معرفی ۶ هتل ارزان در مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
معرفی ۶ هتل ارزان در مانیل

از دکه‌های غذای خیابانی تا آسمان خراش‌های امروزی و مدرن، مراکز خرید با برندهای جهانی و بازارهای سنتی مانیل شهری آشفته با تلفیق چهره قدیمی و امروزی است که هر گردشگری را تحت تاثیر جو خود می‌کند. این شهر با شهر دیواری باستانی پایتخت، کلیساهای باشکوه، صحنه موسیقی پر رونق و قدیمی‌ترین محله چینی‌های جهان بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند. اصلا لازم نیست که هزینه‌های آنچنانی برای اقامت در تور فیلیپین کنید زیرا در مانیل هتل‌های مقرون به صرفه‌ای با امکانات مناسب وجود دارد.

 

Tropicana Suites

این آپارتمان‌های لوکس که با مرکز خرید Robinsons Place تنها ۵ دقیقه پای پیاده‌ فاصله دارد گزینه ایده آلی برای اقامت در مانیل محسوب می‌شود. اتاق‌ها نیز از یک استودیو برای دو نفر تا آپارتمان دو خوابه با یک اتاق نشیمن جداگانه و آشپزخانه کاملا مجهز، انتخاب‌های مختلفی را برای تمامی گروه‌ها در دسترس قرار داده است. علاوه بر اتاق‌های شیک و مجهز شما می‌توانید از امکاناتی مثل مرکز تجاری، سالن بدن‌سازی و استخر شنای آب نمک استفاده کنید و لحظات آرامی را در هتل سپری کنید.

آدرس: 1630 Luis Maria Guerrero Street, Malate, 1004, Manila, Philippines

 

Regency Grand Suites

یکی از موهبت‌های اصلی این هتل نمای بی‌نظیر افق شهر است که تنها ۱.۲ کیلومتر با Manila Ocean Park فاصله دارد. همه اتاق‌ها دارای بالکن و تهویه مطبوع هستند و با تلوزیون، سرویس بهداشتی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی تجهیز شده‌اند. در حالی که می‌توانید از امکانات برجسته‌‌ای مثل سالن بدن‌سازی، سونا و استخر سرپوشیده با چشم انداز گسترده از شهر هم استفاده استفاده کنید. به علاوه شما می‌توانید از خوردن بهترین غذاهای فیلیپینی بسیار خوشمزه و کوکتل‌های دست ساز بهشتی و رنگی لذت ببرید. اما اول صبح‌تان را صبحانه مفصل و وسوسه‌انگیز در هتل آغاز کنید.

آدرس: Birch Tower, 1622 J. Bocobo Street, Malate, 1004, Manila, Philippines

 

City Garden Suites Manila

این هتل که در فاصله کمی از سفارت آمریکا، پارک لونتا و بلوار Roxas واقع شده سوئیت‌های فوق‌العاده‌ای برای افرادی که تصمیم دارند مدتی را در مانیل بمانند ارائه داده است. اتاق‌ها از ۲ نفره تا ۶ نفره متغیر هستند و با امکانات مدرن مجهز شده‌اند در حالی که برخی از واحدها دارای آشپزخانه یا پاسیو در فضای باز هستند. رشما در فضای هتل هم به امکانات برجسته‌ای مثل سالن بدن‌سازی، اسپا و خدمات ماساژ دسترسی خواهید داشت. غذا را در رستوران هتل نوش جان کنید و صبح‌تان را صبحانه‌های عالی شروع کنید. همچنین لابی، مرکز تجاری و خدمات اتاق هم در فهرست ویژگی‌های آنان قرار دارد.

 

اقامت در بهترین هتل‌های مانیل

آدرس: 1158 A. Mabini St. Ermita, 1000, Manila, Philippines

 

Hotel Kimberly Manila

این هتلی است که واحدهای اقامتی خانوادگی ارائه می‌دهد و گروه‌های بزرگ را به راحتی پذیرایی می‌کند. اتاق‌های بزرگ خانوادگی به این معنی است که فضای کافی برای گروهی که با هم سفر می‌کنند وجود دارد، در حالی که بعضی از اتاق‌ها با آشپزخانه مخصوص امکان آشپزی و صرفه جویی در هزینه‌ها را فراهم آورده‌اند. اقامت برای کودکان زیر ۱۱ سال رایگان و استفاده از بوفه صبحانه برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. این در حالی است که منوی کافه  K غذاهای بین‌المللی خوشمزه‌ قیمت مناسبی را برای افراد در هر سنی فراهم آورده است.

آدرس: 770 Pedro Gil Street, Malate, 1004, Manila, Philippines

 

Manila Lotus Hotel

برای اقامت در منطقه تاریخی ارمیتا لازم نیست هزینه‌های نجومی و گران کنید هتل لوتوس در این ناحیه امکان اقامتی مقرون به صرفه‌ای را فراهم آورده است. این ملک تمیز و راحت اتاق‌های متنوعی از جمله اتاق‌هایی با آشپزخانه اختصاصی ارائه می‌دهد، هرچند که همه آن‌ها شامل صبحانه بوفه در رستوران هتل می‌شود. تمامی ایتن اتاق‌ها در داخل به امکاناتی مثل تهویه مطبوع، وای فای و چای‌ساز و قهوه ساز نیز به صورت استاندارد تجهیز شده‌اند. در حالی که بوفه صبحانه، اینترنت و پارکینگ رایگان هستند می‌توانید از از ویژگی‌هایی مثل سالن بدنسازی، اسپا و مرکز تجاری نیز استفاده کنید.

 

معرفی هتل‌های نوستالژیک فیلیپین

 

آدرس: 1227 A. Mabini St, Ermita, Manila, 1000 Metro Manila, Philippines

 

Red Planet Manila Mabini

این هتل ۱۶۷ اتاق و سوئیت لوکس و مدرن را با دکوراسیونی مینیمالیستی و روشن ارائه داده است. البته بزرگ‌ترین ویژگی این هتل غذاهایی است که سرو می‌کند به طوری که گفته می‌شود هیچ کدام از مهمانان این هتل هرگز گرسنه نخواهند ماند. رستوران Suzhou Dimsum واقع در هتل غذاهای ارزان قیمت از جمله منوی کره‌ای، بار پیتزا و کباب را با ۱۰ درصد تخفیف به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

مواردی که باید قبل از سفر به مانیل بدانید

آدرس: 1740 A Mabini Street, Malate, 1004, Manila, Philippines

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران