راهنمای قرارهای عاشقانه ارزان و رایگان در مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
راهنمای قرارهای عاشقانه ارزان و رایگان در مانیل

به طور کلی فیلیپین کشوری گران نیست اما مانیل نسبت به بقیه جاها گران‌تر است به طوری که به نظر می‌رسد حتی بیرون رفتن ساده هم مستلزم هزینه کردن است. با این همه اوضاع آنقدرها هم نگران کننده نیست که بخواهید جیب‌تان را خالی کنید. مانیل به عنوان پایتخت فیلیپین دارای انتخاب‌های فراوانی است. در سفری عاشقانه با تور فیلیپین همراه همسرتان لازم نیست نگران چیزی باشید، هنوز کارهای عاشقانه‌ ارزانی وجود دارد که بتوانید انجام دهید. ما در این مقاله راهنمای شما برای قرارهای عاشقانه ارزان در مانیل خواهیم بود.

 

به جالب‌ترین محله‌های قدیمی مانیل بروید

محله‌های قدیمی بینندو و اینترامورس از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. این بخش‌ها از جاذبه‌های اصلی و پربازدید شهر محسوب می‌شوند که هر کسی در سفر به مانیل از آن‌ها بازدید می‌کند. حالا برای زوج‌های عاشق عکاسی که همه جا دوربین به دست هستند این محله‌ها پر از گوشه‌های پنهان جذاب برای اکتشاف است. اینترامورس را کاوش کنید و آنچه از معماری دوره استعمار اسپانیا باقی مانده را مورد بازدید قرار دهید. با رفتن به اینترامورس می‌توانید چهره قدیم مانیل را ببینید. از طرفی منطقه بینندو قدیمی‌ترین محله چینی دنیا محسوب می‌شود. گرچه در طول زمان مدرن شده و کاشی‌ها و طرح‌های جدید به ساختار آن اضافه شده اما همچنان پر از زیبایی و اصالت است.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌ها در مانیل برای خاطره‌ای به یادماندنی

محله‌های قدیمی مانیل 

با هم به کلاس مدیتیشن بروید

برای زوج‌هایی که زندگی روزانه پرمشغله و پراسترسی را دارند رفتن به یک جلسه از کلاس‌های مدیتیشن صومعه Ocean Sky Chan می‌تواند به آرامش ذهنی و چرخش انرژی در وجودشان کمک کند. این صومعه به صورت هفتگی کلاس‌های Zen meditation را در سطوح مختلفی برگزار می‌کند. بنابراین اگر تجربه‌ای هم نداشته باشید باز هم می‌توانید در کلاس‌های مبتدی شرکت کنید. بهترین نکته این صومعه این است که خدماتش کاملا رایگان بوده و با کمک‌های مالی و داوطلبانه فعالیت می‌کند. این صومعه برای زوج‌هایی که علاقه‌مند به یادگیری یک زبان جدید هم هستند، کلاس‌های رایگان ماندارین برگزار می‌کند.

 محله‌های قدیمی مانیل

آدرس: 716 Jose Abad Santos, Metro Manila Manila, 1500 , Philippines

 

بازی‌های تخته‌ای انجام دهید

آیا هنوز کودک درون فعالی دارید؟ از شام عالی در رستورانی درجه یک و شب زنده‌داری در کافه‌های شبانه بگذرید و عصرتان را به مبارزه‌ای جذاب در کافه  Ludo BoardGame بگذرانید. بازیکنان با هر یک سفارش از منو برای هر نفر می‌توانند تا هر زمان که خواستند در کافه بمانند. در حالی که منو شامل غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا می‌شود که می‌توانید از خوردن‌شان لذت ببرید اما در اصل قفسه آن‌ها با صدها بازی کارتی و تخته‌ای بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند. از این که تازه وارد هستید و یا بیشتر بازی‌ها را قبلا انجام نداده‌اید نگران نباشید کارکنان این کافه همگی ماهر هستند و تمایل زیادی دارند به مهمانان نکات و روش‌های بازی‌ها را توضیح دهند. مطمئن نیستید که چه چیزی بازی کنید؟ برای آن‌ها توضیح دهید که چه نوع بازی را در سر می‌پرورانید، آن‌ها مناسب‌ترین بازی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 مانیل

آدرس: 26 Sct. Torillo St, Quezon City Manila , Philippines

 

موزه‌گردی کنید

برای بالا بردن دوز فرهنگی، هنری و تاریخی سفرتان همراه همسرتان به بازدید از موزه بروید. با آرامش در گالری‌های موزه ملی قدم بزنید و شاهکارهای برجسته‌ترین هنرمندان تاریخ کشور را مورد بازدید قرار دهید. این گردش به معنای واقعی کلمه هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. شما می‌توانید روزهای سه‌شنبه از موزه Metropolitan به صورت کاملا رایگان دیدن کنید. به علاوه روزهای شنبه تور هدایت شده‌ای ساعت ۲ بعد از ظهر به رایگان برگزار می‌شود می‌شود که برای زوج‌هایی که در سفر اقتصادی هستند بسیار مناسب است. البته ورودی برای هر نفر زیر ۲ دلار است. موزه هنری Ateneo Art Gallery دارای نمایشگاه‌های جذابی است که به صورت دوره‌ای و موقت برگزار می‌شوند که برای گروه‌های کوچک و افراد زیر نفر رایگان است. سرانجام، موزه جالب پول که تاریخ و سیر تحول ارز و اقتصاد فیلیپین را به نمایش می‌گذارد، با ورودی رایگان درد دسترس قرار دارد.

 مانیل 

اجرای برخی از گروه‌های محلی را تماشا کنید

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های مانیل صحنه موسیقی زنده آن است. هنرمندان و گروه‌های محلی تمایل زیادی به اجرای برنامه‌ها در مکان‌های عمومی پیدا کرده‌اند و این موج هر روز در حال رشد و فزونی است. شما در مترو، خیابان و کافه‌ها می‌توانید از موسیقی و آواز لذت ببرید. حالا اگر به کافه‌ای قیمت مناسب بروید می‌توانید در کنار غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه از موسیقی هم استفاده کنید و شب خوبی را رقم بزنید. کنسرت در شهر زیاد برگزار می‌شود اما از لحاظ اقتصادی برای گردشگران سفرهای کم هزینه اصلا مقرون به صرفه نیستند. مثلا کافه 70’s Bistro یکی از بهترین جاها برای خوردن غذاهای باکیفیت، همراه با قیمت‌های ارزان و اجرای موسیقی زنده است.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

  مانیل

آدرس: 46 Anonas, Quirino 2-3 Manila, Philippines

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران