهای لاکچری در بانکوک را به شما پیشنهاد کرد را ندیده بگیرید، به جایش به این اسپای ژاپنی بروید که همه چیزش همچون حمام‌های کلاسیک ژاپنی طراحی شده و اتاق‌های خصوصی دو نفره نیز دارد. این مکان فوق‌العاده جذاب، پذیرایی با انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را نیز در برنامه دارد و سرویس ماساژ نیز ارائه می‌کند. استفاده از مواد طبیعی، ارائه دم‌نوش‌های گیاهی ژاپنی و ... از دیگر امتیازات Kashikiri soda onsen بوده و جالب این که هزینه‌ی آن برای اتاق‌های خصوصی تنها حدود ۳۲ دلار است که نسبت به مکان‌های لاکچری، بسیار کم‌تر است.

 

۷ فعالیت جذاب در بازار شناور آمپاوا بانکوک

Mansion 7 Bangkok

بیایید کمی از فضاهای رمانتیک فاصله بگیریم و به سراغ یک قرار عاشقانه ترسناک برویم! Mansion 7 Bangkok برای زوج‌های جوانی است که عاشق هیجان و فیلم‌های ترسناک هستند و می‌خواهند یک بازی فرار از اتاق جذاب را تجربه کنند. این مکان سه داستان مختلف در خود دارد که هر کدام را خواستید می‌توانید به انجام برسانید و با دکور عالی و مراحل جذابش، حتما شما را به وجد خواهد آورد و یک روز متفاوت را در سفر دو نفره‌تان رقم خواهد زد.

۰۵ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران